Przetargi.pl
Przebudowa ulicy 3-go Maja w Rudzienku

Gmina Kołbiel ogłasza przetarg

  • Adres: 05340 Kołbiel, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 757 39 92 , fax. 025 757 39 97
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołbiel
    ul. Szkolna 1
    05340 Kołbiel, woj. mazowieckie
    tel. 025 757 39 92, fax. 025 757 39 97
    REGON: 53900600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy 3-go Maja w Rudzienku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy 3-go Maja w Rudzienku obejmuje;1.„Przebudowa ulicy 3 aja w Rudzienku” obejmuje; 1.1.Roboty przygotowawcze - 1.1.1Prace pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych pod trasy drogowe w terenie równinnym – 0,398 km. 1.2.Roboty ziemne 1.2.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odległość do 1 km , w gruncie kategorii III- IV samochody samowyładowcze - 8.05380 100 m3 1.2.2. Nakłady uzupełniające za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 2 km przy przewozie urobku po drogach o nawierzchni utwardzonej samochodami samowyładowczymi , grunt kategorii III-IV (krotność 4,0 – 4 km) - 8.05380 100 m3 1.3. Odwodnienie 1.3.1. podbudowy betonowe z beton u B-10 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 2.3880 100 m2 1.3.2Ścieki z elementów betonowych o szer. 60 cm na podsypce cementowo-piaskowej , grubość prefabrykatów 15 cm - 3.9800 100 m 1.4. Elementy ulicy 1.4.1.Ławy betonowe z oporem pod krawężniki - 3.000 m3 1.4.2.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15 x 30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 0.500-0 100m 1.4.3.Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 0.5150 100m 1.4.4.Mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości chodników , głębokość 20 cm, kategoria gruntu I-IV z zał. I wywiezieniem urobku na odległość do 1 km - 0.7150 100 m2 1.4.5.Warstwa odsączająca w korycie chodnika , zagęszczenie mechaniczne , grubość warstwy poi zagęszczeniu 10 cm - - 0.6000 100 m2 1.4.6.Podbudowa z kruszyw łamanych przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm - .6000 100 m2 1.4.7.Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm szarej układanej na podsypce cementowo- piaskowej - 0.6000 100m2 1.4.8. Oporniki betonowe wtopione o wymiarach 12 x 25 cm . Ława betonowa , podsypka cementowo-piaskowa - 7.4600 100 m. 1.5. Podbudowa 1.5.1. Warstwy odsączające z piasku , wykonanie i zagęszczenie mechaniczne , przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (krotność 1;5 - 15 cm) - 14.9750 100 m2 1.5.2.Podbudowa z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 14.9750 100 m2 1.6. Nawierzchnia 1.6.1.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 18.8750 100 m2 1.6.2.Warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego w g PN-EN KR-2 , grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 14.9750 100 m2 1.6.3.Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN KR-2 , grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 15.6950 100 m2 1.6.4.Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN KR-2 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 2.7000 100 m2 1.7.Roboty wykończeniowe 1.7.1.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zawory wodociągowe i gazowe - 0.1400 100 szt. 1.8. Oznakowanie 1.8.1. Słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm - 0.0800 100 szt. 1.8.2.Znaki zakazu, nakazu ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 ( znaki średniej wielkości i folia II generacji - 0,1100 100 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie; pięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 1.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.4.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy 1.5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, załącznik Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach