Przetargi.pl
Przebudowa ul. Witosa wraz z odwodnieniem oraz przebudowa ul. Miłej wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Witosa wraz z odwodnieniem oraz przebudowa ul. Miłej wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Witosa w Sierakowie na odcinku od ul. Ogrodniczej do ul. XXX-lecia wraz z odwodnieniem oraz przebudowie ul. Miłej w Sierakowie na odcinku od ul. Sierakowskiej do ul. XXX-Lecia wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 2. Zakres zadania obejmuje roboty budowlane w poszczególnych ulicach, i tak: 1) PAKIET 1 - przebudowa ulicy Witosa o długości około 112,20 m w szczególności: a) rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni oraz chodników ze zjazdami wraz z rozbiórką krawężników i ścieków, b) wymiana 3 wpustów ulicznych z rusztem uchylnym, c) wykonanie nowej jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 653,32 m2), d) wykonanie nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej (powierzchnia ok. 369,00 m2) e) regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych zlokalizowanych w istniejącym pasie drogowym, f) wymiana hydrantu p/pożarowego nadziemnego na podziemny, g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz na czas prowadzenia robót. 2) PAKIET 2 - przebudowa ulicy Miłej o długości około 307,50 m w szczególności: a) rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni oraz chodników ze zjazdami wraz z rozbiórką krawężników i ścieków oraz rozbiórkę sieci kanalizacji sanitarnej (demontaż rurociągu betonowego, studni rewizyjnych i studzienek ulicznych), b) wymiana sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami (długości ok. 349,10 m) wraz ze studniami i wpustami ulicznymi c) wymiana sieci kanalizacji sanitarnej z wraz z przyłączami (długość ok. 397,70 m) wraz z uzbrojeniem w studnie rewizyjne, d) wykonanie nowej jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 1.847,05 m2), e) wykonanie nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej (powierzchnia ok. 1.116,80 m2) f) regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych zlokalizowanych w istniejącym pasie drogowym, g) wymiana hydrantu p/pożarowego nadziemnego na podziemny, h) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz na czas prowadzenia robót Parametry techniczne ulic, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni oraz sposób odwodnienia został określony w niżej wymienionych załącznikach do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaproponowanej ceny ofertowej dla każdego pakietu zobowiązany będzie również do: 1) opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac (oznakowania na czas prowadzenia robót) oraz organizacja ruchu docelowego, 2) inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Miłej za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót (dot. tylko pakietu 2) 3) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 4) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 5) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 6) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 7) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 8) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 9) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 10) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 4. Szczegółowy zakres zamówienia (dla poszczególnych pakietów) stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowe (załączniki nr 8 i 9), 2) projektów budowlanych (załączniki nr 10 i 12) 3) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki nr 11 i 13) stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dla pakietu 2 dot. przebudowy ul. Miłej w pierwszej kolejności (I etap realizacji) wykonał w terminie do dnia 14 grudnia 2012 roku roboty budowlane związane z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Pozostałe roboty (II etap realizacji) należy wykonać do 30 maja 2013 roku. 6. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi warunkami, decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 8. Wszelkie formalności i opłaty związane ze zgłoszeniem poszczególnych robót w jednostkach, które wydały uzgodnienia - leżą po stronie wybranego Wykonawcy. 9. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla poszczególnej ulicy, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.23.2012 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym dla poszczególnej ulicy, 4) projektach budowlanych dla poszczególnej ulicy, 5) Polskich Normach 11. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 12. W przypadku wstrzymania realizacji robót na okres zimowy, potwierdzonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenie terenu budowy, oznakowania oraz zapewnienia przejezdności ulic. 13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dla danego pakietu, w terminie podanym przez Zamawiającego zobowiązany będzie dla każdego z pakietu do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu - zestawienia rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram będzie określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania tych robót. Harmonogram ten będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. 14. Niniejsze zamówienie będzie w części finansowane ze środków Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu na podstawie zawartego 13 września 2012 roku porozumienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości ustalonej dla danego pakietu, na który składa ofertę i tak: 1) pakiet 1 - 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) 2) pakiet 2 - 20.000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu , poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w Kredyt Bank S.A. Oddział Rawicz 43 1500 2110 1215 1002 0897 0000. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale XII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach