Przetargi.pl
Przebudowa ul. Strzeleckiej i Ogrodowej w Lubniewicach

Gmina Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 755 70 52 , fax. 095 755 75 99
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 51 51
    69-210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 095 755 70 52, fax. 095 755 75 99
    REGON: 21096670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Strzeleckiej i Ogrodowej w Lubniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót będzie obejmował: 1. Przebudowę ul. Strzeleckiej i Ogrodowej: -roboty przygotowawcze polegające na usunięciu humusu, rozebraniu chodników, krawężników i obrzeży betonowych, mechanicznym rozebraniu nawierzchni z kostki kamiennej i mieszanek mineralno-bitumicznych z ul. Harcerskiej -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej typu STAROBRUK STAROMIEJSKI na zjazdach do posesji - 159,35 m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu STAROBRUK STAROMIEJSKI - nawierzchnia drogi głównej i chodniki - 5728,75 m2, -humusowanie z obsianiem skarp (1622,41 m2), wykonanie rowu u wylotu separatora (20,00 m2), umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi (30,00 m2) -ustawienie stalowych barier energochłonnych - 74 m, ustawienie poręczy ochronnych - 24 m, -ustawienie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 22x15 (502,50 m), ustawienie krawężników betonowych stojących o wymiarach 15x30 (2081,00 m), ustawienie obrzeży betonowych przy chodnikach o wymiarach 30x8 (785,50 m), wykonanie muru oporowego z elem. prefabrykowanych typu (L) (55,00 m) 2.Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. Strzeleckiej i Ogrodowej, 3.Przebudowę kolizji linii kablowych 15 kV oraz linii kablowych 0,4 kV kolidujących z projektowaną przebudową ul. Strzeleckiej i Ogrodowej, 4.Przebudowę sieci telekomunikacyjnej Telekomunikacji Polskiej S.A. 5.Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. Harcerskiej wraz z układem podczyszczającym wody deszczowe z substancji ropopochodnych-separator
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wpływem terminu składania ofert. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych), -Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) -Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności, -Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, -Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i maszyn, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował -Informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, -potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl w BIP, zakładka AKTUALNOŚCI/PRZETARGI
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach