Przetargi.pl
„Przebudowa ulic Słowackiego, Kościelnej i Szpitalnej w Lwówku Śląskim - I etap budowa parkingu przy ul. Kościelnej”

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulic Słowackiego, Kościelnej i Szpitalnej w Lwówku Śląskim - I etap budowa parkingu przy ul. Kościelnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem robót budowlanych jest budowa parkingu z drogami manewrowymi o szerokości 5,00m na całej długości wyposażonymi w cztery prostopadłe zatoki postojowe szerokości 5,00m. Łączna ilość miejsc postojowych – 39 stanowisk (w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych). Nawierzchnię dróg manewrowych i zatok postojowych zaprojektowano z betonowej kostki brukowej. W obu przypadkach projektowano pełną nową konstrukcję, tj. warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie na warstwie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem. Drogi manewrowe oraz zatoki zaprojektowano w obramowaniu z krawężników betonowych wystających 15×30cm oraz najazdowych 15×22cm – w rejonie zatok i przejść. Chodniki zaprojektowano w obramowaniu z obrzeży betonowych 8×30cm. Wszystkie elementy nowego zagospodarowania służące pieszym, w tym przejścia dla pieszych, dojścia do budynków wielorodzinnych oraz użyteczności publicznej należy dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wszystkie nawierzchnie zaprojektowano z powierzchniowym odwodnieniem poprzez nadane spadki poprzeczne i podłużne z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do ścieków liniowych, przykrawężnikowych wyposażonych w studnie ściekowe podłączone przykanalikami do studni rewizyjnych zabudowanych na istniejących lub projektowanych kanałach deszczowych. Zabudowa oświetlenia będzie się składać z 5 słupów stalowych ocynkowanych, sześciokątnych o wysokości 10m na fundamentach betonowych, prefabrykowanych, z wysięgnikami dwuramiennymi o długości 1,00m oraz oprawami LED o mocy 108W wraz z okablowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie:pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2) Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być przedstawione w formie oryginału lub odpisu notarialnego; 3) Oświadczenie wymienione w pkt 10.1. SIWZ - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 4)Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór załącznik nr 5 do SIWZ 5) Oświadczenie dot. RODO - wzór załącznik nr 6 do SIWZ. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach