Przetargi.pl
przebudowa ulicy Cmentarnej w Cekcynie (drogi gminnej nr 010337C od km 0+000 do km 0+334)

Gmina Cekcyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3347550, 3347564 , fax. 052 3364087
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cekcyn
    ul. Szkolna 2 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3347550, 3347564, fax. 052 3364087
    REGON: 00053157100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa ulicy Cmentarnej w Cekcynie (drogi gminnej nr 010337C od km 0+000 do km 0+334)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Cmentarnej w Cekcynie (drogi gminnej nr 010337C od km 0+000 do km 0+334). 2. Trasa planowanej inwestycji przebiega w obszarze zabudowanym miejscowości Cekcyn. Istniejąca droga gminna w km 0+000 do km 0+168 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,0 m. Na pozostałym odcinku od km 0+168 do km 0+334 droga posiada nawierzchnie gruntową. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna grubości 3 cm jest lokalnie spękana siatkowo, poprzecznie oraz podłużnie. Występuje obłamanie krawędzi zewnętrznych. Warstwa ścieralna jest nierówna w profilu podłużnym i poprzecznym. Na całej długości odcinka występują łaty po robotach związanych z odbudową nawierzchni po umieszczeniu urządzeń obcych w korpusie drogi. Istniejące parkingi posiadają nawierzchnię gruntową. 3. Parametry projektowe: długość projektowanej drogi - 334 m powierzchnia projektowanej jezdni - 1.798,58 m2 powierzchnia zjazdów- 113,70 m2 powierzchnia parkingów - 357,30 m2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w branży drogowej: 1) W km 0 + 000 do km 0 + 168 zaprojektowano poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej do szerokości 5,0 m. Konstrukcja podbudowy na poszerzeniach : - warstwa odsączająca grubości 10 cm, - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 17 cm, - górna warstwa podbudowy z klińca kamiennego grubości 8 cm; 2) W km 0 + 168 do km 0 + 334 zaprojektowano wykonanie robot ziemnych i podbudowy na całej szerokości drogi - 5,0 m. Konstrukcja podbudowy : - warstwa odsączająca grubości 10 cm, - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 17 cm, - górna warstwa podbudowy z klińca kamiennego grubości 8 cm; 3) Konstrukcja nawierzchni na całej długości projektowanego odcinka: - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i nowo wykonanej podbudowy masą asfaltową w ilości 50 kg / m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm. 4) Konstrukcja podbudowy i nawierzchni parkingów: - warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm, - podbudowa z betonu B-15 grubości 15 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grubości 4 cm, - betonowa kostka brukowa grubości 8 cm; 5) Zjazdy: W ciągu projektowanego odcinka drogi gminnej zaprojektowano 8 szt. zjazdów na przyległy teren wg zestawienia zgodnego z opisem technicznym projektu budowlanego; Konstrukcja podbudowy i nawierzchni zjazdów: - warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm, - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego grubości 17 cm, - górna warstwa podbudowy z klińca kamiennego 8 cm, - profil z masy asfaltowej w ilości 50 kg / m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm. 6)Oznakowanie pionowe- zgodnie z projektem budowlanym. 5. Szczegółowy opis robót branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej): 1) Stan istniejący: W chwili obecnej ulica Cmentarna w Cekcynie posiada jedynie odwodnienie powierzchniowe. Kolektor deszczowy w tej ulicy nie jest zinwentaryzowany, jest zarwany, niedrożny i nie spełnia swoich funkcji. Woda opadowa spływa powierzchniowo na przyległe posesje oraz spływając do drogi powiatowej, tworzy lokalne rozlewiska. Występujące uzbrojenie: - gazociąg PE ?90 z przyłączami, - kanalizacja sanitarna PVC ?200 z przyłączami, - wodociąg PVC ?90 z przyłączami, - kable energetyczne, - kable teletechniczne. 2) Stan projektowany: 2)1. Kolektor deszczowy Odprowadzenie wód powierzchniowych z projektowanej nawierzchni ul. Cmentarnej zapewniono poprzez ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych projektowanej nawierzchni w kierunku na zewnątrz od niwelety drogi, gdzie wody deszczowe sprowadzane będą do projektowanych wpustów deszczowych. 2)2. Kanalizacja deszczowa ul. Cmentarna: - Rura PVC ?315mm -17m - Rura PVC ?250mm -159m - Rura PVC ?200mm -33m - Wpusty uliczne ?500 -7kpl. - Studnia betonowa ?1200 -3 kpl. - Osadnik piasku ?1200, V=1m3 -1 szt. - Studnia PVC ?425 -2 kpl. Szczegółowy opis poszczególnych elementów robót sanitarnych określa projekt budowlany branży sanitarnej. 6. Szczegółowy opis robót branży elektrycznej (przebudowa linii napowietrznej nN): - wymiana słupa energetycznego, - nałożenie rur ochronnych AROT na istniejące kable energetyczne nN i oświetlenia ulic. Szczegółowy opis poszczególnych elementów robót określa projekt budowlany branży elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną budowę drogi o nawierzchni bitumicznej odpowiadającej wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują lub będą dysponowali osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy oraz posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg a także osobami mogącymi pełnić funkcje kierowników robót w branży wodociągowo- kanalizacyjnej i branży elektroenergetycznej (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy do OFERTY (zał. nr 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót w branży wodociągowo- kanalizacyjnej i branży elektroenergetycznej oraz dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Informacja o podwykonawcach - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Kosztorys ofertowy - (sporządzony wg przedmiaru stanowiącego Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 7. Zaakceptowany projekt załączonej umowy (załącznik nr 6). 8. Harmonogram rzeczowo- finansowy (załącznik nr 7).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach