Przetargi.pl
„Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej” - projekt

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej” - projekt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z dopełnieniem formalności wymaganych ustawą Prawo Budowlane (dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę), uprawniających do realizacji zadania, obejmującego przebudowę drogi wewnętrznej – ul. Św. Floriana w Dulowej (od skrzyżowania z ul. Krakowską do skrzyżowania z ul. Paderewskiego – długość ok. 1,190 km) wraz z początkowymi fragmentami dwóch krzyżujących się z ul. Św. Floriana innych dróg wewnętrznych: ul. Brata Alberta (odcinek do mostku – dł. ok. 0,055 km) i ul. Parku Jurajskiego (odcinek do pierwszego mostku – dł. ok. 0,085 km). Sytuacyjny przebieg drogi po przebudowie – według stanu istniejącego (w granicach istniejącego pasa drogowego). Kod CPV – 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CHARAKTERYSTYKA ZADANIA: Projekt ma obejmować przebudowę drogi w zakresie wykonania nowej bitumicznej nawierzchni jezdni wraz z niezbędnym wzmocnieniem lub wymianą istniejących warstw konstrukcyjnych – w celu uzyskania nośności wymaganej dla określonej kategorii obciążenia, związanej z istniejącym natężeniem ruchu. Zamawiający będzie sugerował rozważenie wykonania wzmocnienia przy pomocy siatek stalowych lub poliwęglanowych, głębokiego recyklingu z zastosowaniem mieszanki MCE lub wymianę istniejących warstw konstrukcyjnych na nowe – i dokona wyboru rozwiązania optymalnego pod względem ekonomicznym. Nie przewiduje się poszerzeń jezdni – szerokość jezdni pozostanie według stanu istniejącego. Przebudową objęte zostaną istniejące zjazdy (w obrębie granic działki drogowej). Jezdnia będzie obramowana obustronnymi poboczami o nawierzchni tłuczniowej. Projekt przebudowy drogi nie będzie uwzględniał wykonania żadnych nowych elementów odwodnienia pasa drogowego. Sposób odwodnienia pozostanie według stanu istniejącego – grawitacyjnie na teren przyległy. W celu wstępnego określenia zakresu inwestycji, na zlecenie Zamawiającego opracowana została dokumentacja geotechniczna, stanowiąca załącznik do SIWZ, którą Wykonawca będzie mógł wykorzystać w realizacji przedmiotu zamówienia. Jednak Zamawiający będzie wymagał wykonania odwiertów uzupełniających (min. 10 otworów) i opracowania bardziej szczegółowej dokumentacji geotechnicznej w celu przyjęcia optymalnych rozwiązań w zakresie zaprojektowania konstrukcji jezdni. Z uwagi na planowane etapowanie inwestycji Zamawiający będzie wymagał wyodrębnienia w dokumentacji projektowej czterech elementów, które mogłyby stanowić odrębne etapy: - etap I – przebudowa pierwszego odcinka ul. Św. Floriana (1/2 całego odcinka) - etap II – przebudowa drugiego odcinka ul. Św. Floriana (1/2 całego odcinka) - etap III – przebudowa początkowego odcinka ul. Brata Alberta - etap IV – przebudowa początkowego odcinka ul. Parku Jurajskiego Podział na etapy powinien być uwzględniony w projekcie i przede wszystkim w opracowanych odrębnie dla każdego etapu – kosztorysach inwestorskich i przedmiarach robót. Lokalizację obiektu i zakres inwestycji wskazano kolorem czerwonym na załączniku graficznym nr 1. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa oraz zawierać następujące elementy: 1. Projekt budowlany (w przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) – 4 egz. 2. Materiały do zgłoszenia robót (w przypadku braku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) – 3 egz. 3. Projekt wykonawczy – 3 egz. 4. Opinia geotechniczna (obejmująca odwierty uzupełniające – min. 10 otworów) – 3 egz. 5. Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z przebudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia – 4 egz. 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. 7. Kosztorys inwestorski (oddzielnie dla każdego etapowanego elementu) – 1 egz. 8. Przedmiar robót (oddzielnie dla każdego etapowanego elementu) – 3 egz. 9. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (w przypadku rozwiązań projektowych wymagających wprowadzenia zmian w istniejącej organizacji ruchu) – 3 egz; 10. Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji (uwzględniający etapowanie poszczególnych elementów) – 3 egz. 11. Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym (w razie potrzeby) uzgodnienie ZUDP. Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego: 1. Projekt budowlany i wykonawczy – należy opracować zgodnie z:  Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186;  Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, Dz.U. z 2018 r. poz. 2068;  Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 2016 r. poz. 124;  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1065;  Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, tekst jedn: Dz.U. z 2018 r. poz. 1935;  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania: 1. Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129; 2. Kosztorys inwestorski – należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. z 2004 r. poz. 1389; 3. Przedmiar robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia. Postanowienia dodatkowe: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną i ekonomiczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. 2. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, co należy uwzględnić w oferowanej cenie. 3. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie. 4. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń - wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zastosowania określenia „lub równoważne” Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteria równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 5. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej (w ilościach egzemplarzy j.w.) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2)Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4)Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. 5)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 6)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oświadczenia wskazanego w ppkt. 6) w oryginale – w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego. Dokumenty składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporządzone w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Oświadczenie w formie papierowej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14, natomiast oświadczenie w formie elektronicznej należy przesłać na adres : zamowienia.publiczne@um.trzebinia.pl UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach