Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Bocznej w Siemianicach

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 598 429 254
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 598 429 254
    REGON: 55137800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaslupsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Bocznej w Siemianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Bocznej w Siemianicach W ramach przebudowy ulicy Bocznej w Siemianicach przewiduje się wykonanie następujących robót: - wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni ciągów komunikacyjnych (droga – nawierzchnia asfaltowa, chodnik – kostka typu starobruk gr. 8 cm, kolor czerwony) wykonanie zjazdów indywidualnych (kostka typu starobruk gr. 8 cm. Kolor grafitowy) UWAGA!!! Przy szacowaniu zjazdów należy uwzględnić 2 dodatkowe zjazdy nie ujęte w dokumentacji: zjazd nr 1 na dz. nr 237 – lokalizacja zjazdu przy granicy z działką nr 238, zjazd nr 2 na dz. nr 238 - lokalizacja zjazdu przy granicy z działką nr 237, szerokość zjazdów 4,5 m. Na dz. nr 237 należy pozostawić lub przewidzieć do odtworzenia nawierzchnię z polbruku po której właściciel transportuje węgiel do domu. - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi i przykanalikami – UWAGA!!! W I Etapie inwestycji został już wykonany zbiornik rozsączający wraz z montażem separatora (w załączeniu inwentaryzacja powykonawcza zbiornika) - wobec tego wykonanych już prac nie należy szacować do oferty, - przestawienie istniejących latarni, - wycinkę istniejącej zieleni kolidującej z projektowanym ciągiem komunikacyjnym, - rozbiórkę istniejących elementów dróg i nawierzchni, rozbiórkę i montaż ogrodzeń i bram wjazdowych (UWAGA!!! Na dz. nr 239/1należy skalkulować demontaż istniejącego ogrodzenia i bramy oraz montaż nowego płotu z siatki ocynkowanej powlekanej na słupkach posadowionych w gruncie. Istniejącą bramę należy zastąpić nową bramą przesuwną, a furtkę nową furtką. Na pozostałych działkach należy skalkulować przesunięcie i odtworzenie ogrodzenia na nową lokalizację), - wymianę istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem istniejących przykanalików - wykonanie stałej organizacji ruchu, - wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, - regulacja elementów infrastruktury, - zakup i montaż tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi Funduszu Dróg Samorządowych - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – sztuk 5 - inwestycja jest dofinansowana z Funduszu Dróg Samorządowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 9.2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach