Przetargi.pl
Przebudowa ul. Raszyńskiej w Michałowicach - etap I - nr sprawy: ZP.2712.46.2014

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Raszyńskiej w Michałowicach - etap I - nr sprawy: ZP.2712.46.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy ul. Raszyńskiej w Michałowicach, na odcinku od ronda przy ul. Jesionowej do ul. 3 Maja wraz ze skrzyżowaniem, o długości 340 mb, w tym: - roboty drogowe: rozebranie 1.960 m2 nawierzchni asfaltowej, 680 m2 nawierzchni z kostki bet., 338 mb obrzeży, 40 mb krawężników, wykonanie 330 m3 nasypów, 740 m3 wymiany gruntu na niewysadzinowy, 2.270 m2 nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm, 1.610 m2 nawierzchni asfaltowej (8 + 4 cm) na 20 cm podbudowie z kruszyw łamanych, 1.190 mb krawężników na ławie betonowej, 725 mb obrzeży, 600 mb ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych, instalacja 47 szt. znaków drogowych na 25 szt. słupków stalowych, 70 m2 oznakowania poziomego, instalacja 100 szt. kocich oczu, regulacja 27 szt. studzienek i zaworów, wycinka 15 szt. drzew, 2.280 m2 plantowania, humusowania i obsiewu poboczy, - roboty odwodnieniowe: wykonanie 330 mb rurociągu z rur drenarskich DN 315 SN16 z otworami na 1/3 obwodu, 85 mb rurociągu z rur PVC DN 200, 193 m3 złoża filtracyjnego ze żwiru płukanego 8-16 zabezpieczonego geowłókniną, 10 szt. studni żelbetowych DN 1000, 16 szt. wpustów deszczowych DN 500 z wkładem czyszczącym, 230 m3 wymiany gruntu (pełna wymiana na grunt piaszczysty, dobrze zagęszczany). W części dotyczącej kanalizacji deszczowej Zamawiający wymaga aby wkłady czyszczące posiadały wymiary umożliwiające instalację w typowym wpuście ściekowym o średnicy DN 500 i wykonane były ze stali kwasoodpornej 1.4404. Natomiast w zakresie pozostałych parametrów wkładów czyszczących określa się następujące kryteria równoważności: 1. pojemność kosza filtracyjnego - min. 30 l - max. 35 l 2. przepustowość - min. 1 l/s - max. 2,5 l/s 3. procesy podczyszczania wody - min. sedymentacja, filtracja, adsorpcja - max. sedymentacja, filtracja, adsorpcja, wymiana jonów, wytrącanie, odbudowa biosorpcji 4. częstotliwość wymiany wkładki filtracyjnej - nie częściej niż raz w roku W świetle art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ocena równoważności wg podanych kryteriów odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem ppkt 4. UWAGA! 1) Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 2) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 3) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - STWiORB: załącznik nr A - dokumentacji projektowej: załącznik nr B Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach