Przetargi.pl
„Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu”

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu”, na działkach o nr ewid. 1532, 1544, 1572, 1573, 1624, 1625, 1697/1 obręb m. Wałcz. 1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty przygotowawcze, w tym rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych „trylinki”, z kostki betonowej, kostki kamiennej, płyt chodnikowych, krawężników betonowych i kamiennych, podbudowy z kruszywa – w łącznej ilości = 470,40m3 b) Wykonanie robót ziemnych – 1610,00m3, c) Budowę kanalizacji deszczowej, w tym: - studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1000 mm – 2szt, - przyłącza kanalizacyjne PVC Ø 160 o łącznej długości = 62,40mb, - wpusty ściekowe Ø 500 - 10szt, - regulacja studni kanalizacyjnych - 29szt. d) Budowę ulicy Żabiej – jezdnia główna - o nawierzchni bitumicznej, wg konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku/pospółki, gr.15cm = 2524,00m2, - warstwa gruntocementu o Rm=5,00MPa, gr.15cm = 2254,00m2 - warstwa podbudowy z kruszywa #0/31,5mm, gr.20cm = 2109,00m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, typ starobruk, 3-elementowy, kolor szary, na podsypce c-p 1:4, gr.5cm = 2109,00m2 obramowaną nowym krawężnikiem betonowym i krawężnikiem kamiennym z odzysku, ustawionymi na ławie betonowej B-15, z oporem. e) Budowę chodników z kostki betonowej, o pow. = 980,00m2, obramowanych obrzeżem bet. 8x30x100cm, ustawionym na podsypce c-p, gr.5cm, wg konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku/pospółki, gr.10cm, - warstwa gruntocementu o Rm=5,00MPa, gr.15cm, - podsypka c-p 1:4 gr.5cm, - nawierzchnia z kostki bet. gr.6cm, 3-elem., typ starobruk, kolor melanż - barwy jesieni. f) Budowę zjazdów + utwardzenie terenu, z kostki betonowej , o pow. = 355,00m2, wg konstrukcji: - warstwa odsączająca z piasku/pospółki, gr.10cm, - warstwa gruntocementu o Rm=5,00MPa, gr.15cm, - warstwa podbudowy z kruszywa #0/31,5mm, gr.20cm, - podsypka c-p 1:4 gr.5cm, - nawierzchnia z kostki bet. gr.8cm, 3-elem., typ starobruk, kolor grafit. g) Przebudowę skrzyżowania z ul. Smolną i Słoneczną, o pow. = 72,00m2. h) Budowę skrzyżowania z ul. Lipową o pow. = 74,00m2. i) Docelową organizację ruchu - oznakowanie pionowe = 24znaki na 16 słupkach. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 1.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. b) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. c) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. d) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. e) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. f) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy (branża drogowa), kierownika robót sanitarnych, kierownika robót energetycznych, spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. g) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 1.6. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 3. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, decyzją pozwolenia na budowę, które stanowią załączniki do SIWZ. Ze względu na fakt, że roboty będą realizowane na obiekcie czynnym, Wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót budowlanych. Koszt opracowania w/w projektu, Wykonawca uwzględni w cenach jednostkowych robót, przedstawianych w kosztorysie ofertowym. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 38 1240 3712 1111 0000 4363 6633 z dopiskiem na przelewie: WADIUM - „Przebudowa ul. Żabiej w Wałczu” 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca składa oryginał dokumentu w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, pok. Nr 7 (kancelaria). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w:  art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw;  art. 46 ust. 5 ustawy PZP., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na „pierwsze żądanie” beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium spowoduje jej odrzucenie. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 12. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ) d) kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach