Przetargi.pl
Przebudowa ulic na terenie miasta Mogilna

Gmina Mogilno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
    ul. Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
    REGON: 9235084300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mogilno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic na terenie miasta Mogilna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie miasta Mogilna. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: - część I: Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Stanisława Moniuszki w Mogilnie - cześć II: Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Mogilnie - część III: Przebudowa ul. E. Orzeszkowej na odcinku od ul. Ignacego Paderewskiego do ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mogilno. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - część I Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Stanisława Moniuszki w Mogilnie: - Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, - Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego i opaski z kostki betonowej oraz krawężników i obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej, - Wykonanie kanalizacji deszczowej oraz ścieku w osi ciągu pieszo – jezdnego, - Wprowadzenie zmian stałej organizacji ruchu, - część II Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Mogilnie: - Rozebranie nawierzchni chodników oraz frezowanie bitumicznej nawierzchni jezdni, - Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego z kostki betonowej oraz krawężników i obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej, - Wykonanie nawierzchni bitumicznej na połączeniu ul. ks. Piotra Wawrzyniaka z ul. Jagiełły, - Wykonanie kanalizacji deszczowej oraz ścieku w osi ciągu pieszo – jezdnego, - część III Przebudowa ul. E. Orzeszkowej na odcinku od. ul. Ignacego Paderewskiego do ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mogilno: - Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, tłucznia, mas mineralno – bitumicznych, betonu i brukowca, - Wykonanie robót ziemnych, - Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, - Wykonanie nawierzchni z masy asfaltobetonowej oraz kostki betonowej, - Wykonanie zjazdów, - Wykonanie terenów zielonych, - Regulacja pionowa studzienek i kratek ściekowych istniejącej kanalizacji deszczowej, - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń obcych (wodociągowe i gazowe). Uwaga: Przełożenie kabli elektroenergetycznych zgodnie z uzgodnieniem projektowanej przebudowy ul. Orzeszkowej w Mogilnie wydanym przez Enea operator Rejon Dystrybucji Mogilno nr MU/KW/Ldz.WEO17E053720/2017 z dnia 16.03.2017r. nie należy do przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania zamówienia: - część I Przebudowa drogi gminnej nr 140580C stanowiącej ul. Stanisława Moniuszki w Mogilnie – działki nr 401, nr 404/5 i nr 406/2 oraz część działki nr 360, obręb Mogilno; - część II Przebudowa drogi gminnej nr 140579C stanowiącej ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Mogilnie - działka nr 381 oraz części działek nr 360, nr 361/1 i nr 583/5, obręb Mogilno; - część III Przebudowa ul. E. Orzeszkowej na odcinku od. ul. Ignacego Paderewskiego do ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mogilno – droga gminna nr 140531C, działki nr 1045 i nr 113/3 oraz części działek nr 1493, nr 1499, nr 1047/1 i nr 1050, obręb Mogilno. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwanej w dalszej części „SIWZ”): a) Załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa (dla części nr I, II,III), b) Załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części nr I, II, III), c) Załącznik nr 10 - Przedmiar robót (dla części nr I, II, III). 1.2.W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca może zapoznać się z terenem robót, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 1.3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej. 1.4.Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy oraz zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 1.5.Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 24 miesięcznej do maksymalnej 36 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z dokumentacją projektową, przedmiarem robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli Elementów Scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. poprzez użycie minimalnych albo maksymalnych parametrów nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 5.1.W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.2.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5.3.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5.4.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5.5.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 6. Wymagania stawiane wykonawcy: 6.1.Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 7.1.Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 5 osób dla każdej z części nr: I, II, III z osobna. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 8.2.Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 8.3.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykaz pracowników wykonawca składa u Zamawiającego w dniu podpisania umowy. b) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych – wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie lub wyciągi zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi roboty, o których mowa w punkcie a) lub inny dowód potwierdzający ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę np. oświadczenie złożone bezpośrednio przez pracownika wykonawcy/podwykonawcy, że jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę. c) naruszenie przez wykonawcę lub jego podwykonawcę powyższych zobowiązań uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy (z winy Wykonawcy) po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego na usunięcie tych naruszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości dla: a) części nr I: 2 800,00 zł słownie: (dwa tysiące osiemset zł 00/100), b) części nr II: 2 000,00.zł słownie: (dwa tysiące zł 00/100), c) części nr III: 4 800,00 zł słownie: (cztery tysiące osiemset zł 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.), w terminie do dnia 18.04.2017 r. godz. 11:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia poręczenia wniesienia wadium załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. Mogilno nr rachunku: 51 11 60 22 02 0000 0000 60 88 76 59 z adnotacją: „Wadium – Część nr I Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Stanisława Moniuszki w Mogilnie’’, „Wadium – Część nr II Przebudowa drogi gminnej stanowiącej ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Mogilnie’’, „Wadium – Część nr III Przebudowa ul. E. Orzeszkowej na odcinku od. ul. Ignacego Paderewskiego do ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mogilno’’ 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część należy w przelewie wyszczególnić kwoty dla każdej z części zamówienia osobno. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie kopii, razem z ofertą. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. 16. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część w dokumencie stanowiącym formę wadium wyszczególnić należy kwoty dla każdej z części zamówienia osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach