Przetargi.pl
Przebudowa ulicy 1 Maja wraz z odwodnieniem w miejscowości Chorzele

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 751 65 40 , fax. 29 751 65 30
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 751 65 40, fax. 29 751 65 30
    REGON: 55066788200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy 1 Maja wraz z odwodnieniem w miejscowości Chorzele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje ogólne. Ulica 1-Maja jest ulicą gminną dojazdową, obsługującą przyległą zabudowę jednorodzinną połączoną z funkcją usługową dla mieszkańców. Posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 4,75-5,00 m z przyległymi poboczami gruntowymi. Nawierzchnia jezdni jest wyeksploatowana - wymaga odbudowy z uwzględnieniem budowy ciągów pieszych oraz poprawy estetyki zagospodarowania pasa drogowego. Ulica posiada skrzyżowania z ulicami gminnymi: ul. Mostową, ul. Przechodnią, ul. Komosińskiego oraz z ul. Młynarską leżącą w ciągu drogi powiatowej nr 3211W Chorzele-Poścień-Zaręby. - Od km 0 + 000 do km 0 + 053,70 o przekroju ulicznym – z jezdnią o nawierzchni bitumicznej szer. 5,00-6,00 m ograniczoną krawężnikami drogowymi betonowymi z przystającymi: po stronie lewej chodnikiem z betonowych płyt chodnikowych i na części z kostki brukowej betonowej a po prawej chodnikiem z płyt betonowych. Ponadto w pasie chodników rosną drzewa - 13 sztuk (lipy drobnolistne), ze względu na brak miejsca są poddane intensywnemu cięciu pielęgnacyjnemu, przez co ich atrakcyjność jest zdecydowanie ograniczona. Ponadto nie jest zachowana skrajnia pionowa, przez co stanowią zagrożenie dla uczestników w ruchu drogowym. - Od km 0 + 053,70 do km 0 + 550,67 o przekroju szlakowym – z jezdnią szer. 5 m o nawierzchni bitumicznej oraz poboczami gruntowymi. Konstrukcja istniejącej nawierzchni: - warstwa betonu asfaltowego grubości do 5 cm, - podbudowa brukowa gr. warstwy 17 cm, - warstwa odsączająca z pospółki, grubość warstwy 20 cm. Na odcinku pobudowanego kolektora sanitarnego (na szerokości wykopu przy realizacji kolektora) odbudowana podbudowa jest z kruszywa naturalnego (żwiru). Uzbrojenie niezwiązane z drogą. -Linie energetyczne. Linia napowietrzna NN jest zlokalizowana w pasie drogowym na całej długości projektowanego odcinka w pasie ciągów pieszych, poboczy – generalnie przy granicy pasa drogowego. Linia napowietrzna NN przechodzi ponad pasem drogowym w km 0 + 062; km 0 + 171; km 0 + 567. -wodociąg – na całej długości proj. odcinka z odchodzącymi przyłączami do przystającej zabudowy. -Linia teletechniczna jest zlokalizowana w pasie ciągów pieszych i poboczy: •po stronie prawej od km 0+007,44 do km 0+542,00, •po stronie lewej od km 0+007,44 do km 0+190,00 i od km 0+333,00 do km0+380,00. -Kanalizacja sanitarna – na całej długości proj. odcinka z odchodzącymi przyłączami do przystającej zabudowy. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU. Założenia projektowe. -klasa drogi - D -kategoria ruchu - KR1 -szer. nawierzchni jezdni - 5,00 m -szer. ciągu pieszego najazdowego - 2,50 m Pikietaż początkowego punktu projektowanej trasy przyjęto w km 0 + 007,44 na przecięciu projektowanej osi z krawędzią jezdni ul. Mostowej a koniec w km 0+550,67 na początku wlotu na skrzyżowanie z ul. Młynarską (DP nr 3211W). Pomiary geodezyjne jak i tabela wyliczeń robót ziemnych liczone są od punktu początkowego tj. km 0+007,44. W zakresie objętym opracowaniem, istniejącą nawierzchnię jezdni, przyjęto do rozbiórki. Na całym projektowanym odcinku przyjęto przekrój uliczny z jezdnią (o przekroju daszkowym – spadki i=2%) z kostki brukowej betonowej o szerokości: - 5,00 m na odcinku od km 0+007,44 do km 0+512,54, - przejście z 5,00 m do 5,50 m od km 0+512,54 do km 0+532,54, - 5,50 m na odcinku od km 0+532,54 do km 0+550,64, w tym po obu stronach, ścieki liniowe również z kostki brukowej betonowej (ścieki mieszczą się w szerokości jezdni) posadowione na ławie betonowej z betonu C12/15. Po obu stronach jezdni, za ściekami zaprojektowano chodniki zmiennej szerokości po lewej stronie w przedziale 0,90-3,00 m a po prawej w przedziale 0,80-4,70 m, o spadkach poprzecznych 2% ze skierowaniem do jezdni, z kostki brukowej betonowej kolorowej, z dopuszczeniem najazdu dla pojazdów (o wzmocnionej konstrukcji). W obrębie skrzyżowania z ul. Stanisława Komosińskiego (na wlocie) przyjęto budowę chodników z ograniczeniem krawężnikami betonowymi 15x30 posadowionymi na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Przy czym w obszarze przejścia dla pieszych krawężnik należy maksymalnie wynieść 2 cm ponad nawierzchnię. Ponadto przyjęto uzupełnienie chodnika, po stronie prawej w ul. 1-Maja, na wlocie do ul. Młynarskiej wraz z wymianą krawężnika – odcinek od km 0+550,67 do km 0+566,80. Ścieki liniowe, szer. 40 cm, przyjęto z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cem.-piaskowej gr. 3 cm, posadowionej na ławie betonowej z betonu C12/15. Łuki poziome: -od km 0+035,51 do km 0+083,77, poprowadzono promieniem R = 165 m, -od km 0+131,45 do km 0+170,30, poprowadzono promieniem R = 200 m, -od km 0+182,27 do km 0+204,62, poprowadzono promieniem R = 60 m, -od km 0+307,36 do km 0+321,42, poprowadzono promieniem R = 350 m, -od km 0+333,46 do km 0+384,28, poprowadzono promieniem R = 1500 m, -od km 0+386,62 do km 0+416,78, poprowadzono promieniem R = 2000 m, -od km 0+481,36 do km 0+501,87, poprowadzono promieniem R = 100 m, -od km 0+523,88 do km 0+532,54, poprowadzono promieniem R = 100 m. Na odcinkach prostych i na łukach poziomych przyjęto spadki poprzeczne dwustronne o i = 0,02 (przekrój daszkowy). Zjazd publiczny zaprojektowano w km 0+053,70, str. lewa => z jezdnią szer. 4,25 m o skosach wjazdowych 2:1 (przez ciąg pieszy). Skrzyżowanie z ul. Komosińskiego – przyjęto łuki wjazdowe krawędzi jezdni R1=R2=6,00 m. Projektowany ciąg pieszy połączono z istniejącymi chodnikami dostosowując się do ich szerokości odpowiedni 2,20 m i 2,60 m łącznie z krawężnikami o wymiarach 15x30, które przyjęto jako wyniesione 2 cm z posadowieniem na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15. Na skrzyżowaniach z ul. Mostową i ul. Młynarską nie wprowadza się zmian – roboty drogowe nie obejmują zakresem wlotów. POZOSTAŁE DANE TECHNICZNE. Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto dla gruntów podłoża o nośności G2 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r.) zwanym dalej rozporządzeniem. Projektowane konstrukcje wymienianych nawierzchni: -jezdni i ciągu pieszego najazdowego (także włączenie ul. Komosińskiego i uzupełnienie do ul. Młynarskiej, str. prawa): •warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor zróżnicowany dla każdej powierzchni), •podsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 5 cm, •podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 20 cm, •warstwa wzmacniająca (technologiczna) grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5N/mm². -chodnika (wlot ul. Komosińskiego): •warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, •podsypka piaskowa o grubości warstwy 5 cm, •warstwa wzmacniająca (technologiczna) grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5N/mm². Nawierzchnię zjazdów należy przyjąć o konstrukcji jak chodnika najazdowego wyróżniając powierzchnię zjazdu innym kolorem kostki brukowej (kolory do uzgodnienia z Inwestorem). ODWODNIENIE DROGI. Przyjęto budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z odprowadzeniem ścieków z części ulicy do istniejącego kolektora w ul. Mostowej (dalej po podczyszczeniu w istniejącym separatorze zrzut do rzeki Orzyc) a z części do istniejącego kolektora w ul. Młynarskiej (po podczyszczeniu w istniejącym separatorze zrzut do Kanału Nr 1 zaliczonego do urządzeń melioracji podstawowej, który ma ujście do rzeki Orzyc). Ścieki opadowe zebrane będą poprzez projektowane wpusty uliczne kołnierzowe w klasie C250, osadzone poprzez pierścienie odciążające na studzienkach ściekowych z rur żelbetowych WIPRO o średnicy 50 cm z osadnikiem piasku (min. wys. 50 cm) z odprowadzeniem poprzez przyłącza (przykanaliki) z rur PVC-U SN8 o średnicy 200 mm do projektowanego kolektora z włączeniem poprzez studzienki połączeniowe z kręgów żelbetowych o średnicy 1200 i 1500 mm. Połączenia rur PVC-U ze studzienkami ściekowymi i studniami rewizyjnymi w przejściach szczelnych. Opracowanie zawarte jest w projekcie branżowym. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI. Pow. całkowita – 4 655,20 m2 Pow. nawierzchni jezdni – 2 315,00 m2 Pow. ciągów pieszych – 1 462,00 m2 Pow. Zjazdów – 374,20 m2 OZNAKOWANIE. Organizację ruchu drogowego ujęto w oddzielnym opracowaniu tj. w projekcie stałej organizacji ruchu – załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca wystąpi do właściwego Zarządcy drogi tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu o wyrażenie zgody na zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót oraz umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej, składając stosowne dokumenty w terminie pozwalającym na otrzymanie od organu stosowne zezwolenia. Wykonawca na czas realizacji zamówienia przygotuje i wdroży do realizacji projekt czasowej organizacji ruchu. UWAGA: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ, które stanowią: a)Projekt Budowlany – załącznik nr 4 do SIWZ, b)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 9 do SIWZ, 2)Zamawiający, w celu skalkulowania ceny ryczałtowej pomocniczo załącza przedmiar robót poszczególnych branż, szacunkowy wykaz robót przygotowawczych i rozbiórkowych oraz szacunkowe zestawienie robót nawierzchniowych (w załączniku nr 11 do SIWZ). UWAGA! Załączony Przedmiar robót ma charakter jedynie informacyjny i pomocniczy. Nie należy go załączać do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium. 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 złotych, słownie: piętnaście tysięcy złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu Nr 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 z adnotacją: "Przebudowa ulicy 1 Maja wraz z odwodnieniem w miejscowości Chorzele".Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę, oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 9)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. 10)W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (opisanego w pkt 14.5. a) SIWZ). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp (opisanego w pkt. 14.4.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach