Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 666 100 , fax. 943 666 105
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 42433
    78320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 666 100, fax. 943 666 105
    REGON: 52388000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach inwestycji p.n. Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju. Realizacja robót nastąpi w podziale na dwa zadania: Zadanie Nr 1 Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju. Zadanie finansowane w 100 proc. przez Gminę Połczyn-Zdrój. Zadanie Nr 2 Remont sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami wodociągowymi w ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju. Zadanie finansowane w 100 proc. z budżetu Regionalnych Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: Zadanie Nr 1 a) dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy sporządzony przez Edytę Dombrowską posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń nr ZAP/0046/POOD/07 z dnia 10.06.2007r., b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiar robót – element pomocniczy Realizacja zadania polega na przebudowie ulicy Gdańskiej na długości 109 mb. (na odcinku ulicy od skrzyżowania z ulicą B. Chrobrego do pętli na osiedlu domków przy ulicy Gdańskiej) w tym na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni asfaltowej, zjazdów na posesje, wykonaniu chodników z kostki betonowej oraz budowie miejsc postojowych w ilości 7 sztuk z kostki betonowej. Zadanie Nr 2 a) dokumentacja projektowa obejmująca mapkę sytuacyjną oraz opis, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiar robót – element pomocniczy Realizacja zadania polega na remoncie sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami wodociągowymi na odcinku ulicy Gdańskiej od skrzyżowania z ulicą B. Chrobrego do pętli na osiedlu domków przy ulicy Gdańskiej. Roboty remontowe wykonywane będą po śladzie istniejącej sieci wodociągowej w pasie drogowym ulicy Gdańskiej wraz z budową 4 szt. odgałęzień wodociągowych do granic działek wraz z ich legalizacją. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią, wykonanie dokumentacji powykonawczej odbiorowej w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę. Cały zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) oraz 2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d )gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione do dnia 12 kwietnia 2017 r. do godziny 10:00. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693, tytułem „Wadium: Przebudowa ulicy Gdańskiej w Połczynie-Zdroju”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego (sekretariat urzędu) w terminie do 12 kwietnia 2017 r. do godziny 10:00, a do oferty załącza kserokopię. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.9 i 12.10 SIWZ. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach