Przetargi.pl
Przebudowa ul. Szkolnej w Łęknicy - drogi gminnej nr 101921F

Gmina Łęknica ogłasza przetarg

  • Adres: 68-208 Łęknica, Żurawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 624 700 , fax. 683 624 701
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęknica
    Żurawska 1
    68-208 Łęknica, woj. lubuskie
    tel. 683 624 700, fax. 683 624 701
    REGON: 97077052800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umleknica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Szkolnej w Łęknicy - drogi gminnej nr 101921F
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Szkolnej w Łęknicy - drogi gminnej nr 101921F. 2) Obecnie ulica ma nawierzchnię szutrową z licznymi zagłębieniami, nie posiada oznakowania poziomego, odwodnienia i oświetlenia. Istniejący chodnik ma szerokość ok. 1m. Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka ulicy o długości 128 m oraz budowę sięgacza ulicy do działek budowlanych o długości 50 m zakończonego pętlą do zawracania. Ulica Szkolna od strony łącznika oraz łącznik od strony ul. Leśnej będą posiadać chodnik (346m2). Dla potrzeb odwodnienia ulicy zaplanowano odcinek kanalizacji deszczowej włączony do sieci istniejącej. Projektuje się również oświetlenie drogowe, odcinek kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz przebudowę napowietrznej linii telekomunikacyjnej oraz napowietrznych linii energetycznych niskiego i średniego napięcia. 3) Przyjęto następujące parametry techniczne: ulica Szkolna - droga gminna - klasa „D”, prędkość projektowa - 30 km/h, szerokość jezdni - 5,50 m, szerokość chodnika - 2.00 m, szerokość pobocza gruntowego - 1.00 m, kategoria ruchu - KR2, obciążenie - 80 kN/oś; sięgacz ulicy Szkolnej – droga gminna - klasa „D”, prędkość projektowa - 30km/h, szerokość jezdni - 4,50 m, szerokość chodnika - 1,25 m, szerokość pobocza gruntowego - 1.00 m, kategoria ruchu - KR2, obciążenie - 80 kN/oś. 4) Konstrukcja jezdni ul. Szkolnej i sięgacza: 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11 S), 8 cm – warstwa podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/22 mm (AC 22 P), 20 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm układanego w dwóch warstwach, 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z gruntu/kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa układana z betoniarki. 5) W zakresie kanalizacji deszczowej zaprojektowano kanalizację: średnica D 160 mm, łączna długość L = 39,60 m (przykanaliki); średnica D 250 mm, łączna długość L = 93,80 m (kanał). Wykonany został odcinek pomiędzy Di a D1, którego nie należy wyceniać w cenie ofertowej. Na kanalizacji deszczowej zaprojektowano: studzienki włazowe o średnicy Dw=1000 mm – 5 szt, w tym jedna nabudowana na kanale istniejącym D 400; studzienki wpustów deszczowych o średnicy Dw=500 mm - 5 szt., studzienkę z tworzywa D 425 mm. 6) W zakresie kanalizacji sanitarnej zaprojektowano: przykanaliki średnica D 160 mm, łączna długość L = 31,00 m; kanał średnica D 200 mm, łączna długość L = 93,00 m; studzienki – 3 szt, adaptację studzienki włączeniowej na kanale istniejącym - 1 szt. 7) W zakresie wodociągu zaprojektowano: sieć wodociągową średnica D 90x5,4mm, długość L = 41,20 m; przyłącza wodociągowe średnica D 32x3,0 mm, długość łączna L = 26,30 m. 8) Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicy Szkolnej i jej sięgacza. Długość projektowanej sieci oświetleniowej wynosi L= 155 m. Zaprojektowano słupy oświetleniowe aluminiowe anodowane, o przekroju ośmiokątnym, wysokości 8 m z wysięgnikami pojedynczymi długości 1,5 m, zabudowane na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wszystkie słupy będą posiadać oprawy oświetleniowe ze źródłami LED. 9) Istniejący słup rozkraczny linii napowietrznej 20kV, koliduje z projektowaną drogą. Słup będzie zdemontowany, a w odległości 0,8m od projektowanej jezdni projektuje się zabudowę nowego słupa. Istniejący słup rozkraczny linii napowietrznej niskiego napięcia będzie zdemontowany, natomiast przy krawędzi projektowanego chodnika projektuje się zabudowę nowego słupa. 10) Zadanie obejmuje przebudowę odcinka istniejącej linii napowietrznej sieci telekomunikacyjnej oraz demontaż elementów przebudowanej linii napowietrznej, w tym posadowienie nowego słupa kablowego o h=7,0m.Zamówienie obejmuje wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu. 11) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 12) Dobierając materiały należy kierować się wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji projektowej w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót oraz zapewniały wbudowanie materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej. Występujące wdokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie nie są wiążące w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów, które posiadać będą co najmniej takie same lub lepsze parametry jak wskazane w dokumentacji projektowej. Użycie/wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych (marek) patentów lub pochodzenia (producent) urządzeń (materiałów), służy jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 13) Szczegółowo zakres robót określa rozdział III (Opis przedmiotu zamówienia), w tym: Dokumentacja projektowa (załączniki nr 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 3), oraz pomocniczo poglądowy przedmiar robót (Załącznik nr 1), który służy jedynie jako narzędzie pomocnicze do oszacowania wartości zamówienia robót projektowanych oraz jako narzędzie do wyspecyfikowania zakresu, sposobu wykonania i rodzaju robót i materiałów. Wykonawca dokona szacowania nakładów oraz ceny ofertowej na podstawie dokumentacji projektowej. 14) Wykonawca na swój koszt zapewni kierowanie robotami budowlanymi przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wynikające z prawa budowlanego, to jest posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: a) inżynieryjnej drogowej – osoba posiadająca te uprawnienia będzie pełnić jednocześnie funkcję kierownika budowy, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. lub posiadającymi odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do wykonywania powierzonych im czynności objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy – Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę na wykonanie niniejszego zamówienia, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 4, Rozdział II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach