Przetargi.pl
,,Przebudowa ulicy bocznej od ulicy Długiej w Zawierciu”

GMINA ZAWIERCIE ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, LEŚNA 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4941274, 324941267 , fax. Nie dotyczy
  • Data zamieszczenia: 2024-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZAWIERCIE
    LEŚNA 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 4941274, 324941267, fax. Nie dotyczy
    REGON: 276258871
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa ulicy bocznej od ulicy Długiej w Zawierciu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy bocznej od ulicy Długiej w Zawierciu".2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej drogi o nawierzchni szutrową na nawierzchnię z kostki brukowej ażurowej typu „farmerska” na podbudowie tłuczniowej oraz montaż słupów oświetlenia ulicznego (5 sztuk) z lampami ledowymi o zasilaniu energią odnawialną z paneli fotowoltaicznych.3. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:3.1. Branża drogowa:3.1.1 Roboty przygotowawcze i roboty ziemne- cięcie piłą nawierzchni bitumicznych – 5 m- rozebranie krawężników betonowych 15x30 – 5 m- rozebranie ław pod krawężniki z betonu – 0,368 m3- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km wraz z opłatą za składowanie – 0,24 m3 3.1.2. Podbudowy- korytowanie mechaniczne gł. 65 cm – 487m2- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km wraz z opłatą za składowanie – 316,55 m3- warstwy odsączające z pisaku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczenie ręczne (gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm) – 487,00 m2- podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa dolna po zagęszczeniu o gr. 35cm) – 487,00 m2- podbudowa z kruszywa łamanego (warstwa górna po zagęszczeniu o gr. 15cm) – 487,00 m23.1.3. Elementy ulic- ławy pod krawężniki 15x30 cm z oporem – 21,756 m3- krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 270 m- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 26 m- elementy ścian oporowych rampowych typu „L” lub odwrócone „T” o masie do 1,2 t- bariery u 11-a – 23 m3.1.4 Nawierzchnie- place i zatoki postojowe z płyt drogowych betonowych kwadratowych o gr. 12 cm ażur – 481 m2- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cem.-wap. – 6 m2- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową – 0,072 t3.1.5.Roboty dodatkowe - pomiar geodezyjny powykonawczy wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej – 1 kpl.- oznakowanie dla potrzeb tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych – 1 kpl.- oznakowanie dla potrzeb docelowej organizacji ruchu – 1 kpl. - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 6 szt. - ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z karczowaniem pni – 9 szt.3.2. Branża elektryczna:- lampa uliczna solarna typu LED wraz z kompletem wyposażenia i montażem – 5 kpl. - obsługa geodezyjna robót elektrycznych (tyczenie i inwentaryzacja) – 1 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o wartości robót drogowych minimum – 150.000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień PublicznychZa drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320)Pojęcia „budowa”, „przebudowa”, „remont”, należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682).b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/mi niezbędną/ymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającą/cymi prawo do wykonywania samodzielnych/ej funkcji technicznych w budownictwie tj.:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach