Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Armii Krajowej w Warce

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Armii Krajowej w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Armii Krajowej w Warce”. Ulica Armii Krajowej jest drogą gminną i przebiega przez tereny ścisłej zabudowy miejskiej, jak również prowadzi do budynków użyteczności publicznej. Poprzez skrzyżowanie łączy się z drogą tej samej kategorii (ul. Polna), drogą wyższego rzędu tj.: drogą wojewódzka nr 731 – ul. Puławska, oraz drogami wewnętrznymi – ul. Nowy Świat, ul. Spółdzielcza. Bezpośrednio przy ul. Armii Krajowej zlokalizowane jest Przedszkole Samorządowe nr 1, oraz centrum handlowo-usługowe Klondaik Corner wraz z hotelem, restauracją, zakładami usługowymi i sklepami, supermarket, kotłownia miejska gazowa, biura Spółdzielni Mieszkaniowej oraz posterunek Policji, a także budynki mieszkalne (bloki) wielorodzinne. W ramach inwestycji wykonana zostanie nowa jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6 m, chodniki oraz zatoki postojowe. Ulica zyska nowe oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem organizacji ruchu. W celu poprawy bezpieczeństwa wykonane zostanie wyniesione przejście dla pieszych. W ramach inwestycji wybudowane zostanie oświetlenie uliczne Do zadań Wykonawcy należeć będzie budowa nowych zjazdów oraz przebudowa zjazdów istniejących. W ramach niniejszej inwestycji należało będzie dokonać przełożenia nawierzchni z kostki brukowej istniejących miejsc postojowych. Przebudowane zostanie skrzyżowanie z drogą gminną stanowiącą ulicę Polną oraz z drogami wewnętrznymi ul. Nowy Świat, ul. Spółdzielczą. Tereny zielone należy obsiać trawą po wcześniejszym humusowaniu. Ponadto w ramach niniejszej inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: a) Przebudowy fragmentu drogi dojazdowej zlokalizowanej na działce 2606/4, stanowiącej dojazd do nieruchomości gminnej o nr ew. geodezyjnej 1956/3. b) Budowy ogólnodostępnych miejsc postojowych wraz z fragmentem chodnika przy przejściu dla pieszych, na działce o nr ew. geodezyjnej 2606/8. c) Utwardzenie terenu (budowa chodnika) na działce o nr 1954/63, stanowiące kontynuację chodnika zlokalizowanego na działce gminnej stanowiącej pas drogowy o nr 1954/60. d) Budowa fragmentu chodnika przy przejściu dla pieszych, na działce o nr ew. geodezyjnej 2606/5. Zakres powyższych prac, został szczegółowo opisany w dokumentacji pn.: Projekt wykonawczy, Roboty dodatkowe w ramach przebudowy drogi gminnej - ulicy Armii Krajowej w Warce. Wykonawca powinien uwzględnić ewentualną konieczność uzgodnienia/zatwierdzenia projektu czasowej stałej organizacji ruchu przez Marszałka Województwa Mazowieckiego, z uwagi na połączenie z drogą wojewódzką. Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nieujawnione sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone. Prace rozbiórkowe należy prowadzić w sposób umożliwiający odzyskanie materiałów tj.: destrukt, kostka betonowa, bloczki betonowe, płyty betonowe, krawężniki, obrzeża itp. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki tj.: kostka betonowa, bloczki betonowe, materiał z frezowania, obrzeża, krawężniki, płytki chodnikowe – nadające się do ponownego wbudowania, do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego. Kostkę betonową, bloczki betonowe przed przekazaniem należy oczyścić i spakować na palety, które dostarczy Wykonawca. Pozostały materiał rozbiórkowy (krawężniki, obrzeża, popękane płytki chodnikowe, uszkodzona kostka betonowa itp.) pozbawiony ziemi należy przekazać protokolarnie jako gruz do ZUK w Warce Sp. z o.o. Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Na przedmiotowym terenie występuje Przedszkole Samorządowe nr 1, centrum handlowo-usługowe Klondaik Corner wraz z hotelem, restauracją, zakładami usługowymi i sklepami, supermarket, kotłownia miejska gazowa, biura Spółdzielni Mieszkaniowej, a także budynki mieszkalne (bloki). Ponadto poprzez skrzyżowanie ul. Armii Krajowej łączy się z ul. Polną, bezpośrednio przy której znajduje się Szkoła Podstawowa z boiskiem Orlik i skyteparkiem, cmentarz, liczne zakłady usługowe oraz budynki mieszkalne w tym bloki. Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu zapewniającą dostęp użytkownikom, w tym zapewniającą dostęp pojazdów uprzywilejowanych. Gmina Warka informuje, iż na ulicach sąsiadujących z niniejszą inwestycją tj. ul. Polną istnieje ograniczenie tonażowe do 3,5 t i zakaz wjazdu samochodów ciężarowych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne, jakościowe z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Inwestycję należy realizować biorąc pod uwagę warunki techniczne wydane przez dysponentów sieci oraz Protokołu w sprawie uzgodnienia dokumentacji projektowej nr 88/18. Ewentualne koszty płatnego nadzoru, płatnego odbioru końcowego itp. dysponentów sieci obciążają Wykonawcę. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonych przedmiarów robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania, będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno-pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W przypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej nie gorsze, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych. W przypadku opraw oświetleniowych Zamawiający uzna za równoważne oprawy spełniające co najmniej parametry opisane w Projekcie wykonawczym - branża elektroenergetyczna, oświetlenie drogowe, punkt 3.4. W przypadku słupów Zamawiający uzna za równoważne słupy spełniające co najmniej parametry opisane w Projekcie wykonawczym - branża elektroenergetyczna, oświetlenie drogowe, punkt 3.2. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń prototypowych. W przypadku powoływania się Wykonawcy na urządzenia równoważne Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 1 rok. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy składającego ofertę w oparciu o urządzenia równoważne, wskazania miejsca montażu proponowanych urządzeń, pracujących przez okres co najmniej 1 rok. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone, iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe – m2, mb, szt.), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, obiektów dla poszczególnych rodzajów materiałów, średnic oraz odrębnie dla prac wynikających z dok. pn.: Projekt wykonawczy, Roboty dodatkowe w ramach przebudowy drogi gminnej ulicy - Armii Krajowej w Warce. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EDIOM DESIGNERS. Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu. Termin wprowadzenia danych – do 60 dni od odbioru końcowego. W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający wymaga, aby odrębne pozycje harmonogramu stanowiły prace wykonywane w oparciu o dokumentację pn.: Projekt wykonawczy, Roboty dodatkowe w ramach przebudowy drogi gminnej - ulicy Armii Krajowej w Warce. Rozliczenie za powyższe prace będzie odbywało się odrębnymi fakturami. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace związane z wykonaniem elementów sieci zewnętrznych, elektrycznych; b) prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych; 2) prace brukarskie. 3) obsługa maszyn budowlanych. 4) wykonanie czynności z zakresu robót bitumicznych. 5) instalacyjne elektroenergetyczne. Obowiązki zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności, na podstawie umowy o pracę dotyczą również podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace zawarte są w §16 wzoru umowy - zał. nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest w §4 ustęp 2 wzoru umowy - zał. nr 3 do SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej. Inwestycja prowadzona będzie w oparciu o: 1. Zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na „Przebudowie ulicy Armii Krajowej w Warce, z dnia 11.04.2018 r. 2. Zgłoszenie budowy sieci: „Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Armii Krajowej w Warce” z dnia 30.05.2018 r. 3. Zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na „Przebudowie drogi w Warce w istniejącym pasie drogowym”, z dnia 13.06.2018 r. na działkach o nr 2606/4, 1956/6. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy, zapewniającej dojścia i dojazd do posesji. Z uwagi na lokalizację Przedszkola Samorządowego nr 1, centrum handlowo-usługowe Klondaik Corner wraz z hotelem, restauracją, zakładami usługowymi i sklepami, supermarket, kotłownia miejska gazowa, biura Spółdzielni Mieszkaniowej, a także budynki mieszkalne (bloki), niezbędne będzie opracowanie organizacji ruchu, której wprowadzenie nie zachwieje funkcjonowaniem w/w lub zapewnić alternatywny dojazd dostosowany do tonażu pojazdów. Dane teleadresowe: 1. Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Odrzywołek 8a, 05-622 Belsk Duży, tel. 48 661-02-62 2. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Grójec, ul. Mogielnicka 32, tel. (048) 665 16 31, (048) 665 16 19 Posterunek Warka tel.: (048) 667 04 01 3. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, Zakład w Radomiu, ul. Gazowa 11/13, tel. (048) 332 41 84 Rejon Dystrybucji Gazu w Mogielnicy, ul. Stegny, tel.: (048) 663 51 42 4. Starostwo Powiatowe w Grójcu Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Piłsudskiego 59, tel.: (048) 665 11 29 5. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec, tel.: (048) 668 72 00 6. Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego Departament Nieruchomości i Infrastruktury, ul. Jagiellońska 36, 03-719 Warszawa, tel.: 022 59 79 801 7. Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa Obwód Drogowy w Otwocku, ul. Górna 18, 05-400 Otwock, tel.: 022 779 24 87. 8. ZUK w Warce Sp. z o.o., ul. Farna 4, 05-660 Warka, tel.: (048) 667 32 99, fax: (048) 667 22 85, e-mail: zuk@zukwarka.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu – na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) – znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce Pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonych przedmiarów robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 5) Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 – w przypadku ich zastosowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach