Przetargi.pl
Przebudowa ulic Staszica, Łosia i Kraszewskiego w Hajnówce

Urząd Miasta Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. A. Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822875 , fax. 085 6822994
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Hajnówka
    ul. A. Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822875, fax. 085 6822994
    REGON: 00052331800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Staszica, Łosia i Kraszewskiego w Hajnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa ulic Staszica, Łosia i Kraszewskiego w Hajnówce polegająca na: 1. Przebudowie ul. Łosia w Hajnówce o długości 293,05 m i szerokości jezdni od 3,0m do 5,0m. 2. Przebudowie ul. Stanisława Staszica w Hajnówce o dł. 139,80 m i szerokości jezdni 5,0 m. 3. Przebudowie ul. Kraszewskiego w Hajnówce o długości 90,00 m i szerokości jezdni 5,0 m. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zadanie Nr 1: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem na placu budowy n/w materiałów drogowych: 1. Krawężnik betonowy typ lekki - 1 506 szt. 2. Krawężnik betonowy typ ciężki - 34 szt. Zadanie Nr 2: Wykonanie nawierzchni utwardzonej jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej: 1. ul. Łosia : - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni 1323,00 m2 na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 1323,00 m2 wraz z mechanicznym zagęszczeniem górnych warstw( 30 cm ) podbudowy. 2. ul. Stanisława Staszica: - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszyw naturalnych na łącznej powierzchni 589,15 m2. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 9 cm (warstwa wiążąca) 62,73 m2. - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) 62,73 m2. 3. ul. Kraszewskiego : - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna) 487,74m2. Zadanie Nr 3: Wykonanie robót ziemnych i podbudowy : a.ul. Stanisława Staszica: - roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość 5km - 466,70m3 - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - 651,88 m2 - warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm -589,15 m2 - warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm (pas drogi wojewódzkiej) - 62,73 m2 b.ul. Kraszewskiego: - roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość 5km - 271m3 - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - 487,74 m2 - warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm - 487,74 m2 Zadanie Nr 4: Wykonanie kanalizacji deszczowej : 1. ul. Kraszewskiego : - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej ? 250 mm - 90,00 mb, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych ? 1200 mm - 4 studnie - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem ? 500 mm - 6 szt. - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej ? 200 mm - 17 mb, 2.ul. Stanisława Staszica: - studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem ? 500 mm - 2 szt. - kanałów z rur PCV o średnicy zewnętrznej ? 200 mm - 8 mb,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą oświadczenia o: 1. Nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami). 2. Zapoznaniu się z dokumentacją techniczną udostępnioną przez zamawiającego, przedmiarem robót, miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń 3. Uzyskaniu wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. 4. Udzieleniu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o  informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z  treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niezłożeni lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z oświadczeń wymienionych w rozdziale V i VI spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami) (wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 3. Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg załącznika Nr 6 i 7 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie lub społeczne lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (co najmniej trzech) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika Nr 3 do SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2 i 4. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg załącznika Nr 4 do SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2 i 4. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - dotyczy Zadania Nr 2 i 4. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wy­konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 5 do SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2 i 4. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował SIWZ - dotyczy Zadania Nr 2 i 4. 12. Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w rozdziale VI lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niedoświadczone przez wykonawcę za zgodność z orginałem kopie lub odpisy) spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (ponad 36 miesięcy)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach