Przetargi.pl
Przebudowa ulic Akacjowej, Jana Pawła II, Jagodowej. Przebudowa ulic Zimowej, Jana Pawła II, Pogodnej. Przebudowa ulicy Wietrznej. Przebudowa sieci wodociągowej.

Miasto Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 281 589, , fax. 166 282 417
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radymno
    Lwowska 20
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    tel. 166 281 589, , fax. 166 282 417
    REGON: 65090055900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Akacjowej, Jana Pawła II, Jagodowej. Przebudowa ulic Zimowej, Jana Pawła II, Pogodnej. Przebudowa ulicy Wietrznej. Przebudowa sieci wodociągowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa ulic Akacjowej, Jana Pawła II, Jagodowej. Przebudowa ulic Zimowej, Jana Pawła II, Pogodnej. Przebudowa ulic Wietrznej. Przebudowa sieci wodociągowej. 2. Przebudowa ulic Akacjowej, Jana Pawła II, Jagodowej oraz przebudowa ulic Zimowej, Jana Pawła II, Pogodnej realizowana jest w ramach rządowego programu: „Fundusz Dróg Samorządowych na rok 2019”. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 Przebudowa ulic Akacjowej, Jana Pawła II, Jagodowej. Parametry techniczne Ulica Jana Pawła II Charakterystyczne parametry • Długość – około 100 m, • Klasa techniczna - droga klasy L, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x2, • Szerokość jezdni – 6 m, • Szerokość pasa ruchu – 3 m, • Chodnik – obustronny, szerokości 1,55-2,05 m, • Pas zieleni – około 1-5 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę chodników, • Przebudowę pasa zieleni, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej • Rozkruszenie materiałów z rozbiórki. Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw: Konstrukcja nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65 SUMA 97 Konstrukcja nawierzchni chodnika o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 6 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 15 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20 SUMA 44 Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20 SUMA 51 Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm. Jezdnia Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową, o jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, projektuje się „daszkowe” w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnie ogranicza się z obu stron krawężnikiem na ławie z betonu. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Na połączeniu konstrukcji nawierzchni z mas bitumicznych oraz z kostki brukowej należy ułożyć krawężnik betonowy drogowy wtopiony (odsłonięcie -1 cm). Oś jezdni należy wyznaczyć poprzez ułożenie kostki innego koloru np. czerwonej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny: • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1,55-2,05 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 12 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Pas zieleni Tereny pomiędzy zewnętrzną krawędzią korony drogi a granicą pasa drogowego projektuje się jako pasy zieleni niskiej (trawy) pełniące funkcje estetyczne. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. Ulice: Akacjowa, Jagodowa. Charakterystyczne parametry ulic • Długość (liczona od granicy pasa drogowego ul. Jana Pawła II): - Akacjowa – około 80 m , - Jagodowa – około 80 m, • Klasa techniczna - drogi klasy D, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x1, • Szerokość jezdni – 3,5 m, • Szerokość pasa ruchu – 3,5 m, • Pobocze oraz chodnik z kostki brukowej – około 1-2 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej, • Rozkruszenie materiałów z rozbiórki. Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw: Konstrukcja nawierzchni (jezdnia, zjazd, chodnik, pobocze) o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65 SUMA 97 Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm. Jezdnia. Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową (o jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 6 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1-2 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 6 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. Odwodnienie ulic Odwodnienie ulic następować będzie poprzez nadanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnych nawierzchni: jezdni, zjazdów, placów i ścieków przykrawężnikowych oraz poprzez projektowane wpusty uliczne. Po przebudowie przedmiotowych odcinków ulic całość wody z drogi zostanie przejęta przez ścieki przykrawężnikowe a następnie po podczyszczeniu w piaskownikach wpustów będzie odprowadzona do przebudowywanej kanalizacji. Studnie wpustowe oraz rewizyjne należy wyposażyć w zestaw pierścieni odciążających, jeżeli znajdują się w jezdni. Do regulacji wysokości włazów na studniach zastosować pierścienie dystansowe. Podstawę studni projektuje się jako prefabrykowaną z gotowym dnem i kinetą. Kolektory oraz przykanaliki należy łączyć za pomocą przejścia szczelnego. Włączenia rurociągów nie mogą być lokalizowane w miejscu łączenia kręgów. Zabezpieczenie sieci Na terenie planowanych robót przebiega sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna i teletechniczna. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nie naniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych w porozumieniu z właścicielem infrastruktury. Należy zachować normatywne przykrycie uzbrojenia. W przypadku konieczności (kolizji z elementami projektowanymi) Wykonawca przebuduję sieć, która koliduje z inwestycją na własny koszt w uzgodnieniu z Właścicielem sieci. 3.2 Przebudowa ulic Zimowej, Jana Pawła II, Pogodnej. Parametry techniczne Ulica Jana Pawła II Charakterystyczne parametry • Długość – około 110 m, • Klasa techniczna - droga klasy L, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x2, • Szerokość jezdni – 6 m, • Szerokość pasa ruchu – 3 m, • Chodnik – obustronny, szerokości 1,55-2,05 m, • Pas zieleni – około 1-5 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę chodników, • Przebudowę pasa zieleni, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej • Rozkruszenie materiałów z rozbiórki. Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw: Konstrukcja nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65 SUMA 97 Konstrukcja nawierzchni chodnika o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 6 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 15 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20 SUMA 44 Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20 SUMA 51 Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm. Jezdnia Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową, o jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, projektuje się „daszkowe” w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnie ogranicza się z obu stron krawężnikiem na ławie z betonu. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Na połączeniu konstrukcji nawierzchni z mas bitumicznych oraz z kostki brukowej należy ułożyć krawężnik betonowy drogowy wtopiony (odsłonięcie -1 cm). Oś jezdni należy wyznaczyć poprzez ułożenie kostki innego koloru np. czerwonej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny: • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1,55-2,05 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 12 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Pas zieleni Tereny pomiędzy zewnętrzną krawędzią korony drogi a granicą pasa drogowego projektuje się jako pasy zieleni niskiej (trawy) pełniące funkcje estetyczne. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. Ulica Pogodna. Charakterystyczne parametry ulic • Długość (licząc od granicy pasa drogowego ul. Jana Pawła II) – około 145 m: • Klasa techniczna - drogi klasy L, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x2, • Szerokość jezdni – 5,5 m, • Szerokość pasa ruchu – 2,75 m, • Szerokość chodnika – 1,65 – 2,05 m • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej, • Rozkruszenie materiałów z rozbiórki. Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw. Konstrukcja nawierzchni (jezdnia, zjazd, chodnik, pobocze) o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65 SUMA 97 Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm. Jezdnia. Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową, o dwóch pasach ruchu w każdym kierunku. Dowiązanie do początkowego i końcowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest dwustronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 12 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm, na zjazdach 4 cm. Nawierzchnie jezdni ulicy Pogodnej projektuje się z kostki brukowej. Oś jezdni należy wyznaczyć poprzez ułożenie kostki innego koloru np. czerwonej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1,55-2,05 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 12 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak chodnik a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. Ulica Zimowa. Charakterystyczne parametry ulic • Długość (liczona od granicy pasa drogowego ul. Jana Pawła II): - Zimowa – około 65 m , • Klasa techniczna - drogi klasy D, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x1, • Szerokość jezdni – 3,5-4,0 m, • Szerokość pasa ruchu – 3,5-4,0 m, • Pobocze oraz chodnik z kostki brukowej – około 1-2 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej, • Rozkruszenie materiałów z rozbiórki. Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw. Konstrukcja nawierzchni (jezdnia, zjazd, chodnik, pobocze) o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65 SUMA 97 Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm. Jezdnia. Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową (o jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 6 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1-2 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 6 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. Odwodnienie ulic Odwodnienie ulic następować będzie poprzez nadanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnych nawierzchni: jezdni, zjazdów, placów i ścieków przykrawężnikowych oraz poprzez projektowane wpusty uliczne. Po przebudowie przedmiotowych odcinków ulic całość wody z drogi zostanie przejęta przez ścieki przykrawężnikowe a następnie po podczyszczeniu w piaskownikach wpustów będzie odprowadzona do przebudowywanej kanalizacji. Studnie wpustowe oraz rewizyjne należy wyposażyć w zestaw pierścieni odciążających, jeżeli znajdują się w jezdni. Do regulacji wysokości włazów na studniach zastosować pierścienie dystansowe. Podstawę studni projektuje się jako prefabrykowaną z gotowym dnem i kinetą. Kolektory oraz przykanaliki należy łączyć za pomocą przejścia szczelnego. Włączenia rurociągów nie mogą być lokalizowane w miejscu łączenia kręgów. Zabezpieczenie sieci Na terenie planowanych robót przebiega sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna i teletechniczna. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nie naniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych w porozumieniu z właścicielem infrastruktury. Należy zachować normatywne przykrycie uzbrojenia. W przypadku konieczności (kolizji z elementami projektowanymi) Wykonawca przebuduję sieć, która koliduje z inwestycją na własny koszt w uzgodnieniu z Właścicielem sieci. 3.3 Przebudowa ulicy Wietrznej. Ulica Wietrzna. Charakterystyczne parametry ulic • Długość (liczona od granicy pasa drogowego ul. Jana Pawła II): - Wietrzna – około 30 m, • Klasa techniczna - drogi klasy D, • Prędkość projektowa Vp = 30km/h, • Przekrój jezdni - 1x1, • Szerokość jezdni – 3,5 m, • Szerokość pasa ruchu – 3,5 m, • Pobocze oraz chodnik z kostki brukowej – około 1-2 m, • Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej. Rodzaj i zakres robót W ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane: • Przebudowę nawierzchni ulicy, • Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek, • Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia, • Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej, • Rozkruszenie materiałów z rozbiórki. Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw. Konstrukcja nawierzchni (jezdnia, zjazd, chodnik, pobocze) o warstwie ścieralnej z kostki brukowej: l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm] 1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 8 2 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 3 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 20 4 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65 SUMA 97 Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm. Jezdnia. Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową (o jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 6 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1-2 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 6 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp. Odwodnienie ulic Odwodnienie ulic następować będzie poprzez nadanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnych nawierzchni: jezdni, zjazdów, placów i ścieków przykrawężnikowych oraz poprzez projektowane wpusty uliczne. Po przebudowie przedmiotowych odcinków ulic całość wody z drogi zostanie przejęta przez ścieki przykrawężnikowe a następnie po podczyszczeniu w piaskownikach wpustów będzie odprowadzona do przebudowywanej kanalizacji. Studnie wpustowe oraz rewizyjne należy wyposażyć w zestaw pierścieni odciążających, jeżeli znajdują się w jezdni. Do regulacji wysokości włazów na studniach zastosować pierścienie dystansowe. Podstawę studni projektuje się jako prefabrykowaną z gotowym dnem i kinetą. Kolektory oraz przykanaliki należy łączyć za pomocą przejścia szczelnego. Włączenia rurociągów nie mogą być lokalizowane w miejscu łączenia kręgów. Zabezpieczenie sieci Na terenie planowanych robót przebiega sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna i teletechniczna. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nie naniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych w porozumieniu z właścicielem infrastruktury. Należy zachować normatywne przykrycie uzbrojenia. W przypadku konieczności (kolizji z elementami projektowanymi) Wykonawca przebuduję sieć, która koliduje z inwestycją na własny koszt w uzgodnieniu z Właścicielem sieci. 3.4 Przebudowa sieci wodociągowej. Opracowanie obejmuje remont sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych polegający na wymianie istniejących przewodów i uzbrojenia na nowe po istniejącej trasie sieci i przyłączy na odcinku o włączenia do sieci do wodomierza w budynku. Zakres remontu przyłączy obejmuje wymianę przewodów do węzła wodomierzowego i przebudowę węzła. Węzły w przypadku braku zaworów antyskażeniowych należy wyposażyć w zawory i filtry siatkowe. Remont sieci obejmuje: - ul. Akacjowa – pomiędzy węzłami 95’ – 10 Sieć wodociągowa z rur PE-100 SDR 17 PN 10 ϕ90 mm wraz z przyłączami do budynków. - ul. Jana Pawła II – pomiędzy węzłami 20 – 26 - ul. Zimowa – pomiędzy węzłami 21 – 113 - ul. Hanki Sawickiej – pomiędzy węzłami 24 - 154 Sieć wodociągowa z rur PE-100 SDR 17 PN 10 ϕ110 w ulicy Jana Pawła II i ulicy Hanki Sawickiej pomiędzy węzłami 24 – 58 oraz ϕ 90 mm w ulicy Zimowej i ulicy Hanki Sawickiej pomiędzy węzłami 58-152. Zabudowanie hydrantów pożarowych z podwójnym zamknięciem ϕ80mm – podziemnego w ulicy Jana Pawła II oraz nadziemnego w ul. Hanki Sawickiej. Remont przyłączy do przylegających budynków. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PE-100 SDR 17 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe. Jako armaturę odcinającą zaprojektowano zasuwy żeliwne klinowe miękkouszczelniające kołnierzowe i hydranty ppoż. ϕ 80 nadziemne i podziemne. Trzpień zasuwy należy przedłużyć obudowę teleskopową i zakończyć skrzynką uliczną. Skrzynki zasuw należy obetonować i obrukować w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem. Przyłącza z rur PE-100 SDR 17 PN 10 łączonych przez zgrzewanie elektrooporowe, włączenie do sieci wodociągowej poprzez nawiertkę z zasuwą odcinającą dla średnic wodociągu 110, 90 i 63, dla średnic mniejszych poprzez trójnik z zasuwą. Odcinki instalacji do wodomierza w budynku należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych. Węzły wodomierzowe w przypadku braku zaworów antyskażeniowych należy dozbroić w zawory antyskażeniowe typu EA ϕ 25mm. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1. projekt budowlany – „Przebudowa ulic: Wiosennej, Królowej Jadwigi, Kasztanowej, Jana Pawła II, Wiśniowej, Letniej, Pogodnej, Błonie, Jesiennej, Akacjowej, Zimowej, Jagodowej, Wietrznej i Tysiąclecia wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej w m. Radymno.” oraz „Remont sieci wodociągowej z przyłączami do budynków na osiedlu domków jednorodzinnych ul. Złota Góra w miejscowości Radymno” – załącznik nr 10 do SIWZ. 2. przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ. 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Na wykonanie prac Miasto Radymno uzyskało: a) Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu – AB.6743.491.2013 rok z 28.06.2013 rok - „Remont sieci wodociągowej z przyłączami do budynków na osiedlu domków jednorodzinnych ul. Złota Góra w miejscowości Radymno” b) Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu – AB-AAB.6743.781.2017 rok z 28.11.2017 rok – „Przebudowa ulicy Pogodnej wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej.” c) Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu – AB-AAB.6743.757.2017 rok z 28.11.2017 rok – „Przebudowa ulic Królowej Jadwigi, Wiosennej, Kasztanowej, Letniej, Wiśniowej, Jesiennej, Zimowej, Akacjowej, Wietrznej, i Jagodowej wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej.” d) Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu – AB-AAB.6743.725.2017 rok z 28.10.2017 rok – „Przebudowa ulic Tysiąclecia i Jana Pawła II (dróg gminnych) wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej.” wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający, nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII SIWZ; 4) wykaz robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; 7) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach