Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY DOLNEJ 115337D W KM OD 0+000,00 DO 1+451,OO [ intensywne opady deszczu i powódź sierpień 2010 r.] - Szklarska Poręba

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, Granitowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 547 700 , fax. 757 547 724
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    Granitowa 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 757 547 700, fax. 757 547 724
    REGON: 23082164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY DOLNEJ 115337D W KM OD 0+000,00 DO 1+451,OO [ intensywne opady deszczu i powódź sierpień 2010 r.] - Szklarska Poręba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Dolnej 115337D zlokalizowana na terenie należącym do Miasta i na terenie należącym do PKP, która uległa zniszczeniu podczas intensywnych opadów deszczu i powodzi w sierpniu 2010 r. wraz z budową kanalizacji deszczowej i wykonaniem oświetlenia ulicznego. A. Stan istniejący ulicy: „Działki pasów drogowych zabudowane są ciągami pieszo-jezdnymi o nawierzchni tłuczniowej zanieczyszczonej gruntem. Występują nierówności, koleiny, wyboje. Stan techniczny nawierzchni oceniono jako zły. Ulica nie posiada wyodrębnionych chodników.” Ulica, posiada przepusty drogowe, z których dwa są w dobrym stanie technicznym, pozostałe wymagają przebudowy. Teren, przez który przebiega ulica znajduje się na obszarze m. Szklarska Poręba, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/1815/611/J decyzja z 26.02.1980r. co oznacza, że [...] ziemne roboty budowlane bezwzględnie muszą być prowadzone za pozwoleniem na badania archeologiczne. Stały nadzór archeologiczny prowadzony przez uprawnionego archeologa i w razie konieczności –ratownicze badania archeologiczne podczas wykonywania robót ziemnych są kosztami Zamawiającego. Zapewnienie nadzoru archeologicznego należy do obowiązku Zamawiającego (→ zapisy Decyzji DWKZ- nr 1160/2017). B. Przebudowa ul. Dolnej obejmuje: 1) teren należący do Miasta: odc. A-F kończący się na km 1+345,00: od 0+000 do 0+447,90 tj. 447,90 m szer.3,50m od 0+ 617,90 do 0+876,10 tj. 258,20 m szer.3,50m od 1+227,40 do 1+319,00 pkt. F tj. 91,60 m - kd od 1+319,00 do 1+345,00 DI6 tj. 26,00 m - c.d. kd wraz z odtworzeniem nawierzchni odc. B-E od 0+ 000 do 0+197,50 tj. 197,50 m szer.3,00m odc. C-D od 0+000 do 0+033,00 tj. 33,00 m szer.3,00m Razem na terenie należącym do Miasta - 1 054,20 m 2) teren należący do PKP : odc. A-F od 0+447,090 do 0,617,90 tj. 170,00 m szer. 3,50m - dz. 43/2 od 0+876,10 do 0+949,90 tj. 73,80 m szer.3,50m - dz. 43/1 od 0+949,90 do 1+227,40 tj. 277,50 m szer.3,50m - dz. 72/3 Razem na terenie należącym do PKP - 521,30 m C. Parametry techniczne do uzyskania po przebudowie ulicy Dolnej: 1) na terenie należącym do Miasta: klasa drogi D prędkość projektowa Vp 30km/h prędkość miarodajna Vm 40km/h szerokość jezdni 3,00m i 3,50m pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne 2,0% przekrój uliczny powierzchnia drogi 3783,35m2 łączna długość drogi 936,60m szerokość poboczy od 0,20m do 0,50m powierzchnia mijanki 50,50m2 długość krawężników betonowych 2121, 20m udrożnienie rowów 397m 2) na terenie należącym do PKP: klasa drogi D prędkość projektowa Vp 30km/h prędkość miarodajna Vm 40km/h szerokość jezdni 3,50m pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne 2,0% przekrój uliczny powierzchnia drogi 1824,55m2 łączna długość drogi 521,30m szerokość poboczy od 0,20m do 0,50m długość krawężników betonowych 1042,60m długość ścieku z kostki granitowej 521,30m długość bariery energochłonnej 556,00m udrożnienie rowów 397m D. Projektowana technologia wykonania oraz konstrukcja jezdni drogi 1) na terenie należącym do Miasta: -roboty pomiarowe -frezowanie nawierzchni bitum. o gr.7cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km – ok. 570m2 -korytowanie drogi na głęb. do 35 cm – ok. 4 776,95m2 -wykonanie warstwy odcinającej z piasku -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna ok.3 783,35m2 i warstwa górna3 783,35m2 -skropienie podbudowy emulsją asfaltową lub upłynnionym asfaltem -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca ok.3 783,35m2 -skropienie podbudowy emulsją asfaltową lub upłynnionym asfaltem -wykonanie warstwy ścieralnej ok.3 783,35m2 oraz -pobocza z kruszywa łamanego skropione asfaltem upłynnionym na gorąco – ok. 1 060,60m2 -wykonanie przepustów wraz ze ściankami czołowymi z kamienia -przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika na dl ok. 22mb– kostka brukowa betonowa – ok.26,40m2 -udrożnienie rowów -bieżąca naprawa cokołu betonowego na dl. ok. 70,0m – ok. 2,50m3 -oznakowanie pionowe i poziome ( 8szt słupków do znaków drogowych, 11szt tablic znaków drogowych, malowanie linii P-12 – 3,5m2 2) na terenie należącym do PKP: -roboty pomiarowe -korytowanie drogi na głęb. do 35 cm– ok. 2 345,85m2 -wykonanie warstwy odcinającej z piasku -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna ok.1 824,55m2 i warstwa górna 1 824,55m2 -skropienie podbudowy emulsją asfaltową lub upłynnionym asfaltem -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca ok.1 824,55m2 -skropienie podbudowy emulsją asfaltową lub upłynnionym asfaltem -wykonanie warstwy ścieralnej ok.1 824,55m2 oraz -pobocza z kruszywa łamanego skropione asfaltem upłynnionym na gorąco – ok. 260,650m2 -rozebranie istniejących poręczy rurowych- ochronnych -125m oraz słupków kamiennych 75 szt. , z wywozem na odległość do 5km -dostawa i montaż nowych barier ochronnych- stalowych ok. 536 m wraz z zakończeniem barier –ok.20m -oznakowanie pionowe (t słupek do znaku drogowego-1sz, tablica znaku drogowego-2szt). UWAGA: Materiał z frezowania nawierzchni bitumicznej oraz zdemontowane dotychczasowe zabezpieczenie z rur stalowych wraz ze słupkami kamiennymi stanowią materiał Zamawiającego. Przekazanie Zamawiającemu- za protokołem zdawczo-odbiorczym, miejsce złożenia – wskazane przez Zamawiającego z zachowaniem odległości wywozu do 1km- dla destruktu pochodzącego z frezowania nawierzchni i rozebranej nawierzchni asfaltowej oraz do 5km dla zdemontowanego dotychczasowego zabezpieczenia ( rury i słupki kamienne). E. Budowa kanalizacji deszczowej -roboty pomiarowe -rozbiórka nawierzchni bitumicznej –ok. 154,85m2 -wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami: dla studni kd200 i studni rewizyjnych 1000 - ok. 250,58m3 dla wpustów i kanalików – ok.18,35m3 -kanały z rur PVC śr. zew.200mm i 160mm – łącznie ok. 127,0m z oznakowaniem trasy kanału -studnie rewizyjne śr. 1000mm z kręgów betonowych – 5sztuk -studzienki ściekowe uliczne o śr.500mm z osadnikiem- 6sztuk -odtworzenie nawierzchni po kanalizacji deszczowej: wykonanie warstwy odcinającej wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna ok.145,18m2 i warstwa górna ok.145,18m2 skropienie podbudowy emulsją asfaltową wykonanie nawierzchni z mieszanki grysowo-żwirowej asfaltowej warstwa wiążąca-ok.145,18m2 i warstwa ścieralna- ok.145,18m2 F. Budowa oświetlenia ulicznego -długość budowy oświetlenia kablem YAKXs 4*16mm2 – 1750m na całej długości ułożonym w rurach ochronnych na głębokości 0,6m, z istniejącej szafki oświetleniowej na dz. 141 -słupy oświetleniowe wysokości 7m, aluminiowe: anodowane- w kolorze zielonym, z wysięgnikiem jednoramiennym dł. 1m, posadowione na fundamencie, -oprawy ledowe w ilości 39sztuk każda o mocy 55W, strumieniu świetlnym 7100lm, temperaturze barwnej 5000K i skuteczności świetlnej 129lm/W, wyposażona w urządzenie sterujące natężeniem oświetlenia w godzinach od 23:00 do 5:00. G. Organizacja ruchu tymczasowego leży w zakresie przedmiotu zamówienia i obowiązku opracowania po stronie wykonawcy. 2. Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdz. III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. Ww. ilości podane są w przybliżeniu/ orientacyjnie/, w szczególności i absolutnie nie mogą stanowić bazy przy ustalaniu umownej ceny. Przyjęcie ich – stanowi ryzyko wykonawcy. 3.Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, t. j : pracownicy fizyczni - wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty na budowie w zakresie robót rozbiórkowych, prac ziemnych wykonywanych ręcznie, , robót związanych z wykonaniem ław pod krawężniki, wbudowaniem krawężników. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 108, poz. 4, poz. 138, poz.305). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń, świadczących usługi ziemne, transportowe, geodezyjne oraz osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia - minimum 60 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, dla Części 1. w kwocie 20 000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) dla Części 2. w kwocie 1 500zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) dla Części 1. i Części 2. łącznie 21 500zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U.2018, poz.110 ) 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie nr rachunku 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338, z adnotacją w tytule wpłaty: dla Części 1. „Wadium – przebudowa ulicy Dolnej”; dla Części 2. „Wadium – budowa oświetlenia ulicy Dolnej”; dla Części 1. i Części 2. „Wadium – przebudowa ulicy Dolnej i budowa oświetlenia ulicy Dolnej”. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art.85 upzp, 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 (patrz: punkt XI.5 c) i d) ), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, kiedy wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby („inny podmiot”) celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 i w oryginale. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak okoliczności powodujących wykluczenie wykonawcy z postępowania- wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają zgodnie z wymaganiami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach