Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 47 43 218 , fax. 13 47 43 218
- Data zamieszczenia: 2017-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28A
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 13 47 43 218, fax. 13 47 43 218
REGON: 52698900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Sikorskiego w Krośnie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach przebudowy przewiduje się: - roboty pomiarowe i inwentaryzacja powykonawcza – 0,26 km, - roboty ziemne – 337,5 m3, - rozebranie przepustów ścian czołowych i ław – 4,32 m3, - rozebranie nawierzchni z betonu – 186,2 m2, - rozebranie przepustów rurowych – 28,1 m, - frezowanie nawierzchni bitumicznej – 81 m2, - wywóz gruzu – 37,76 m3, - profilowanie i zagęszczenie podłoża – 675 m2, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm – 675 m2, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 30 cm – 540 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm – 162 m2, - wyrównanie podbudowy mieszanką asfaltową gr. 6 cm – 24,3 t, - skropienie nawierzchni – 216 m2, - ułożenie siatki z geokompozytu – 216 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4 cm – 216 m2, - frezowanie nawierzchni gr. 3 cm – 1903 m2, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 1903 m2, - wyrównanie podbudowy mieszanką asfaltową – 142,725 t, - nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm – 1 903 m2, - plantowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu klińca i tłucznia – 40 m3, - krawężnik 15x30 wraz z ławą betonową - 286 m, - obrzeża 30x6 na ławie betonowej – 270 m, - chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm – 470 m2, - chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm – 90 m2, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 20 cm – 20 m2, - demontaż i montaż przepustu pod peronem przystankowym wraz ze ściankami czołowymi – 1 szt., - demontaż i montaż nowej wiaty przystankowej – 1 szt., - położenie pod kanał materiałów sypkich gr. 10 cm – 20,9 m2, - studnie rewizyjne fi 800 mm – 8 szt., - studnie ściekowe uliczne – 8 szt., - kanał z rur PVC 315 mm – 255 m, - kanały z rur PVC 160 mm – 10 m, - zasypanie gruntem z odkładu – 162 m3, zagęszczenie nasypu – 162 m3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania: a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami, b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, objętymi przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego a wymienione poniżej dowody - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w niniejszej umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Sędziszów Małopolski – Pakiet II.
Dodano: 2024-07-09 - Roboty ziemne koparkami w zakresie naprawy dróg gminnych.
Dodano: 2024-05-30 - Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych – transport wraz z materiałem na 2024 rok
Dodano: 2024-05-06 - „Remont cząstkowy oraz likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2024 roku”
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa ulicy J. Kilińskiego w Krośnie
Dodano: 2024-04-12 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY SIENIAWA W M. DYBKÓW, WYLEWA I CZERCE
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi gminnej nr G 108455 R Grzegorzówka - Zabratówka w m. Grzegorzówka w km 0+342 – 1+340
Dodano: 2024-03-11 - Remonty nawierzchni bitumicznych dróg w 2024 roku na terenie miasta Krosna
Dodano: 2024-03-11 - Roboty ziemne koparkami w zakresie naprawy dróg gminnych.
Dodano: 2024-03-06 - Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
Dodano: 2024-02-28