Przetargi.pl
Przebudowa ul. Wiklinowej: Etap I (od ul. Klasztornej do przepustu na rz. Pichnie, wraz z przepustem)

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Wiklinowej: Etap I (od ul. Klasztornej do przepustu na rz. Pichnie, wraz z przepustem)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowania pn.: „Przebudowa ul. Wiklinowej: Etap I (od ul. Klasztornej do przepustu na rz. Pichnie, wraz z przepustem)” będzie realizowane w dwóch częściach: część I: budowa przepustu z rur żelbetowych 2x1500mm w poprzek jezdni na rzece Pichnie o długości 54,33mb część II: przebudowy pasa drogowego ul. Wiklinowej na odcinku od ul. Klasztornej do ul. Torfowej 2. Część I: budowa przepustu z rur żelbetowych 2x1500mm w poprzek jezdni na rzece Pichnie o długości 54,33mb w zakresie: a) Ułożenia rur żelbetowych 2x1500mm; b) Wykonania ścianek czołowych żelbetowych wylewanych na mokro o wym. 0,3x2,7mb; c) Umocnienia dna rzeki na napływie i wypływie z przepustu; d) Likwidacja istniejącego koryta rzeki poprzez zasypanie; e) Usunięcia 2 szt. drzew oraz krzewów o pow. 4m2 –Wykonawca zobowiązuje się do przekazania pozyskanego drewna z wycinki drzew do Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Sieradzu na podstawie protokołu zdawczo -odbiorczego; f) oraz przebudowa pasa drogowego ul. Wiklinowej na odcinku od ul. Torfowej do ul. Głównej na odcinku od 0+340 do 0+421 w zakresie: g) Jezdni o szerokości 6,0m wraz z krawężnikami; h) Demontażu istniejącej kanalizacji deszczowej; i) Budowy sieci kanalizacji deszczowej; j) Budowy brakujących przyłączy kanalizacji sanitarnej -3szt.; k) Przełożenia wysokościowego przyłącza wodociągowego; l) Wykonania oznakowania pionowego – montaż znaku A-7 przy skrzyżowaniu ul. Wiklinowej m) i ul. Torfowej, demontaż znaków D-4a, U-3d n) UWAGA: przedmiar robót obejmuje tylko budowę przepustu. Przebudowę pasa drogowego ul. Wiklinowej na odcinku od ul. Torfowej do ul. Głównej na odcinku od 0+340 do 0+421 należy wycenić na podstawie dokumentacji projektowej. 3. część II: przebudowy pasa drogowego ul. Wiklinowej na odcinku od ul. Klasztornej do ul. Torfowej o długości 327,14mb w zakresie: a) Jezdni o szerokości 6,0m wraz z krawężnikami; b) Chodników o szerokości 1,5m; c) Ścieżek rowerowych jednokierunkowych o szerokości 1,5m; d) Przebudowy istniejących zjazdów; e) Budowy nowych zjazdów; f) Budowy sieci kanalizacji deszczowej; g) Budowy brakujących przyłączy kanalizacji sanitarnej -5szt.; h) Budowy linii kablowej oświetlenia ulicznego o długości trasy 378m i w ilości 10szt. słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED i) Wykonania oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego j) Usunięcia 12szt. drzew oraz krzewów o pow. 1m2 -W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wycinki kolidujących drzew zgodnie z dokumentacją, na podstawie decyzji uzyskanej przez Zamawiającego. Drewno pozyskane z wycinki drzew Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a w kosztorysie ofertowym wykaże ilość pozyskanego drewna, a wartość oferty pomniejszy o kwotę pozyskaną z wycinki drewna. k) Wykonania nasadzeń zastępczych (69 sztuk) -Wykonawca dostarczy i nasadzi nasadzenia zastępcze zgodnie z warunkami określonymi w decyzji zezwalającej na wycinkę drzew w postaci: Drzewa rodzaju wiśnia osobliwa odmiana kulista, minimalny obwód pnia 12/14 cm, szczepienie korony na wysokości minimum 220 cm, produkowane z bryła korzeniową. Drzewa należy posadzić w ilości i miejscach wskazanych w planie nasadzeń. Sposób sadzenia: Sadzenie do dołów zaprawianych w 1/3 torfem zmieszanym z nawozami wieloskładnikowymi, w ilości dostosowanej do wielkości rośliny. Roślinę ustawić w dole pionowo, tak aby znalazła się na tej samej wysokości, na jakiej rosła w pojemniku. Brzegi dołu wypełnić glebą urodzajną i ubić ziemię firmując płytką miskę o średnicy rzutu korony. Zabezpieczenie roślin: Drzewa należy przywiązać do palików za pomocą taśmy : każdy z trzech palików powinien być przywiązany do pnia drzewka oddzielnie. Same paliki między sobą nie mogą być powiązane. Zabezpieczenie odziomka na wysokość 15 cm materiałem izolacyjnym, zabezpieczającym przed wykaszarkami (rura piankowa izolacyjna lub perforowana pcv o średnicy dostosowanej do obwodu pnia sadzonego drzewka.) Podlewanie: Wymaga się aby do dołu przed posadzeniem włożyć pod bryłę korzeniową perforowaną rurę o średnicy 10 cm wypełnioną keramzytem. Rura powinna wystawać do wysokości uformowanej miski. Okres gwarancji i pielęgnacji drzew obejmuje: podlewanie w czasie suszy, korektę korony ( jeśli wystąpi taka potrzeba ), w przypadku uschnięcia – wymiana na nowe nasadzenie tego samego rodzaju, wymiana połamanych palików i zerwanych taśm zabezpieczających, regulacja stabilizacji drzewa w gruncie. Okres pielęgnacyjny mija z dniem umorzenia opłaty środowiskowej ustalonej w decyzji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie organizacji ruchu. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 5. Podstawa wykonania robót: Decyzja – Pozwolenie na budowę nr 382.2017, znak A.B. 6740.1.293.2017 z dnia 28 sierpnia 2017 r. Decyzja Starosty Zduńskowolskiego z dnia 12 lipca 2017r. o wydaniu pozwoleń wodnoprawnych Decyzja na wycinkę drzew nr SR.6120.29.2017 z dnia 18.07.2017r. Decyzja na wycinkę drzew nr IT.OŚ.6131.53.2017.MS z dnia 21.08.2017r. Dokumentacja projektowa. Operat wodnoprawny. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokumentacja badań podłoża gruntowego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Projekt stałej i czasowej organizacji ruchu. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 7. Zamawiający informuje, ze zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową. 8. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 9. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 10. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. 11. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4) obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: a) przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, b) materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, d) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 12. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty drogowe, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 54 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert w tym: w części 1 – 14 000,00 zł w części 2 – 40 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach