Przetargi.pl
Przebudowa ulic na terenie miasta Mogilna

Gmina Mogilno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
    Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
    REGON: 9235084300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic na terenie miasta Mogilna
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie miasta Mogilna. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: - część I: Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Stanisława Moniuszki w Mogilnie - cześć II: Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Mogilnie - część III: Przebudowa ul. E. Orzeszkowej na odcinku od ul. Ignacego Paderewskiego do ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mogilno. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - część I Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Stanisława Moniuszki w Mogilnie: - Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineral no – bitumicznych, - Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego i opaski z kostki betonowej oraz krawężników i obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej, - Wykonanie kanalizacji deszczowej oraz ścieku w osi ciągu pieszo – jezdnego, - Wprowadzenie zmian stałej organizacji ruchu, - część II Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Mogilnie: - Rozebranie nawierzchni chodników oraz frezowanie bitumicznej nawierzchni jezdni, - Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego z kostki bet onowej oraz krawężników i obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej, - Wykonanie nawierzchni bitumicznej na połączeniu ul. ks. Piotra Wawrzyniaka z ul. Jagiełły, - Wykonanie kanalizacji deszczowej oraz ścieku w osi ciągu pieszo – jezdnego, - część III Prze budowa ul. E. Orzeszkowej na odcinku od. ul. Ignacego Paderewskiego do ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mogilno: - Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, tłucznia, mas mineralno – bitumicznych, betonu i brukowca, - Wykonanie robót ziemnych, - Wykonani e podbudowy z kruszyw łamanych, - Wykonanie nawierzchni z masy asfaltobetonowej oraz kostki betonowej, - Wykonanie zjazdów, - Wykonanie terenów zielonych, - Regulacja pionowa studzienek i kratek ściekowych istniejącej kanalizacji deszczowej, - Regulacja pi onowa studzienek dla urządzeń obcych (wodociągowe i gazowe). Uwaga: Przełożenie kabli elektroenergetycznych zgodnie z uzgodnieniem projektowanej przebudowy ul. Orzeszkowej w Mogilnie wydanym przez Enea operator Rejon Dystrybucji Mogilno nr MU/KW/Ldz.WEO17E 053720/2017 z dnia 16.03.2017r. nie należy do przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania zamówienia: - część I Przebudowa drogi gminnej nr 140580C stanowiącej ul. Stanisława Moniuszki w Mogilnie – działki nr 401, nr 404/5 i nr 406/2 oraz część działki nr 360 , obręb Mogilno; - część II Przebudowa drogi gminnej nr 140579C stanowiącej ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Mogilnie - działka nr 381 oraz części działek nr 360, nr 361/1 i nr 583/5, obręb Mogilno; - część III Przebudowa ul. E. Orzeszkowej na odcinku od. ul. Ignacego Paderewskiego do ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mogilno – droga gminna nr 140531C, działki nr 1045 i nr 113/3 oraz części działek nr 1493, nr 1499, nr 1047/1 i nr 1050, obręb Mogilno. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załąc zniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwanej w dalszej części „SIWZ”): a) Załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa (dla części nr I, II,III), b) Załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części nr I, II, III), c) Załącznik nr 10 - Przedmiar robót (dla części nr I, II, III). 1.2.W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca może zapoznać się z terenem robót, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 1.3.Wykonawca zobowiąza ny jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej. 1.4.Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy oraz zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umoż liwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 1.5.Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 24 miesięcznej do maksymalnej 36 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wym aga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z dokumentacją projektową, przedmiarem robó t. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wyn agrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli Elementów Scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszcz alne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. poprzez użycie minimalnych albo maksymalnych parametrów nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funk cjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych p rzez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 5.1.W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.2.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dot yczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5.3.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5.4.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5.5.Powierze nie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 6. Wymagania stawiane wykonawcy: 6.1.Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisan ymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4.Określenie pr zez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia . 7.Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 7.1.Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związa ne z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 5 osób dla każdej z części nr: I, II, III z osobna. Wy konawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający dopuszcza z mianę osób podlegających zatrudnieniu pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 8.2.Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 8.3.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) roboty budowlane będą świadczone prze z osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykaz pracowników wykonawca składa u Zamawiającego w dniu podpisania umowy. b) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych – wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie lub wyciągi zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi roboty, o których mowa w punkcie a) lub inny dowód potwierdzający ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę np. ośw iadczenie złożone bezpośrednio przez pracownika wykonawcy/podwykonawcy, że jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę. c) naruszenie przez wykonawcę lub jego podwykonawcę powyższych zobowiązań uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy (z winy Wykonawcy) po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego na usunięcie tych naruszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach