Przetargi.pl
Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawa sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ul. Powstańców i Krótkiej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków.

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchedniow.bip.doc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawa sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ul. Powstańców i Krótkiej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:„Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawa sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ul. Powstańców i Krótkiej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków” 2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków pochodzących z RPO Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020. 3. Przedmiot zamówienia planowany jest do dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. 4. Działaniem inwestycyjnym zostały objęte tereny: a) branża drogowa: dz. ew. o nr: 34/2, 1319, 1359, 1321/3, 1349, 1371, 34/7, 2649/1,6567/101, 2652/13, 6506/52, 5226, 1300 obręb 0001 Suchedniów, b) branża sanitarna: dz. ew. o nr: 1319, 1359, 1371, 2649/1, 6506/52, 5226, 1320/15, 1320/4, 1320/10, 1321/10, 1335/6, 1306/3, 1351, 1306/5, 1358/4, 1361/1, 1314/, 1363/1, 1365, 1366, 1367, 1316, 1317, 1305/5 obręb 0001 Suchedniów. 5. Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający posiada: a) decyzję o pozwoleniu na budowę nr 43/2015 z dnia 12.03.2015 r. znak: AB.6740.1.16.2015.KP wydaną przez Starostę Skarżyskiego, b) zgłoszenie robót do Starosty Skarżyskiego z dnia 13.02.2015 r. znak: AB.6743.33.2015. 6. Zakres obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania w/w zadania między innymi: a) w zakresie branży sanitarnej zgodnie z projektem wykonawczym: - wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 100 SDR 11 DN 160 x 14,6 mm L= ok. 880 m, trasa wodociągu poprowadzona wzdłuż ulic Powstańców 1863 r. oraz Krótkiej w pasie drogowym poza pasem jezdnym, na sieci wodociągowej zamontowane zostaną hydranty przeciwpożarowe Ø80 PN 16 typu nadziemnego (H1, H2, H4, H5, H6, H7, H9,), i podziemnego (H3, H8), skrzyżowania z jezdniami dróg o nawierzchni asfaltowej w rurach ochronnych stalowych przewiertowych, włączenie projektowanej sieci wodociągowej przy ul. Bodzentyńskiej do istniejącego wodociągu stalowego DN 300, istniejącą przebudowywaną sieć po zakończeniu zadania należy w miejscu włączenia przy ul. Bodzentyńskiej trwale odciąć i zaślepić, - połączenie projektowanego wodociągu w ul. Krótkiej z istniejącym wodociągiem żeliwnym DN 200 w ul. Mickiewicza, - oznakowanie wodociągu i uzbrojenia, - wykonanie próby szczelności, - wykonanie płukania wodociągu, - wykonanie przyłączy wodociągowych - w ramach zadania przewiduje się przepięcie wszystkich istniejących przyłączy wodociągowych do projektowanej sieci wodociągowej od granic poszczególnych posesji. Wszystkie odcinki przyłączy stalowych i żeliwnych w pasie drogowym należy wymienić na nowe z PE 100 SDR 11 DN (40 x 3,7 mm - 63 x 5,8 mm), w dz. nr ewid. 1349 projektowany odcinek przyłącza wody wymienić na nowy z rur PE 100 SDR 11 z zachowaniem istniejącej średnicy, - w ramach zadania należy wykonać również przyłącza wodociągowe do działek nieuzbrojonych zakończone studniami wodomierzowymi włazowymi z betonowych elementów prefabrykowanych z wodoszczelnego betonu wibracyjnego klasy nie niższej niż B - 45 z komora roboczą w kształcie koła w przekroju poprzecznych o średnicach wewnętrznych 1200 mm - 12 szt., do pozostałych działek nieuzbrojonych zgodnie z dokumentacją przyłącza wody należy zakończyć w pasie drogowym i zaślepić korkiem elektrooporowym, - wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PP-b 315 x 12 SN 8 o długości ok. 880 mb, odcinek z początkiem w ul. Powstańców przy ul. Warszawskiej, dopuszcza się zastosowanie rur litych PP obustronnie gładkich, końcowy odcinek przy ul. Bodzentyńskiej na działce 6506/52, a także wymiana kanału sanitarnego w ul. Krótkiej, studzienki kanalizacyjne kinetowe o średnicy DN 1200, - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek uzbrojonych i nieuzbrojonych z rur PP-b DN 160 SN8 zgodnie z dokumentacją projektową, opcjonalnie dopuszcza się rury lite PP, obustronnie gładkie z wysoką sztywnością obwodową nie mniejszą niż SN 8, - wykonanie próby szczelności uzbrojenia KS, przyłączy i studni rewizyjnych na eksfiltrację, a także wykonanie kamerowania całego odcinka kanalizacji sanitarnej, b) w zakresie branży drogowej zgodnie z projektem wykonawczym oraz projektem zamiennym stałej organizacji ruchu: - rozbiórka istniejącej drogi oraz chodnika wraz z przekazaniem materiałów pochodzących z rozbiórki Zamawiającemu, - podstawowe parametry projektowanej drogi - szerokość jezdni ul. Powstańców - 6,00, obustronny chodnik o szerokości od 2,0 do 4,5 m, długość odcinka - 712 metrów, na odcinku od ul. E. Peck do ul. Bodzentyńskiej (ok. 350 m) północny pas ruchu będzie przeznaczony pod pas postojowy, a organizacja ruchu na tym odcinku będzie jednokierunkowa - zgodnie z projektem zamiennym stałej organizacji ruchu, - odcinek ul. Krótkiej zaprojektowano o szerokości 5,0 m z obustronnymi chodnikami o szerokości 2,0 m o długości 133,00 m. - wykonanie lewoskrętu z ul. Kieleckiej o długości 80,0 m i szerokości 3,0 m w miejscu istniejącego pasa rozdziału, istniejący pas rozdziału z kostki betonowej na długości lewoskrętu zostanie rozebrany, - wykonanie zjazdów do posesji oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych, - mała architektura - przy przystankach autobusowych zostaną ustawione wiaty autobusowe o wym. 3,35 x 1,0 m, 5 ławek i koszy na śmieci oraz 6 szt. słupów reklamowych ozdobnych o wysokości 5,5 m. - konstrukcje nawierzchni: • odcinek od ul. Kieleckiej do ul. Fabrycznej oraz lewoskręt z ul. Kieleckiej kategoria KR 3 - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. mechanicznie - 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - gr. 7 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 7 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4 cm, razem grubość konstrukcji 38 cm, • pozostałe odcinki dróg o ruchu KR 2 - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. - mechanicznie - gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - gr. 8 cm, warstwa ścieralna betonu asfaltowego - gr. 4 cm, razem grubość konstrukcji 31 cm, • konstrukcja nr 2 chodnika - kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie - gr. 20 cm, podsypka grysowa 2 - 8 mm - gr. 3 cm, kostka betonowa (kolor szary) gr. 8 cm, razem grubość konstrukcji 26 cm, • konstrukcja nr 3 - miejsca postojowe i zjazdy - kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie - gr. 20 cm, podsypka grysowa 2-8 mm - gr. 3 cm, kostka betonowa (kolor szary m-ca postojowe, kolor czerwony zjazdy) - gr. 8 cm - razem grubość konstrukcji - 31 cm, • konstrukcji nr 4 - zabruk kostką granitową - kruszywo łamane 0/63 mm stabilizowane mechanicznie - gr. 15 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 3,0 cm, warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17 (kolor szary) z zaspoinowaniem szczelin rozbieralną mieszanką kruszywa mineralnego i bezrozpuszczalnikowej żywicy epoksydowej gr. 15 cm., razem grubość konstrukcji 33 cm. • bilans powierzchni - powierzchnia z kostki betonowej - 3415 m2, powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 4760 m2, powierzchnia zjazdów z kostki betonowej 1080 m2, powierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej - 1320 m2, powierzchnia zabruku kostki granitowej - 60 m2, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem zamiennym stałej organizacji ruchu, - wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym oraz projektem wykonawczym tj.: • kanał deszczowy przejmujący wody napływowe na odcinku ulicy Powstańców 1863 r. od ul. Kieleckiej do rejonu ulicy Spokojnej z rur PEHD Ø (200 - 350) mm oraz z terenów przyległych. Odbiornikiem tych wód będzie istniejący kolektor deszczowy Ø1000 przebiegający przez ulicę Powstańców 1863 r. przy ul. Fabrycznej, • kanał deszczowy przejmujący wody napływowe z pozostałej części ulicy Powstańców 1863 r., ul. Krótkiej oraz terenów przyległych z rur PEHD Ø (200 - 500) mm. Odbiornikiem tych wód będzie istniejący kolektor deszczowy Ø1200 przebiegający przez działkę nr ewid. 6506/52. - wykonanie przekładki sieci gazowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym oraz projektem wykonawczym tj.: • przekładka sieci gazowej średniego ciśnienia (maksymalne ciśnienie robocze do 0,5 MPa) z rur polietylenowych dn90 PE100 SDR11 o długości L=166 m, wraz z przepięciem czterech przyłączy gazowych - dostosowanie istniejącej sieci elektroenergetycznej kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem terenu do nowego układu komunikacyjnego zgodnie z projektem budowlanym w zakresie: • linia napowietrzna nn zasilana ze stacji "Kielecka" - demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 4 i 4/2 - 30 m, demontaż ulicznej oprawy oświetleniowej z zabezpieczeniem - 1 kpl, demontaż stalowego wysięgnika, demontaż słupa nr 4/1, projektowana sieć - montaż słupa nr 4/1, montaż istn. stalowego wysięgnika, montaż istn. przewodów linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 4 i 4/1 - 30 m, montaż i podłączenie istn. ulicznej oprawy oświetleniowej z zabezpieczeniem, • linia napowietrzna nn zasilana ze stacji "Spokojna" - demontaż dwutorowej linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 3 i 8 - 164 m, demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 8 i 10 - 59 m, demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 8 i 8/1 - 30 m, demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 11 i 14 - 101 m, demontaż ulicznych opraw oświetleniowych z zabezpieczeniem - 8 kpl, demontaż stalowych wysięgników - 8 szt., demontaż przyłączy energetycznych napowietrznych 1 fazowych - 12 kpl., demontaż przyłączy energetycznych napowietrznych 3 - fazowych - 11 kpl, demontaż słupów nr 4, 5, 6 ,7 i 12 - 5 kpl., demontaż słupa nr 8 - 1 kpl., demontaż słupa nr 9 - 1 kpl, demontaż słupa nr 13 - 1 kpl., projektowana sieć: montaż w nowej lokalizacji słupów 8, 9, 13, montaż istn. stalowych wysięgników - 8 kpl. montaż istniejących przewodów dwutorowej linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami 3 i 8 - 163 m, przedłużenie o 3 m istn. przewodu - 1 kpl. montaż istn. przedłużonych przewodów linii napowietrznej, montaż istniejących przewodów linii napowietrznej, montaż i podłączenie istn. ulicznych opraw oświetleniowych z zabezpieczeniem na przeniesionych słupach, przedłużenie istn. przyłączy 1 - fazowych do budynków nr 28 i 24, przedłużenie istn. przyłączy 3 - fazowych do budynków 32, 26, 20, 18, 10 i 4, montaż istn. przyłączy energetycznych napowietrznych 1 fazowych - 10 kpl, montaż istn. przedłużonych przyłączy energetycznych napowietrznych 1 - fazowych - 2 kpl, montaż istn, przyłączy energetycznych napowietrznych 3 - fazowych - 5 kpl, montaż istn. przedłużonych przyłączy energetycznych napowietrznych 3 - fazowych - 6 kpl. 7. Zamawiający informuje, iż zadanie należy wykonywać w poniżej wskazanej kolejności prac: a) etap I - udrożnienie lewoskrętu z ul. Powstańców do ulicy Kieleckiej, odcinek od skrzyżowania ul. Powstańców z ulicą Fabryczną, aż do wyjazdu na starodroże DK nr 7, odcinek należy wykonać kompleksowo wraz z wszelkimi robotami branżowymi, w sposób, który umożliwi przekazanie go do częściowego użytkowania, okres realizacji od dnia podpisania umowy do dnia 01.12.2019 r. b) etap II - odcinek od ul. Bodzentyńskiej, aż do skrzyżowania z ulicą Emilii Peck wraz z ul. Krótką, odcinek należy wykonać kompleksowo wraz z wszelkimi robotami branżowymi, w sposób, który umożliwi przekazanie go do częściowego użytkowania, okres realizacji - 01.12.2020 r. c) etap III - odcinek od skrzyżowania z ul. Emilii Peck, aż do zakończenia zakresu rzeczowego ujętego w etapie I prac, zakończenie tego etapu rozumie się, jako zakończenie całego zakresu rzeczowego zadania, po zakończeniu etapu III nastąpi odbiór końcowy zadania oraz zgłoszenie obiektu do użytkowania, okres realizacji do dnia 30.09.2021 r. Zakończenie etapu III prac jest zakończeniem całego okresu realizacji zadania. Zamawiający informuje, iż każdy zakończony etap prac podlegał będzie częściowemu odbiorowi. Odbiór każdego etapu zadania potwierdzony zostanie spisaniem protokołu odbioru częściowego. Wykonawca do zgłoszenia o zakończeniu danego etapu prac zobowiązany będzie załączyć dokumenty umożliwiające oddanie odcinka drogi do częściowego użytkowania (m. in. deklaracje zgodności, atesty, badania, a także inwentaryzację geodezyjną itp.). 8. Zakres rzeczowy prac zrealizowany musi zostać w oparciu o załączoną dokumentacje projektową. Zamawiający nie ingeruje w technologię czy ilość prac przedstawionych w projekcie budowlanym, a także w sposób ich wykonywania, a jedynie wskazuje na kolejność etapów prac, zgodnie, z którymi realizowane i rozliczane ma być zadanie. 9. W ramach każdego z wyżej wymienionych etapów należy wykonać wszelkie prace związane z przystosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych. 10. Do zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonanie zadania zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a także wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. 11. W przypadku rozbieżności np. ilościowych w poszczególnych dokumentach obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego, Inspektora nadzoru, który dokument należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązuje się poinformować niezwłocznie Zamawiającego. 12. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowiące wartość tj. dłużyce pochodzące z ewentualnej wycinki, destrukt asfaltowy pochodzący z rozbiórki jezdni, a także kostka betonowa z rozbiórki chodnika i zjazdów stanowią własność Zamawiającego i podlegają protokolarnemu przekazaniu. Wskazane materiały Wykonawca zobowiązany jest odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5 km od terenu inwestycji. Kostkę betonową Wykonawca zobowiązany będzie zapakować w sposób umożliwiający łatwe przewiezienie i zabezpieczający przed niszczeniem materiału. 13. Wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z dokumentów stanowiących załącznik do SIWZ będą obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. 14. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności:  przeprowadzenia wszelkich prób instalacji,  wykonanie kamerownia odcinka kanalizacji sanitarnej,  opracowanie planu BIOZ,  wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót,  prowadzenie bieżącej geodezyjnej i geotechnicznej obsługi zadania, Zamawiający może na każdym etapie prac żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej,  opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy,  opracowanie projektu tymczasowych objazdów na czas budowy dla poszczególnych odcinków,  sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót opracowanej na aktualnym planie sytuacyjno – wysokościowym (po wykonaniu każdego etapu prac),  utrzymanie ruchu publicznego na terenie budowy, zabezpieczenie dojść do budynków w okresie realizacji inwestycji, aż do dnia odbioru końcowego robót, zapewnienie możliwości odbioru odpadów komunalnych w dni odbioru, zapewnienie dojazdu do posesji służbom ratunkowym, a także umożliwienie zaopatrzenia przez Przedsiębiorców obiektów handlowych,  po zakończeniu robót na działkach prywatnych i przywróceniu terenu do stanu sprzed robót, Wykonawca będzie zobowiązany otrzymać od właściciela działki oświadczenie o przywróceniu terenów do stanu pierwotnego,  w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody od zarządcy drogi na dojazd ciężkim sprzętem.  sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót (dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do operatu powykonawczego),  uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługą budowy oraz terenów sąsiadujących wraz z poniesieniem ewentualnych opłat za ich uzyskanie,  wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy,  uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień na własny koszt,  zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu,  prowadzenie robót w obrębie sieci z odpowiednimi zarządcami sieci, koszty prowadzenia takich prac, a także opłaty za zajęcie pasa drogiinnych kategorii Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty,  zapewnienie przez cały okres realizacji inwestycji nieprzerwanej dostawy mediów do nieruchomości,  odbiór odpadów pochodzących z budowy zabezpieczana własny koszt i we własnym zakresie Wykonawca robót. Z każdego odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne dokumenty potwierdzające fakt odbioru odpadów przez firmę posiadającą do tego uprawnienia. Przedmiotowe dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do operatu powykonawczego. 15. Do zadań Wykonawcy będzie należało również:  usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg oraz pozostałych szkód powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących przedmiotowe zadanie,  zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie,  umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,  w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,  zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie,  jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych. 16. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:  Projekt budowlany zagospodarowania terenu obejmujący branże drogową, elektryczną, a także branże sanitarną tj. kanalizację deszczową oraz przekładkę sieci gazowej w ul. Powstańców 1863 r. i ul. Krótkiej w miejscowości Suchedniów wraz z projektem zamiennym stałej organizacji ruchu, (Załącznik nr 15 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 1).  Projektach wykonawczych branżowych części drogowej (załącznik nr 17 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 3)  Projekt wykonawczy kanalizacji sanitarnej i przebudowy sieci wodociągowej w ul. Powstańców 1863 r. i ul. Krótkiej w miejscowości Suchedniów (załącznik nr 16 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 2).  Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14 do SIWZ.  Wskazana dokumentacja została opracowana przez: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie Prosta Projekt Piotrkowice, ul. Kielecka 37, 26 - 020 Chmielnik. 17. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu jakim jest kompleksowe wykonanie całego zadania. 18. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, okaże się, że w dokumentacji projektowej pojawiają się wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a ich istnienie wiąże się z niemożliwością wykonania robót w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, to przedmiot umowy może ulec modyfikacji. W w/w sytuacji, Zamawiający wraz z Wykonawcą przy udziale Nadzoru Inwestorskiego oraz Jednostki Projektującej ustalą zakresrobót zaniechanych, zamiennych, a sposób świadczenia, który ulegnie zmianie, określony zostanie w aneksie do umowy. 19. Jeżeli użyte w SIWZ, lub w załącznikach do niej parametry lub normy mogą wskazywać na konkretnych producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza to, że mają takie znaczenie, że parametry tych wskazanych produktów określają minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego co do jakości produktów, które mają służyć do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry nie gorsze od tych wskazanych. To na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 20. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu. 21. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż. 22. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 23. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 24. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. osoby wykonujące wszelkieprace fizyczne bezpośrednio związane z przedmiotem zamówienia. 25. Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca. 26. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 27. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Rozdziale II pkt 24 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących w punkcie 24 czynności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1665) 4. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej dowód wniesienia wadium należy w oryginale załączyć do oferty. 5. Z treści wadium składanego w formie niepieniężnej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób bezwarunkowy, nieodwołany i na pierwsze wezwanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od daty składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 68852000072001000558530001 z dopiskiem: Wadium w przetargu na realizację zadania pn.:„Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawia sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków. ” 7. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli zostanie zaksięgowane na ww. koncie wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej na termin składania ofert). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty, Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, Załącznik nr 8 do SIWZ - doświadczenie kierownika budowy w branży drogowej, Załącznik nr 12 do SWIZ - oświadczenie o zatrudnianiu na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach