Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY BŁĘDÓW W CHEŁMIE ŚLĄSKIM realizacja zadania inwestycyjnego składa się z dwóch etapów: Etap I: Przebudowa ul. Błędów w Chełmie Śląskim w km 0+000 do 1+451,91 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, rowów, przepustów, zjazdów i poboczy. Etap II: Budowa chodnika dla pieszych w km 0 + 246,68 do km 1+ 451,91, przebudowa zjazdów indywidualnych oraz budowa kanalizacji deszczowej od km 0+250,17 do km 1+411,81 z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kolektora w km 0+355,35 w ciągu ul. Błędów w Chełmie Śląskim.

Gmina Chełm Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2257503 , fax. 032 2257504
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm Śląski
    ul. Konarskiego 2 2
    41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 2257503, fax. 032 2257504
    REGON: 27259334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY BŁĘDÓW W CHEŁMIE ŚLĄSKIM realizacja zadania inwestycyjnego składa się z dwóch etapów: Etap I: Przebudowa ul. Błędów w Chełmie Śląskim w km 0+000 do 1+451,91 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, rowów, przepustów, zjazdów i poboczy. Etap II: Budowa chodnika dla pieszych w km 0 + 246,68 do km 1+ 451,91, przebudowa zjazdów indywidualnych oraz budowa kanalizacji deszczowej od km 0+250,17 do km 1+411,81 z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kolektora w km 0+355,35 w ciągu ul. Błędów w Chełmie Śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: PRZEBUDOWA ULICY BŁĘDÓW W CHEŁMIE ŚLĄSKIM realizacja zadania inwestycyjnego składającego się z dwóch etapów: a. Etap I: Przebudowa ul. Błędów w Chełmie Śląskim w km 0+000 do 1+451,91 w zakresie remontu nawierzchni jezdni, rowów, przepustów, zjazdów i poboczy. b. Etap II: Budowa chodnika dla pieszych w km 0 + 246,68 do km 1+ 451,91, przebudowa zjazdów indywidualnych oraz budowa kanalizacji deszczowej od km 0+250,17 do km 1+411,81 z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kolektora w km 0+355,35 w ciągu ul. Błędów w Chełmie Śląskim. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych nie będących newralgicznymi, określonych w pkt. 1 oraz uzgodnienie i doprowadzenie do odbioru tych robót przez właściwe organy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.. Wszelkie nazwy własne materiałów, wyrobów i urządzeń przywołane w ww. dokumentach służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Wykonawca może zastosować te materiały lub równoważne zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. W ramach przedmiotu zamówienia należy między innymi wykonać: a. roboty pomiarowe, geodezyjne; b. roboty rozbiórkowe; c. roboty ziemne; d. podbudowa z kruszywa łamanego; e. podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych; f. nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych; g. przepusty rurowe pod zjazdami; h. krawężniki betonowe na ławie betonowej; i. remont rowów; j. projekt oznakowania i oznakowanie pionowe i poziome na czas robót i docelowe; k. nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej; l. harmonogram robót rzeczowy i finansowy; m. przygotowanie dokumentów powykonawczych i gwarancyjnych; -2- 5. Do obowiązków Wykonawcy ponadto należy : a. pełna obsługa geodezyjna wraz z operatem powykonawczym ( na podkładzie map zasadniczych ), z naniesioną lokalizacją urządzeń obcych objętych inwestycją; b. wykonanie badań zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót w obecności Inspektora Nadzoru; c. w przypadku zniszczenia w trakcie przedmiotowych robót znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych odtworzenie i protokolarny odbiór przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu; d. w przypadku zbliżenia lub kolizji przedmiotowej inwestycji z innymi urządzeniami należy stosować się do uzgodnień branżowych zawartych w projekcie; e. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i docelowy; f. wykonanie robót pod stałym nadzorem inspektora nadzoru; g. do każdego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej oraz gotowych fotografii i przedstawi Zamawiającemu zgodnie z terminami zawartymi w umowie; h. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnienie wymagań określonych w art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien wykonać roboty budowlane na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane i sztuką budowlaną, przepisami p.poż i BHP. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się normy, aprobaty i wspólne specyfikacje wymienione w art.30 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i uzyskanych pozwoleń. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. W przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, lub jej zmniejszenia - kwota należna Wykonawcy zostanie pomniejszona o wartość nie wykonywanej lub pomniejszonej części. Pomniejszenie nastąpi o wartości ustalone w oparciu o podstawy cenotwórcze kosztorysu ofertowego zgodnie z ofertą. 8. Uwarunkowania realizacyjne dla Wykonawcy: a. prace powinny być tak skoordynowane i prowadzone aby zapewnić brak utrudnień dla osób korzystających z terenów przyległych do placu budowy. 9. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje całkowite koszty realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 10. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a. 45111300-1 roboty rozbiórkowe; b. 45232410-9 - roboty budowlane w zakresie kanalizacji ściekowej; c. 45233320-8 - fundamentowanie dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego; d. 45233260-9 - roboty w zakresie dróg pieszych; e. 45233223-8 - roboty w zakresie nawierzchni dróg 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.. 13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zakres zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i obejmie ewentualne potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowego zamówienia podstawowego (w szczególności więcej przyłączy, przedłużenie sieci, itd.). Roboty uzupełniające będą tożsame z robotami objętymi zamówieniem podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) WADIUM a) Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN) b) Forma i termin wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: i) pieniądzu: przelewem na konto : 29 1240 4227 1111 0000 4847 4168, ii) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; iii) gwarancjach bankowych, iv) gwarancjach ubezpieczeniowych; v) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. d) Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia w którym upływa termin składania ofert, do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. e) Do ofert należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu. f) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: i) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, ii) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu, -7- iii) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, iv) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, v) termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, vi) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: (1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, lub (2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 8) Oryginał wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż w formie pieniężnej należy dołączyć do ofert. 9) Zwrot wadium. Zamawiający oświadcza, że zwrot wadium nastąpi niezwłocznie według zasad: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; b) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach