Przetargi.pl
Przebudowa ul. Słonecznej w Skarżysku - Kamiennej wraz z budową chodnika

Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2524451 , fax. 041 2524451
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Konarskiego 20 20
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2524451, fax. 041 2524451
    REGON: 29994398800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Słonecznej w Skarżysku - Kamiennej wraz z budową chodnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej klasy L - lokalnej ul. Słoneczna od ul. Krakowskiej do stadionu KS Granat km 0+022,00 ÷ 1+021,31 - strona lewa w m. Skarżysko-Kamienna w ramach zadania pn. Przebudowa ul. Słonecznej w Skarżysku - Kamiennej wraz z budową chodnika. 2. Inwestycja będzie obejmować: a) zdjęcie warstwy humusu grub. 15cm na odkład, b) budowa lewostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 20cm, - przy jezdni o szerokości 2,0m na odc. km 0+022,00÷0+064,16 i km 0+789,24÷1+021,31 - poza pasem zieleni (szer.2,0m) o szerokości 1,5m na odc. km 0+064,16÷0+789,24 c) przebudowa i budowa zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 20cm, d) budowa przepustu skrzynkowego zamkniętego 150x150cm w km 0+249,20 z poręczami ochronnymi z rur stalowych ? 70mm, dług. 3,0mb pod projektowanym chodnikiem (w osi przepustu istniejącego pod koroną drogi), e) wycięcie drzew z terenu pasa drogowego. 3. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zamówienia powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 4. Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do: a) kierownictwa i nadzoru nad realizowanymi robotami, b) organizacji zaplecza i placu budowy oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż., c) gospodarowania terenem robót od momentu jego przejęcia od Zamawiającego do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, d) uporządkowania po zakończeniu budowy terenu budowy oraz, w razie korzystania, sąsiednich nieruchomości, ulic, e) właściwego segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu i uiszczania opłat za czas ich składowania, przy czym materiały z rozbiórki (destrukt asfaltowy) nadające się do powtórnego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje te materiały oraz złoży we wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 5 km od budowy. f) dostawy wszelkich materiałów budowlanych podlegających wbudowaniu, g) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, h) wykonania i uzgodnienia projektu (projektów) czasowej organizacji ruchu na czas robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729), i) dokonania oznakowania terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, j) w okresie trwania robót (do czasu oddania ulicy do ruchu) utrzymywania w stanie sprawności oznakowanie robót, o których mowa w pkt i) oraz wykonane obiekty, roboty, o których mowa w pkt j), k) po wykonaniu stałej organizacji ruchu zlikwidowania czasowego oznakowania terenu oraz obiektów (drogi tymczasowe, objazdy itp.), l) obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, ł) przeprowadzania wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wszelkich niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń oraz badań laboratoryjnych. 5. Jeśli w przedmiotowej dokumentacji podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń, to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych/równorzędnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń, o ile zachowane zostaną ich parametry technicznych i eksploatacyjnych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia, zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zadania, który zostanie powierzony podwykonawcy. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, które wynikły w czasie wykonywania prac własnymi siłami bądź przy udziale podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr : 39 1560 0013 2868 2087 8267 0003 z dopiskiem Przebudowa ul. Słonecznej w Skarżysku - Kamiennej wraz z budową chodnika. 4. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach