Zarząd Powiatu Pruszkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 7381407
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego
ul. Drzymały 30 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7381400, fax. 022 7381407
REGON: 01326714400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Sportowej w Brwinowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ul. Sportowej w Brwinowie, w niżej wymienionym zakresie: -Przebudowa nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów -Przebudowa istniejących skrzyżowań z ul. Słoneczną i Żwirową -Budowa odwodnienia -Wymiana krawężnika -Wykonanie projektu oraz wykonanie stałej organizacji ruchu -Wykonanie projektu oraz wykonanie organizacji ruchu na czas budowy Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 45.000,00 zł. (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -Zrealizowali jako Generalni Wykonawcy w okresie (2007-2009) minimum 3 (trzy) zamówienia o podobnym zakresie. -Przy wykonywanych pracach zatrudnią kierownika budowy z odpowiednim doświadczeniem i uprawnieniami. -Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonana należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych na terenie gminy Baranów z podziałem na zadania: 1. Remont drogi gminnej w miejscowości Stara Pułapina dz. nr ewid 234/1 2. Remont drogi gminnej w miejscowości Baranów dz. nr ewid 361
Dodano: 2016-05-12 - Remont dróg gminnych na terenie gminy Baranów z podziałem na zadania: 1. Remont drogi gminnej w miejscowości Buszyce dz. nr ewid 260 2. Remont drogi gminnej w miejscowości Kaski dz. nr ewid 661
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żaby dz. nr ewid 179
Dodano: 2016-03-10 - Przebudowa drogi gminnej ul. Szkolna w miejscowości Kaski dz. nr ewid 663/5, 677/3 i 555/2
Dodano: 2016-03-04 - Przebudowa dróg gminnych w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie Gminy Baranów w następujących miejscowościach: 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Boża Wola ul. Różana dz. nr ewid. 91/11, 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żaby dz. nr ewid 179,
Dodano: 2015-04-17 - Przebudowa drogi w miejscowości Kaski dz. nr ewid. 663/1 i 555/2
Dodano: 2015-03-13 - PRZEBUDOWA DRÓG I ULIC GMINNYCH NA TERENIE GMINY TERESIN (NAWIERZCHNIA ASFALTOWA)
Dodano: 2013-05-29 - WYKONANIE REMONTU PĘTLI AUTOBUSOWEJ NOWE BEMOWO W WARSZAWIE
Dodano: 2011-08-12 - Dostawa do siedziby Zamawiającego używanej koparko - ładowarki w ramach umowy kupna - sprzedaży
Dodano: 2011-06-07 - Przebudowa drogi gminnej Wsola ul. Sportowa, ul. Słoneczna - odwodnienie
Dodano: 2010-10-06