Przetargi.pl
przebudowa ul. Szkolnej w Grębocinie w zakresie nawierzchni i oświetlenia drogowego (p.t. + budowa)

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa ul. Szkolnej w Grębocinie w zakresie nawierzchni i oświetlenia drogowego (p.t. + budowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zagospodarowanie działek nr 581/4 i 581/5, poprzez wykonanie przebudowy drogi gminnej cz. ul. Szkolnej w Grębocinie na odcinku od ul. Szkolnej do wjazdu na teren muzeum piśmiennictwa i drukarstwa o długości ca 40 mb i szerokości ca 10,0 mb, zgodnie z sytuacją przedstawioną na załączonej mapie poglądowej. 3.2. W odniesieniu do branży drogowej, szczegółowy zakres robót drogowych określony został na rysunku „1” i profilu poprzecznym „2” i obejmuje: 1) wykorytowanie z odwiezieniem urobku. Zamawiający nie określa miejsca, w które należy wywieźć urobek, 2) wykonanie nawierzchni parkingu dla autobusów o szerokości 3,0 m z kostki betonowej typu „starobruk” gr. 8 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm ; warstwie betonu C16/20 gr. 25 cm ; warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, 3) wykonanie nawierzchni ciągu pieszego o szerokości 1,5 m wraz z podejściem do bramy z kostki granitowej ciętej, płomieniowanej jednostronnie gr. 8 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm ; warstwie betonu C16/20 gr. 25 cm ; warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, 4) wykonanie nawierzchni pasa manewrowego o szerokości 2,0 m z kostki betonowej typu „cegiełka gr. 8 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm ; warstwie betonu C16/20 gr. 25 cm ; warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, 5) wykonanie nawierzchni parkingu dla samochodów osobowych o szerokości 2,5 m wraz ze zjazdem z ul. Szkolnej z kostki betonowej typu „starobruk” gr. 8 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm ; warstwie betonu C16/20 gr. 25 cm ; warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, 6) wykonanie odwodnienia ścieku 0,3 m x 0,03 m z kostki betonowej pomiędzy parkingiem dla autobusów i ciągiem pieszym oraz odwodnienia z płyt ażurowych typu „meba” o szer. 0,7 m, ułożonych na warstwie gruzu betonowego gr. 25 cm; podsypce piaskowej gr. 19 cm, 7) wygrodzenie zewnętrznych krawędzi przy istniejących ogrodzeniach z działkami sąsiednimi oraz rozgraniczenie poszczególnych ciągów opornikami betonowymi o wymiarach 20 cm x 30 cm ułożonymi ułożonymi na ławie betonowej z oporem. Opornik betonowy między odwodnieniem ażurowym i działką sąsiednią wystawić na 5 cm powyżej górnej krawędzi płyt ażurowych, 8) zapewnić spadek poprzeczny, zgodnie z profilem (rysunek „2”) i podłużny, 9) wykonanie elementów drobnej architektury: 1 ławka betonowo - drewniana z oparciem, o szerokości ca 180 cm, jeden betonowy kosz na śmieci ustawiony przy ławce o pojemności wkładu ca 40 l, fundament pod tablice ogłoszeniowe (zgodnie z lokalizacją określoną na rysunku nr „1”), 10) oznakowanie znakami pionowymi (rysunek „1”), 11) usunięcie kolizji słupa teletechnicznego przy wjeździe z ul. Szkolnej, 12) wycinka drzew kolidujących z robotami, 3.2.1. Z uwagi na konieczność dokonania m.in. niwelacji terenu, Zamawiający rekomenduje wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, w miejscu objętym przedmiotem zamówienia, celem zapoznania się z zakresem robót niezbędnych do wykonania dla potrzeb właściwej kalkulacji ceny oferty. 3.2.2. Wykonawca w robotach drogowych uwzględni konieczność ułożenia kabla zasilającego oświetlenie, usytuowania dwóch lamp, lokalizacji szafki oświetleniowej i złącza kablowego. 3.3. W odniesieniu do oświetlenia drogowego szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego branży elektrycznej (oświetlenie drogowe- 2 lampy) wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę bądź dokonania skutecznego zgłoszenia robót w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej w formacie pdf. Projekt budowlany winien spełniać wymogi art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), 2) w przypadku zaistnienia kolizji uzbrojenia podziemnego, w opracowaniu projektowym powinny zostać ujęte projekty obejmujące usunięcie tych kolizji i powinny być one uzgodnione z właścicielami urządzeń (o ile wystąpi taka konieczność), 3) uzyskanie opinii Z.U.D.P., 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót polegających na budowie oświetlenia drogowego, 5) uzyskanie mapy do celów projektowych (sytuacyjno – wysokościowej i mapy stanu prawnego), 6) dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania, 7) uzgadnianie z Zamawiającym na każdym etapie przyjętych rozwiązań projektowych oraz ostateczne uzgodnienie opracowanego projektu przed złożeniem wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego. 8) wytyczne do projektowania: szafka oświetleniowa – 1 kpl. (obudowa firmy "emiter" OSZ 40x60+F40x85); zegar astronomiczny sterowany radiowo – 1 szt.; stycznik DILM 32 – 10 (230V) ; sterowanie FT 22 - automatyczne/ręczne ; kabel YAKY /YAKYS 4 x 25 mm2 ; słup stalowy ocynkowany na fundamencie 6/3 ; wysięgnik W 16/1/1/1,0; oprawa oświetleniowa LED 60 W (min. 115 lm/wat), 9) Wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego do Energa Operator Rejon Dystrybucji w Toruniu z wnioskiem o określenie warunków zasilania projektowanego oświetlenia drogowego (warunki wydane na Zamawiającego; moc nie więcej jak 2,0 kW), 10) wybudowanie oświetlenia drogowego w oparciu o opracowany projekt, zgodnie ze sztuką budowlaną; po zakończeniu robót Wykonawca przygotuje dokumenty niezbędne do zawarcia umowy na dystrybucję ee. 3.4 W odniesieniu do robót budowlanych: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi, 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego terminowego wykonania zamówienia, 3) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną, przed i po wykonaniu robót budowlanych. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty, 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 3.5. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czy tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.). 3.6. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji za przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ustawy Pzp). w kwocie 4.000 zł. , słownie: cztery tysiące złotych.. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w n/w formach: 11.3.1. W pieniądzu. 11.3.2. W poręczeniach bankowych. 11.3.3. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 11.3.4. W gwarancjach bankowych. 11.3.5. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 11.3.6. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w Banku BS Grębocin nr rachunku 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 11.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.4.SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach