Przetargi.pl
przebudowa ul. Szkolnej w Grębocinie w zakresie nawierzchni i oświetlenia drogowego (p.t. + budowa)

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa ul. Szkolnej w Grębocinie w zakresie nawierzchni i oświetlenia drogowego (p.t. + budowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dla ul. Szkolnej w Grębocinie na odcinku od ul. Szkolnej do wjazdu na teren muzeum piśmiennictwa i drukarstwa o długości ca 40 mb i szerokości ca 10,0 mb, zgodnie z sytuacją przedstawioną na załączonej mapie poglądowej, opracowanie projektu budowlanego wraz z przebudową drogi gminnej.. 3.2. W odniesieniu do prac projektowych szczegółowy zakres obejmuje: 1. Opracowaniem projektowym objąć działki nr 581/4 i 581/5 stanowiące własność Gminy Lubicz. 2. Opracowanie projektowe winno zawierać: 1) wykonanie oświetlenia – dwa słupy stalowe 6 m, montowane na fundamencie betonowym z oprawami LED o mocy 35 W, odrębne złącze kablowe wraz ze szafką sterującą, 2) odwodnienie powierzchniowe poprzez zachowanie spadku daszkowego, 3) nawierzchnia z kostki granitowej 7x11 cm oraz elementów kocich łbów, 4) jednostronny chodnik o szerokości 2 m z płyt betonowych 50x50 grubości 7 cm, ułożonych w karo, obramowany opaską z kostki granitowej 7x11 cm. 5) podbudowa z kamienia twardego i betonu, 6) miejsca parkingowe po lewej stronie, patrząc w kierunku muzeum, 7) elementy drobnej architektury: 1 ławka betonowo drewniana z oparciem o szerokości ca 180 cm, jeden betonowy kosz na śmieci ustawiony przy ławce o pojemności wkładu ca 40 l. 8) projekt stałej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym (w obrębie połączenia z główną ul. Szkolną), 9) usunięcie kolizji słupa energetycznego i teletechnicznego przy wjeździe z głównej ul. Szkolnej, 10) wycinka drzew i zagospodarowanie zieleni. 3. Projekt wraz z wykazem materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym oraz właścicielem muzeum piśmiennictwa i drukarstwa. 4. W ramach prac projektowych Wykonawca wykona: 1) projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej (oświetlenie drogowe) wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf, 2) projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej i teletechnicznej w zakresie rozwiązania kolizji z urządzeniami energetycznymi i teletechnicznymi zlokalizowanymi w pasie przebudowywanej drogi, w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf, 3) projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej na budowę wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf, 4) w przypadku zaistnienia kolizji uzbrojenia podziemnego, w opracowaniu projektowym powinny zostać ujęte projekty obejmujące usunięcie tych kolizji i powinny być one uzgodnione z właścicielami urządzeń (o ile wystąpi taka konieczność), 5) projekt stałej organizacji ruchu –wraz z zatwierdzeniem). 6) uzyska opinię Z.U.D.P. 5. Dodatkowo w ramach prac projektowych do zadań Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) uzyskanie i zamieszczenie w projekcie budowlanym wykazu i kopii (w razie potrzeby uwierzytelnionych): stanowisk, uzgodnień, opinii, warunków i innych pism uzyskanych w trakcie wykonywania opracowania., 2) opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi art. 34 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) wymaganym do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót, 3) opracowanie oraz pozyskanie wszelkich dokumentów, opinii, uzgodnień w zakresie wymaganym do złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót, uzgodnienia z poszczególnymi zarządcami dróg, ze starostwem powiatowym, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót polegających na budowie oświetlenia drogowego 5) opracowanie rysunków i opisów stanowiących uszczegółowienie projektu budowlanego, nazwanych projektem wykonawczym – stosownie do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1129), 6) uzyskanie mapy do celów projektowych (sytuacyjno – wysokościowej i mapy stanu prawnego), 7) dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania, 8) uzgadnianie z Zamawiającym na każdym etapie przyjętych rozwiązań projektowych oraz ostateczne uzgodnienie opracowanego projektu przed złożeniem wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego. 6. W odniesieniu do przebudowy drogi zakres obejmuje: 1) przebudowę drogi na podstawie opracowanego projektu budowlanego, o którym mowa powyżej po uzyskaniu w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót, 2) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego terminowego wykonania zamówienia. 4) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza dla tej części zamówienia pełną obsługę geodezyjną, przed i po wykonaniu robót budowlanych. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 8. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czy tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i itp. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.). 10. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji za przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ustawy Pzp). w kwocie 4.000 zł. , słownie: cztery tysiące złotych.. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w n/w formach: 11.3.1. W pieniądzu. 11.3.2. W poręczeniach bankowych. 11.3.3. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 11.3.4. W gwarancjach bankowych. 11.3.5. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 11.3.6. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w Banku BS Grębocin nr rachunku 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 11.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.4.SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach