Urząd Miejski w Łochowie ogłasza przetarg
- Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 675 12 35 , fax. 025 675 12 35
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łochowie
Al. Pokoju 75 75
07-130 Łochów, woj. mazowieckie
tel. 025 675 12 35, fax. 025 675 12 35
REGON: 00052852800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Baczkowskiej i ulicy Fabrycznej w Łochowie (ZP-11/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Fabrycznej w Łochowie od km 0+000,00 do km 0+608.00 wraz z odwodnieniem (kanalizacja deszczowa) i urządzeniami i obiektami związanymi z funkcjonowaniem drogi oraz przebudowa ulicy Baczkowskiej w Łochowie: odcinek nr 1 od km 0+000.00 (Al. Łochowska) do km 0+417,72 (ul. Nowowiejska) i odcinek nr 2 od km 0+000,00 (ul. Nowowiejska) do km1+436,96 wraz z urządzeniami i obiektami związanymi z funkcjonowaniem drogi wraz z urządzeniami i obiektami związanymi z funkcjonowaniem drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany (załącznik nr 7 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez spełnienie tych warunków należy rozumieć: 1. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć - budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg o długości min. 2 km o nawierzchni asfaltowej, każda z robót, 2. dysponowanie co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcje kierownika budowy oraz jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa, 3. wykonawca musi wykazać, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych (posiadającą certyfikat ZKP) w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie ( z zachowaniem parametrów masy) w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, czyli wytwórni spełniającej wymieniony wyżej warunek. Masa bitumiczna musi spełniać obowiązujące normy jakości. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez co należy rozumieć, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 1000000.00 zł ( słownie: jednego miliona złotych), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku Nr 2 do SIWZ; c) aktualny wypis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz personelu - osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, oraz jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa, g) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie dróg, h) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie dróg, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, i) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, j) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie sanitarnym, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, k) oświadczenie o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych (posiadającą certyfikat ZKP) w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wytwórni spełniającej w/w warunek. Masa bitumiczna musi spełniać obowiązujące normy jakości. l) wykaz wykonanych robót - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje). Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający 2 roboty - budowa, rozbudowa lub przebudowa dróg o długości min. 2 km o nawierzchni asfaltowej, każda z robót. m) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, n) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, informacja ma potwierdzać spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę 1000000.00 zł ( słownie: jednego miliona złotych) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Stary Podoś
Dodano: 2016-06-15 - WYKONANIE PRZEBUDOWY PASA DROGOWEGO POLEGAJĄCEJ NA BUDOWIE CHODNIKA W UL. 11 LISTOPADA (ODCINEK ASNYKA - REJTANA) ORAZ JEZDNI W UL. 11 LISTOPADA ( ODCINEK SADOWA-SIKORSKIEGO) w Józefowie
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa ul. bez nazwy zlokalizowanej na działkach o nr ew. 49/12 i 50/17 we wsi Dawidy Bankowe gm. Raszyn.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa ul. Niecałej w Piastowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-04-08 - Przebudowa ul. Ogrodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Piastowie
Dodano: 2016-04-04 - Przebudowa ul. Popiełuszki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (od ul. M. Kosińskiego do ul. Klonowej) w Piastowie
Dodano: 2016-04-04 - Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pasa drogowego polegająca na budowie ciągu pieszo - jezdnego w ul. Ogrodowej (Świderska - Polna)
Dodano: 2016-03-14 - Roboty w zakresie remontów i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska.
Dodano: 2016-02-26 - WYKONANIE PRZEBUDOWY PASA DROGOWEGO 6 ULIC: 1) ULICY SPACEROWEJ (JEZDNIA OD UL. SOBIESKIEGO DO UL. WILLOWEJ); 2) ULICY PASTELOWEJ (JEZDNIA); 3) ULICY ZAPOLSKIEJ (JEZDNIA); 4) ULICY LIPOWEJ (JEZDNIA); 5) ULICY WRZOSOWEJ (JEZDNIA); 6) ULICY KONOPNICKIEJ.
Dodano: 2016-02-11