Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Bursztynowej w Bytowie

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    ul. 1-go Maja 15 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
    REGON: 77097949900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Bursztynowej w Bytowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża,) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego-transport do 5km - budowę kanalizacji deszczowej z wpustami, przyłączami i studniami rewizyjnymi - budowę instalacji elektrycznej oświetlenia ulicznego - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji sanitarnej - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej - ułożenie obrzeży i oporników betonowych - ułożenie krawężników betonowych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej - wykonanie chodników, ścieżek rowerowych, zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej - wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu - zagospodarowanie terenów zielonych - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2-egz.). Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; e) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót; f) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; g) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; h) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody; i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi; j) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; l) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji i zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego; m) dostarczenie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( 2 egz.). W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty przewidziane w dokumentacji budowlanej i SIWZ w okresie ich realizacji. Wykonawca uwzględni w harmonogramie rzeczowo - finansowym robót, realizację zadania w terminie: - rozpoczęcie robót od dnia 30.07.2016 r., - zakończenie robót do dnia 16.01.2017 r. - płatność w roku 2016 - do kwoty 200.000,00 zł brutto,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 8 000,00 zł. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Przebudowa ulicy Bursztynowej w Bytowie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,bip.bytow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach