Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Dużej w Markach (przy Szkole Podstawowej Nr 4 - skrzyżowanie wyniesione)

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Dużej w Markach (przy Szkole Podstawowej Nr 4 - skrzyżowanie wyniesione)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulicy Dużej z ulicą Władysława Broniewskiego, na skrzyżowanie wyniesione wraz z przebudową chodników od strony szkoły. Zakres zamówienia obejmuje: a) frezowanie istniejącej nawierzchni grubości 0-10 cm (3 cm) pod konstrukcję skrzyżowania wyniesionego, b) rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z chodnikiem od strony szkoły, c) ułożenie krawężnika betonowego 15/30 na ławie betonowej, d) ułożenie chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową, e) ułożenie krawężnika betonowego 15/30 na ławie betonowej (obniżony - na przejściach dla pieszych), f) ułożenie płyt dotykowych na przejściach dla pieszych, g) regulacja studzienek, włazów, urządzeń podziemnych, h) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na skrzyżowaniu wyniesionym, i) ułożenie warstwy bitumicznej o gr. 4 cm., o szer. 2 m na stykach z budowaną tarczą wyniesionego skrzyżowania, j) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu (barierki, PEO), k) oznakowanie poziome i pionowe, l) demontaż istniejącego progu zwalniającego zlokalizowanego na wysokości posesji pomiędzy nr 24 i 24a. Uwaga : początek i koniec zakresu robót nawierzchniowych należy dowiązać do istniejącego stanu wysokościowego i sytuacyjnego zgodnie z planem sytuacyjnym (rys. 2) i stanem istniejącym w terenie. Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie i sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącymi integralną część SIWZ. Załączony przedmiar jest wyłącznie przykładowym zestawieniem robót i ma charakter pomocniczy. Wykonawcy powinni opracować własny przedmiar, na podstawie którego przygotują kosztorys ofertowy (zmodyfikują, dodają lub odejmą stosowne pozycje). 2. Załączone do dokumentacji postępowania przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Kosztorys ofertowy nie stanowi podstawy co do zwiększenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku gdyby prace zostały wykonane w większych ilościach niż przyjęte w kosztorysie ofertowym. 3. Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić wykonanie: a) inwentaryzacji geodezyjnej w 2 egzemplarzach, b) projekt organizacji ruchu na czas budowy, znaki drogowe. 4. Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu, znaki drogowe na czas wykonania robót wymaga akceptacji Zamawiającego i Powiatowego Inspektora Ruchu Drogowego. 5. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie dzień pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej (zgłoszenie inwentaryzacji geodezyjnej potwierdzona pisemnie przez Powiatowy Ośrodek Geodezji i Kartografii Wołomin). Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru dla swej skuteczności musi zawierać adnotację osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do nadzorowania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach