Przetargi.pl
Przebudowa ulic Słonecznej i Śliwowej oraz budowa ulicy Polnej w Tuliszkowie wraz z odwodnieniem

Gmina i Miasto Tuliszków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2793116 , fax. 063 2892105
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Tuliszków
    Plac Powstańców Styczniowych 1 1
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2793116, fax. 063 2892105
    REGON: 00052957400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tuliszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Słonecznej i Śliwowej oraz budowa ulicy Polnej w Tuliszkowie wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych - zadanie pn.: Przebudowa ulic Słonecznej i Śliwowej oraz budowa ulicy Polnej w Tuliszkowie wraz z odwodnieniem w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową i przedmiarami robót. 2. Realizacja zadania Przebudowa ulic Słonecznej i Śliwowej oraz budowa ulicy Polnej w Tuliszkowie wraz z odwodnieniem obejmuje: 1) Branża drogowa: a) Przebudowę ulicy Śliwowej od km 0+000 tj. od skrzyżowania z ulicą Żuchalską do km 0+150 tj. do skrzyżowania z ulicą Polną, Zakres rzeczowy robót : -Dwuwarstwowa podbudowa (15 cm + 8cm) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 818,00 m2 -W-wa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm po zagęszczeniu - 818,00 m2, b) Budowę ulicy Polnej od km 0+150 do km 0+268 tj. do skrzyżowania z ulicą Słoneczną, Zakres rzeczowy robót : -Dwuwarstwowa podbudowa (15 cm + 8cm) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 790,00 m2, -W-wa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm po zagęszczeniu - 790,00 m2 c) Przebudowę ulicy Słonecznej od km 0+268 do km 0+549 tj. do skrzyżowania z ulicą Paderewskiego, Zakres rzeczowy robót : -Dwuwarstwowa podbudowa (15 cm + 8cm)z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 1438,61 m2, -W-wa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm po zagęszczeniu - 1438,61 m2 2) Branża sanitarna: a) Wykonanie kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód opadowych z pasa drogowego ulic Słonecznej, Śliwowej i Polnej. b) Zakres rzeczowy robót : -kolektor deszczowy ?300 z rur PCV-U klasa SN8 - 167 mb -przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PCV-U klasa SN8 ?160 -12szt/49 mb, -studnie kanalizacyjne ?1000 beton B-45 z żeliwnym włazem ?600 - 3 kpl., -studnie wpustów ulicznych ?500 beton B-45 z żeliwnym wpustem o h = 1,5 m. 3) Branża telekomunikacyjna: 1. Wykonanie przebudowy i przyłączenie linii kablowych doziemnych zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót w celu usunięcia kolizji telekomunikacyjnej urządzeń TP powstałej przy przebudowie ulicy Słonecznej i Śliwowej oraz budowie ulicy Polnej. 2. Zakres rzeczowy robót : -Kabel XzTKMXpw 3x2x0,6 - 360,0m, -Osłona złączy kabli parowych - 5szt., -Rura HDPE 110/6,3 - 60,5 m, -Rura AROT DVR 110 - 10,0 m, -Odgałęźnik rurowy Y 110/110 - 1 zestaw, -Złącznik HDPE 110 - 6 szt. 4) Branża elektryczna: 1. Wykonanie przebudowy istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót w celu usunięcia kolizji istniejącej linii powstałej przy przebudowie ulic Słonecznej i Śliwowej oraz budowa ulicy Polnej w Tuliszkowie. 2. Zakres rzeczowy robót : Obwód nr 2 -Demontaż słupa nr 2/5/3 (N ŻN10) -Ustawienie słupa wirowanego narożnego typu E 10,5/4,3 -Zamontowanie oprawy oświetleniowej typu OUS 150 -Montaż przyłączy napowietrznych przewodem AsXSn 4x25mm2 do budynków mieszkalnych -Ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2 Obwód 3 -Demontaż słupa 3/10 (N ŻN10) -Ustawienie słupa wirowanego narożnego typu E 10,5/12 -Zamontowanie oprawy oświetleniowej typu OUS 150 -Montaż przyłączy napowietrznych przewodem AsXSn 4x25mm2 i AsXSn 2x25mm2 do budynków mieszkalnych -Ułożenie kabla YAKY 4x70 mm2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi a. dokumentacja projektowa, b. przedmiary robót, c. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie ulicy o nawierzchni asfaltowej wraz z kanalizacją deszczową o wartości co najmniej 500.000,00 zł. b) wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia : - 1 osobę na stanowisko kierownika budowy w branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osobę na stanowisko kierownika budowy w branży - kanalizacja deszczowa, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie ulicy o nawierzchni asfaltowej wraz z kanalizacją deszczową o wartości co najmniej 500.000,00 zł., z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane (odpowiednio w branży drogowej, instalacyjno - inżynieryjnej) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawca ubiegający się udzielenie zamówienia poza w/w dokumentami składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p. z. p. oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p. z. p. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tuliszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach