Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Damazego, Henryka, Haliny i Grzegorza w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt ni budowa ulic w osiedlu Ludwików - Etap II i III.

GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7242311
  • Data zamieszczenia: 2022-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
    POW 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 7242311
    REGON: 590648310
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Damazego, Henryka, Haliny i Grzegorza w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt ni budowa ulic w osiedlu Ludwików - Etap II i III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: Damazego na odcinku od ul. Ireny do ul. Grażyny, Henryka, Haliny i Grzegorza w Tomaszowie Mazowieckim wraz z budową kanalizacji deszczowej i odwodnienia.2. Podstawowe roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia.1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.2) Roboty ziemne.3) Budowa konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki brukowej.4) Budowa zjazdów.5) Budowa chodników.6) Budowa poboczy.7) Urządzanie zieleńców.8) Budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia.9) Wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego.10) Roboty wykończeniowe i porządkowe.11) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.12) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zaświadczenie o potwierdzeniu przyjęcia przez właściwy organ nadzoru bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy kanalizacji deszczowej.3. Wykonawca wykona nawierzchnię jezdni w ul. Damazego i Henryka z betonowej kostki brukowej grub. 8 cm (dwuteowa) w kolorze grafitowym.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez PP-W NIWELLA s.c. z siedzibą w Bełchatowie.5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.:1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami;2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy;3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót;4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;8) ewentualne koszty związane z włączeniami prądu i innych mediów;9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu;10) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 11) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 12) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych;13) materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania (płyty drogowe wielootworowe) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca odwiezie je na swój koszt na wskazane miejsce przez Zamawiającego – odległość transportu do 5 km (załadunek, transport, rozładunek);14) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR;15) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których Gmina nie jest właścicielem;16) przeprowadzenie inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików kamerą inspekcyjną;17) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana) oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57;18) wykonanie w 3 egzemplarzach powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót zatwierdzonej przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R) wraz ze szkicami geodezyjnymi;19) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekty, przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SWZ.7. Hierarchia ważności dokumentów: Umowa z Wykonawcą robót, SWZ, Projekt budowlany i wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót.8. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją inwestycji, co stanowi wyraz obowiązku informacyjnego wykonawcy określonego w art. 651 k.c.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach