Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Matejki, Słowackiego i Moniuszki w Kudowie-Zdroju

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Matejki, Słowackiego i Moniuszki w Kudowie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i dostępności osób niepełnosprawnych, obejmujące trzy zadania inwestycyjne w Kudowie-Zdroju pn.: 1) Przebudowa ulicy Matejki 2) Przebudowa ulicy Słowackiego 3) Remont i przebudowa chodników i oświetlenia na części ul. Moniuszki Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Nowy Stary Zdrój – rewitalizacja infrastruktury publicznej wraz z infrastrukturą drogową w sąsiedztwie Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju”. Projekt dofinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój w tym: Przebudowa ulicy Matejki i Słowackiego w Kudowie-Zdroju, dz. nr 188 obr. Zakrze, dz. nr 235, 236, 249/12, 275/7 obr. Stary Zdrój, gmina Kudowa-Zdrój oraz remont i przebudowa chodników i oświetlenia na części ul. Moniuszki w Kudowie-Zdroju na działce nr 29 obr. Stary Zdrój , gmina Kudowa-Zdrój Zakresy poszczególnych zadań obejmują: Zadanie nr 1 - Przebudowa ulicy Matejki w Kudowie-Zdroju ¬ wykonanie nowej konstrukcji jezdni ul. Matejki z nawierzchnią z kostki kamiennej oraz obustronnymi krawężnikami kamiennymi, ¬ wykonanie nowej konstrukcji ciągu pieszego ul. Matejki z nawierzchnią z materiałów kamiennych, ¬ wykonanie nowej konstrukcji chodników w ciągu ul. Matejki z nawierzchnią z kostki kamiennej, ¬ wykonanie nowej konstrukcji zjazdów z drogi publicznej (zjazdy indywidualne i publiczne) w ciągu ul. Matejki z nawierzchnią z kostki kamiennej, ¬ przebudowa schodów w ciągu chodnika ul. Matejki, ¬ Wykonanie oznakowania zgodnie z złączonym projektem stałej organizacji ruchu na odcinku objętym pracami. Zadanie nr 2 - Przebudowa ulicy Słowackiego w Kudowie-Zdroju ¬ wykonanie nowej konstrukcji jezdni ul. Słowackiego z nawierzchnią mineralno-bitumiczną oraz obustronnymi krawężnikami betonowymi, ¬ wykonanie nowej konstrukcji chodników w ciągu ul. Słowackiego z nawierzchnią z drobnowymiarowych materiałów betonowych tradycyjnych, ¬ wykonanie nowej konstrukcji zjazdów z drogi publicznej (zjazdy indywidualne i publiczne) w ciągu ul. Słowackiego z nawierzchnią z drobnowymiarowych materiałów betonowych, ¬ wykonanie elementów małej architektury w postaci murów oporowych, palisad betonowych, ¬ utwardzenie fragmentu działki 249/12 w celu dowiązania się do istniejącego poziomu terenu. ¬ zagospodarowanie terenów zielonych w obszarze pasa drogowego, wykonanie skarp i nasypów, ¬ całkowita przebudowa linii oświetlenia ulicznego, ¬ przestawienie istniejącego hydrantu w ramach usunięcia kolizji z przebudowywaną infrastrukturą drogową, ¬ wykonanie elementów odwodnienia projektowanych elementów drogowych z wykorzystaniem istniejącej kanalizacji ogólnospławnej. ¬ likwidacja drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem (wycinka i karczowanie i uporządkowanie terenu) wraz z likwidacją dodatkowych 68 drzew zgodnie dołączonym do OPZ załącznikiem. Decyzja zostanie przekazana po podpisaniu umowy. ¬ wykonanie oznakowania zgodnie z złączonym projektem stałej organizacji ruchu na odcinku objętym pracami. ¬ Przewidywany termin przekazania placu budowy dla zadania: 15.04.2019. Zadanie nr 3 - Remont i przebudowa chodników i oświetlenia na części ul. Moniuszki w Kudowie-Zdroju ¬ rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodników wraz z krawężnikami ¬ wykonanie wykopów korytowych pod konstrukcję projektowanej podbudowy oraz nawierzchni pod miejsca postojowe, ¬ wykonanie ław fundamentowych obsadzenie krawężników oraz obrzeży granitowych, ¬ budowę miejsc postojowych wzdłuż ulicy od „sanatorium Polonia" -10 szt, o nawierzchni z kostki granitowej ¬ remont chodnika od strony „sanatorium Zameczek", wykonany z kostki granitowej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych na granitowe ¬ wykonanie nowej podbudowy chodnika, miejsc postojowych ¬ przesuniecie 3 istniejących latarni, obudowanie ich krawężnikiem granitowym ¬ uporządkowanie terenu. ¬ sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania dla realizowanego odcinka ul. Moniuszki. Uwaga! Zadanie nr 3 nie obejmuje zawartej w dokumentacji projektowej budowy boiska do gry w boule poprzez funkcjonalne wydzielenie obszarów przestrzeni, zaprojektowanie nawierzchni terenu, ciągu komunikacyjnego i wprowadzenia elementów malej architektury. Wykonawca - w każdym z zadań - zobowiązany jest do: ¬ wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu i odpowiedniego oznakowania miejsca robót przed przystąpieniem do prac remontowych. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu dla całości przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. ¬ wprowadzenia stałej organizacji ruchu i odpowiedniego oznakowania dla każdego z zadań. Sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu dla zadania nr 3 (ul. Moniuszki) leży po stronie Wykonawcy. ¬ zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie wykonania i dostarczenia inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno–wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. na dzień końcowego odbioru przedmiotu umowy. Podana w ofercie cena, jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, opłaty transportowe, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej robót, sporządzenie i zatwierdzenie wymaganych projektów organizacji ruchu oraz wykonanie ustalonego w nich oznakowania, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie realizacji obowiązków kierowników robót itp., koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej utylizacji i składowania materiałów z rozbiórek, koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty wycinki i karczowania drzew wraz z uporządkowaniem terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przepisami BHP oraz warunkami istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach