Przetargi.pl
Przebudowa ulic na OM 1000-lecia wraz z odwodnieniem oraz kanalizacją deszczową w ul. Bukowej w Koronowie

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
    REGON: 9235066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic na OM 1000-lecia wraz z odwodnieniem oraz kanalizacją deszczową w ul. Bukowej w Koronowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulic, sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z odcinkami przyłączy i przykanalików oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej i odcinka sieci wodociągowej spinającej istniejącą sieć – I etap ( ul. Konopnickiej i część ul. Bukowej) i obejmuje realizację niżej wymienionego zakresu robót : 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Ulica Konopnicka a) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od Si1 do S6 z przykanalikami, b) budowę sieci kanalizacji deszczowej od Di1 do D6 wraz ze studzienkami ściekowymi i wpustami ulicznymi, c) przebudowę sieci wodociągowej W1 do W4 z przyłączami d) Przebudowa nawierzchni ulicy Konopnickiej : - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - oznakowanie dróg, - elementy ulic : krawężniku i oporniki betonowe, chodniki z płyt betonowych, betonowe obrzeża chodnikowe, - humusowanie z obsianiem trawą, e) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą – 3 egz. 2) Ulica Bukowa (od ul. Witosa do ul. Konopnickiej) a) przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami od S6 do S27.1, S65 do Si4, b) budowa sieci kanalizacji deszczowej D6 do Di2 wraz ze studzienkami ściekowymi i wpu-stami ulicznymi, c) przebudowa sieci wodociągowej W4 do W12 z przyłączami, d) budowa odcinka sieci wodociągowej spinającej istniejące sieci W12 – W5, e) odtworzenie nawierzchni ulicy z kostki betonowej, 3) opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 3. Roboty budowlane związane z zamówienie jak wyżej należy wykonać zgodnie z zapisami siwz i załącznikami do siwz, w tym: dokumentacją projektową pn. Budowa sieci wodociągowej w ul. Bukowej w Koronowie, dokumentacja projektowa pn.: Przebudowa nawierzchni ulic, sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z odcinkami przyłączy oraz budowa kanalizacji deszczowej w ul. Bukowej i ulic na OM 1000-lecia w Koronowie, sporządzoną przez Pracownię Projektowo-Inwestycyjną INŻYNIERIA Sanitarna ul. Rynek 25, 86-200 Chełmno, na którą składają się projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ, a tak, że obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) *pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.7 1) siwz, 2) * pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w III.3) ogłoszenia, 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający , z zastrzeżeniem art. 24 aa uPzp, zbada czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 uPzp, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w siwz, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 9) Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę: a) zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. Z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z: - obsługą sprzętu, - montażem kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągu - układaniem kostki brukowej. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. b) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności polegać będzie na: - etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym, - na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w pkt III.11. 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w pkt III.11.1) ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt III.11.1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, - druków RCA, dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czsu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), - zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane tj. zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy). c) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach