Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6822180, 6822875 , fax. 085 6822994
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1 1
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 6822180, 6822875, fax. 085 6822994
REGON: 05065899900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic miejskich naterenie Miasta Hajnówka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa ulic miejskich na terenie Miasta Hajnówka polegająca na: 1. Przebudowie ul. Armii Krajowej w Hajnówce o długości 395,00 m i szerokości jezdni 7,0 m - II etap. 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy złożą oświadczenia o: 1. Nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami). 2. Zapoznaniu się z dokumentacją techniczną udostępnioną przez zamawiającego, przedmiarem robót, miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń 3. Uzyskaniu wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. 4. Udzieleniu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Ocena spełniania wyżej wymieniona warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Niezłożeni lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z oświadczeń wymienionych w rozdziale V i VI spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami) (wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 3. Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg załącznika Nr 6 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie lub społeczne lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (co najmniej trzech) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika Nr 3 do SIWZ . 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg załącznika Nr 4 do SIWZ . 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował . 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 5 do SIWZ . 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował SIWZ . 12. Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w rozdziale VI lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niedoświadczone przez wykonawcę za zgodność z orginałem kopie lub odpisy) spowoduje wykluczenie oferenta z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (ponad 36 miesięcy)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 104745B /droga wojewódzka nr 671 Morusy-Góra/ wraz z odcinkiem drogi powiatowej nr 1391B /Góra-Zygmunty/
Dodano: 2016-06-27 - Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ulicy Hołowieskiej
Dodano: 2016-06-22 - Budowa ulicy Myśliwskiej w Bielsku Podlaskim ( ul. Bema od ul. Obozowej skrzyżowanie z ul. Myśliwską).
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 104741B Bajki Zalesie-Peńskie w km 0+000 - 1+500
Dodano: 2016-04-08 - Budowa nawierzchniw ul. Lipowej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2016-03-24 - Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ulicy Hołowieskiej
Dodano: 2016-03-21 - Przebudowa dróg gminnych w Narewce - ulic: Ogrodowej, Majowej, Nadrzecznej i Wąskiej
Dodano: 2016-03-11 - Nawierzchnia bitumiczna w ul. Gołębiej w Hajnówce
Dodano: 2015-07-13 - Budowa ul. Modrzewiowej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-06-01 - Budowa zaułka ulicy Dębowej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-04-16