Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Mieszka I, W. Łokietka, Podgórnej i W. Witosa w Gryfinie wraz z budową kanalizacji deszczowej

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162011 , fax. 091 4162702
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16 16
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162011, fax. 091 4162702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Mieszka I, W. Łokietka, Podgórnej i W. Witosa w Gryfinie wraz z budową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulic: Mieszka I, W. Łokietka, Podgórnej i W. Witosa w Gryfinie wraz z budową kanalizacji deszczowej. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oraz remont ulic gminnych o łącznej długości: droga ok. 1,2 km; kanalizacja deszczowa ok. 2,0 km w ramach których prowadzone będą roboty polegające na: - rozbiórce istniejących nawierzchni jezdni oraz chodników z betonowych płyt drogowych oraz chodnikowych; - sfrezowaniu warstwy ścieralnej istniejących odcinków jezdni bitumicznych; - rozbiórce krawężników betonowych; - przebudowie nowych konstrukcji jezdni oraz parkingów i placów manewrowych z wykonaniem warstwy ścieralnej z brukowej kostki betonowej; - przebudowie ciągów pieszych o nawierzchni z brukowej kostki betonowej; - zagospodarowaniu terenów zielonych, wykonanie trawników oraz nasadzeń zieleni ozdobnej; - budowie kanalizacji deszczowej, której zadaniem jest odebranie wód opadowych z przebudowanych ulic gminnych i powiatowej. 2. Szczegółowy opis robót został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wniesienie wadium w wysokości: 50 000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez Wykonawców, a wymaganych na podstawie SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE OŚWIADCZENIA 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Formularz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYMAGANE DOKUMENTY 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy. 2. Potencjał ekonomiczny i finansowy Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej: a) Kierownik Budowy - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie budowy dróg wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz wypisem z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzone przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku) - min. 5 lat, b) Kierownik Robót Drogowych - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie budowy dróg wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz wypisem z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzone przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). c) Kierownik Robót Instalacyjnych Sanitarnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz wypisem z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzone przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku) - min. 3 lata. Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 4. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością: a) zrealizował zadanie obejmujące budowę/przebudowę ulicy/drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej - o łącznej wartości min. 6 mln. zł brutto. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach