Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Wąskiej, Piaskowej, 11 Listopada i Zaolzie w Nurcu-Stacji

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 575 078 , fax. 856 575 063
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32
    17330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 856 575 078, fax. 856 575 063
    REGON: 5065958500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Wąskiej, Piaskowej, 11 Listopada i Zaolzie w Nurcu-Stacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: 1) przebudowie ulicy Wąskiej w Nurcu-Stacji o dł. 227,68m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.425.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 2) Przebudowie przedłużenia ulicy Piaskowej w Nurcu-Stacji o długości 416,54m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.423.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 3) Przebudowie ulicy 11 Listopada w Nurcu-Stacji o długości 279,80m, na podstawie zgłoszenia nr BS.6743.424.2016.TM z dnia 5 października 2016r. 4) Przebudowie odcinka Nr II ul. Zaolzie w Nurcu-Stacji o długości 200,5m. Zakres robót dotyczy łącznego wykonania wszystkich odcinków dróg wskazanych w niniejszym opisie. 1) Na ulicy Wąskiej przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 3,0m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm z 30% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi:  warstwa ścieralna 683,04m²  warstwa wiążąca 704,20m²  podbudowa i warstwa odsączająca 725,36m² b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 341,52m² c) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. W poboczu obustronnie w km 0+025 – 0+035 oraz 0+155 – 0+165 zastosowano dren francuski o wymiarach 10x0,50x0,31m przykryty betonowym prefabrykatem ażurowym o grubości 9 cm wraz z ustawieniem obrzeży betonowych o wym. 30x8cm na posypce piaskowej, ze spoinami wypełnionymi zaprawa cementową (obramowanie drenu francuskiego). d) Zadanie obejmuje ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ławy z oporem z betonu B10 w ilości 62,48m i wykonanie nawierzchni z ażurowych płyt betonowych 60x40x10cm o pow. 16,32m², e) W wyniku realizacji robót należy wykonać usunięcie warstwy czarnoziemu z obrębu robót. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. W wyniku realizacji robót drogowych należy wywieźć na odkład 326m³ wykopów oraz zużyć na miejscu 2m³. f) Należy wykonać karczowanie krzaków i poszycia wraz z uporządkowaniem. g) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg oraz kanalizacja sanitarna. Przewiduje się regulację pionową studzienek kanalizacyjnych i dla zaworów wodociągowych po szt. 5. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy telekomunikacyjne oraz energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. h) Zjazdy będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. i) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 13 na 8 słupkach stalowych oraz montaż progu zwalniającego listwowego o szer. 1,0m z tworzywa sztucznego o dł. progu 3,0m. 2) Na ulicy Piaskowej przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 4,5m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem wyrównania podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o zmiennej grubości z 30% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi:  warstwa ścieralna 1 966,40m²  warstwa wiążąca 2 019,50m²  wyrównanie podbudowy 120,46m³ b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 653,58m². c) Odwodnienie jezdni realizowane będzie jak dotychczas system powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. d) W wyniku realizacji robót drogowych należy wykonać 9m³ wykopów z czego 3m³ należy zużyć na miejscu, 6 m³ należy przewieźć w obrębie wykonywanych robót z wbudowaniem w nasyp. Brakujące zaś 10m³ gruntu na nasyp należy dostarczyć z dokopu. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. e) W obrębie działek objętych zadaniem występują instalacje wodociągowe. Przewiduje się regulację pionową studzienek wodociągowych szt. 4. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy telekomunikacyjne oraz energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. W obrębie projektowanego odcinka występują trzy telekomunikacyjne przejścia kablowe, które należy zabezpieczyć rurą dwudzielną A58PS o długości 5,50m oraz rurą ochronną HDPE 110/6,3 dł. 5,50m zaślepioną obustronnie. f) Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. g) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 11 na 8 słupkach z rur stalowych. 3) Na ulicy 11 Listopada przewidziana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 3,0m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm z 30% dodatkiem kruszywa łamanego i szer. 3,24m. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi:  warstwa ścieralna 839,40m²  warstwa wiążąca 872,98m²  podbudowa i warstwa odsączająca 906,55m² b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 419,70m² c) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. d) W wyniku realizacji robót należy wykonać usunięcie warstwy czarnoziemu z obrębu robót w ilości 18,63m³. Nasypy wykonać z gruntu niewysadzinowego. W wyniku realizacji robót drogowych należy wywieźć na odkład 324m³ wykopów oraz zużyć na miejscu 8m³. e) Należy wykonać karczowanie krzaków i poszycia wraz z uporządkowaniem. f) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg oraz kanalizacja sanitarna. Przewiduje się regulację pionową studzienek kanalizacyjnych szt. 4 i dla zaworów wodociągowych szt. 1. W dalszych odległościach od planowanych robót występują słupy energetyczne nie kolidujące z projektowanymi robotami. g) Planowana infrastruktura drogowa koliduje w km 0+145 – 0+279,80 strona prawa z istniejącym kablem telekomunikacyjnym, który musi zostać przebudowany zgodnie z załączonymi warunkami Orange S.A., wg odrębnego opracowania. h) Zjazdy na posesje będą odbywały się poprzez pobocze wykonane z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego o grubości 10 cm. i) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 10 na 7 słupkach z rur stalowych. 4) Na odcinku Nr II ulicy Zaolzie w Nurcu-Stacji przewiduje się wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno – asfaltowej gr. 7 cm (4+3). Uwaga: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał na tym odcinku nawierzchnię o min. gr. 4 cm warstwy wiążącej i 3 cm warstwy ścieralnej. W tym przypadku należy przyjąć jako nadrzędne parametry określone w przedmiarze robót. Grubości warstw w dokumentacji projektowej są niewiążące, gdyż niespełnianą obowiązujących na dzień dzisiejszy norm. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi:  Warstwa wiążąca 1290,54m²  Warstwa ścieralna 1272,50m² b) Pobocza z kruszywa naturalnego gr. 10 cm o pow. 701,50m², c) Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie 70,86m³, d) Karczowanie krzaków i podszyć, e) Wymiana 2 szt. znaków drogowych na istniejących słupkach. f) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 2260).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach