Przetargi.pl
Przebudowa ul. Rymera bocznej w Radlinie pomiędzy nr 13-15 wraz z budową wiaty śmietnikowej

Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Rymera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 590 200 , fax. 324 590 205
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
    ul. Rymera 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 324 590 200, fax. 324 590 205
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Rymera bocznej w Radlinie pomiędzy nr 13-15 wraz z budową wiaty śmietnikowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres robót wchodzi: 1) Wykonanie drogi wewnętrznej o parametrach : a/ Szerokość ciągu : 4,50 m b/ Kategoria ruchu KR3 c/ Spadek jednostronny 2% d/ Długość: 180,85 mb + 37,40 mb= 218,25 mb e/ Warstwy konstrukcyjne drogi o łącznej grubości 58cm: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S grub. 5 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P grub.13 cm - podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego grub. 20 cm - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku infiltracji k>8m/d grub. 20 cm f/ W km 0,0+46,80 – 0,0+61,05 należy wykonać połączenie istniejącego placu przy budynku Urzędu Miasta z projektowaną drogą o następującej konstrukcji: - nawierzchnia z kostki granitowej 8/10 - podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm - podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego grub. 20 cm - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku infiltracji k>8m/d grub. 20 cm Istniejący zjazd należy dostosować do niwelety i trasy przebudowywanej drogi, wykonać należy konstrukcję zjazdu jak konstrukcję drogi. 2) Odwodnienie drogi Zaprojektowano odwodnienie drogi wzdłuż krawężników do projektowanych wpustów ulicznych rozmieszczonych wzdłuż krawężnika po prawej stronie drogi. Odbiornikiem wód opadowych z wpustów ulicznych będzie projektowana kanalizacja deszczowa umieszczona w osi drogi włączona do istniejącej studni. 3) Wiata śmietnikowa z gotowych elementów Na obszarze, gdzie w chwili obecnej zlokalizowane są kontenery na odpady należy wykonać wiatę śmietnikową z gotowych elementów paneli z blachy powlekanej kolorowej szer. 30 cm zabudowanych pomiędzy zamkniętymi profilami stalowymi 4x4 cm malowanymi proszkowo. Zadaszenie wiaty należy wykonać z ocynkowanej blachy trapezowej ze spadkiem 2%. Wiatę należy posadowić na placyku o konstrukcji: - nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej grub. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa grub. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego (tłucznia) grub. 25 cm - warstwa odsączająca z gruntów niewysadzinowych, o wskaźniku wodoprzepuszczalności "k" nie mniejszym od 8m/dobę (pospółka) o grub. min. 15 cm. Istniejący mur oporowy na całej powierzchni obłożyć płytkami granitowymi o wym. 30,5x61 cm. 4) Mur oporowy Na długości 38,00 mb, w granicy działek 4784/200 i 4783/220 zaprojektowano mur oporowy z elementów żelbetowych typu L, dołączony do istniejącego w chwili obecnej muru oporowego zabezpieczającego skarpę parkingu przy sklepie LIDL. Zastosowano typowe elementy żelbetowe typu L o wysokości 1,60 - 1,00 m, pokrywające zapotrzebowanie na obciążenie dynamiczne ≥21,33 kN/m2. Elementy posadowić należy na podłożu o następującej konstrukcji: - zaprawa cementowa- wyrównawcza M10 grub. 3 cm - podłoże z betonu C8/10 grub. 10 cm - podbudowa z pospółki grub. 30 cm zagęszczona do Is=0,97 Stopa elementu winna być ustawiona pod konstrukcję drogi, z uwagi na brak zgody na zlokalizowanie stopy pod działką stanowiącą własność LIDL. Teren poza murem winien być zasypany gruntem niespoistym i zagęszczony do uzyskania wskaźnika Is min=0,97. Przestrzeń pomiędzy murem oporowym a krawężnikiem należy uzupełnić brukową kostką betonową, ułożoną na podsypce cementowo - piaskowej. Na koronie muru oporowego należy zabudować barierę U11a szczeblinkową, wykonaną z rur o średnicy φ 60, 3 i 48,3 nie malowana ocynk ogniowy. Dług. poszczególnych elementów 1,50 m lub 2,00 m. 5) Umocnienie skarpy Wszystkie skarpy powstałe w wyniku przebudowy drogi należy umocnić płytami ażurowymi o wym. 60x40x8 cm. 6. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej na odcinku ok 8,0mb Ø 315 do budynku UM Radlin z włączeniem do studni KD1 (załącznik mapowy nr 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych) musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w pkt XXIII.1 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach