Przetargi.pl
Przebudowa ulic w osiedlu Halinów

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2021-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic w osiedlu Halinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulic w osiedlu Halinów. Numeracja zgodna z SIWZ. 3.2 . Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn: „Przebudowa ulic w osiedlu Halinów”. zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ) i przedmiarem robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.3 . Orientacyjny zakres inwestycji pn. „Przebudowa ulic w osiedlu Halinów” obejmuje: • Przebudowę ulicy Napoleońskiej Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci teletechnicznej, przebudowa sieci elektroenergetycznej, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej KR3, • wykonanie utwardzonych poboczy, • wykonanie nawierzchni: dojść, chodników, zjazdów i ciągów pieszo rowerowych, • wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Przebudowę ulicy Przechodniej Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej KR2, • wykonanie nawierzchni: dojść, chodników zjazdów, ciągów pieszo rowerowych, ciągu pieszo-jezdnego, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Przebudowę ulicy Halinów Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci teletechnicznej, przebudowa sieci elektroenergetycznej, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej KR3, • wykonanie nawierzchni: dojść, chodników, zjazdów i ciągów pieszo rowerowych, • wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Przebudowę ulicy Na Piaski Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci teletechnicznej, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej KR2, • wykonanie nawierzchni: dojść, chodników, zjazdów, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Przebudowę ulicy Żwirowej Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej KR2, • wykonanie nawierzchni: dojść, chodników, zjazdów, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Przebudowę ulicy Podmiejskiej Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci teletechnicznej, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej KR3, • wykonanie nawierzchni: dojść, chodników, zjazdów, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Przebudowę sięgacza ulicy Przechodniej Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni (ciągu pieszo-jezdnego) o nawierzchni brukowej KR2, • wykonanie nawierzchni: dojść, zjazdów, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Przebudowę ulicy Bocznej Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • usunięcie kolizji oraz przebudowa infrastruktury technicznej: przebudowa hydrantów przeciwpożarowych, przebudowa sieci wodociągowej, • wykonanie jezdni (ciągu pieszo-jezdnego) o nawierzchni brukowej KR2, • wykonanie zieleni, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg • inne roboty towarzyszące. • Budowę dojazdu do terenu usług sportu Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, • roboty ziemne, • wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej, • wykonanie chodnika, • wykonanie wiaty o wymiarach 5 m x 1,5 m, • wykonanie zieleni, • inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres robót dla całego zadania inwestycyjnego jest określony przez przedmiary robót i wykazy cen oraz dokumentacje techniczne. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami). 3.4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). 3.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót brukarskich, - robót drogowych, - robót ziemnych, - robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, - robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, - robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót brukarskich, - robót drogowych, - robót ziemnych, - robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, - robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, - robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Uwaga: - Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji cenowej sporządzonej w oparciu o zamieszczone przedmiary robót. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego. 3.6. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, email: umskier@um.skierniewice.pl • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, email: iod@um.skierniewice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa ulic w osiedlu Halinów”, nr RZP.271.57.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej ustawę Pzp; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach