Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg
- Adres: 44-361 Syrynia, ul. Raciborska 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4517607; 032 4517415 , fax. 032 4517607
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
ul. Raciborska 3 3
44-361 Syrynia, woj. śląskie
tel. 032 4517607; 032 4517415, fax. 032 4517607
REGON: 27628641300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Wiosny Ludów w celu poprawy skomunikowania Marklowic i Radlina z DK78 i DW932 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Wiosny Ludów w celu poprawy skomunikowania Marklowic i Radlina z DK78 i DW932. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 5029S na odcinku od skrzyżowania z DW932 w Marklowicach do skrzyżowania z drogą powiatową ul. Niepodległości w Radlinie. Początek opracowania znajduje się w km 0+ 090,9 m od krawędzi DW 932 w Marklowicach koniec opracowania w km 3+ 123 w rejonie skrzyżowania z ul. Niemcewicza w Radlinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 87.000,00zł /osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych/.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , a ponadto spełniają wymienione warunki: e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości min.200.000,00zł brutto każde. Za zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się roboty związane z wykonaniem lub remontem nawierzchni bitumicznych , budową lub remontem chodnika. f) wykonali w/w prace należycie, g) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. a także: h) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, i) załączą dokumenty wskazane w pkt V lit a)- g) SIWZ-u j) załączą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji zamówienia. k) wniosą wadium w wysokości: 87.000,00zł / osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych/. 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 (CZ.I,II) do SIWZ. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie cen materiałów oraz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Dowód wpłaty wadium. 5. Dokumenty w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie wskazanym pkt IV lit. e SIWZ - u. - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. g) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 3 zostały wykonane należycie, h) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia, i) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, j) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji źródeł odnawialnych z energii słonecznej w obiektach basenów krytych i hali sportowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy ul. Korczaka w Golasowicach i ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa parku przy obiekcie szpitalnym zlokalizowanym w Częstochowie przy Al. Pokoju 44 z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-27 - Budowa nawierzchni utwardzonej wraz z odwodnieniem ulicy Romantycznej w Nakle Śląskim
Dodano: 2016-07-26 - Budowa drogi wraz z odwodnieniem bocznej ul. Leszka - dojazd do budynków 15c - 15f
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej nr 642 124 S Do Mików w miejscowości Sól na odcinku 0+000 - 0+520
Dodano: 2016-07-26 - Dobudowa windy do budynku przy ul. Nad Białką 1e w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Pawiej w Rudziczce na odcinku o długości około 232mb wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Na Bugaj w Lipowej
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej (nr 664 039S) ul. Piaskowa na osiedlu w Opatowie
Dodano: 2016-07-20