Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg
- Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
- Data zamieszczenia: 2020-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
Al. Wojska Polskiego 25
44-240 Żory, woj. śląskie
tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
REGON: 27625554200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zory.pl/?c=7074
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Pukowca w Żorach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót: organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, (Wykonawca opracuje we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas budowy z zatwierdzeniem w Wydziale IMI UM Żory), frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni (materiał z frezowania po załadunku wywieźć i zutylizować w miejscu do tego przeznaczonym za potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), roboty rozbiórkowe np. rozbiórka istniejących chodników, krawężników, obrzeży betonowych, ław pod krawężnik z betonu itp. (materiał z rozbiórki po załadunku wywieźć i zutylizować w miejscu do tego przeznaczonym za potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), korytowanie pod nową podbudowę chodnika, ścieżkę rowerową, poszerzenie jezdni roboty ziemne, niwelacja terenu, załadunek i wywóz materiałów z rozbiórek, z korytowania do utylizacji, wykonanie nowej podbudowy (warstwa mrozoochronna, warstwa podbudowy z kruszywa) warstwy zgodne z dokumentacją projektową, ułożenie nowych krawężników betonowych drogowych i najazdowych na ławie betonowej z oporem, ułożenie nowych obrzeży betonowych, czyszczenie nawierzchni bitumicznych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, ułożenie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego, warstwa wiążącej z betonu asfaltowego ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na jezdni oraz na ścieżce rowerowej (rodzaj mieszanek zgodny z dokumentacją projektową), wykonanie nowych nawierzchni brukowanej na chodniku (rodzaj kostki wg dokumentacji projektowej), częściowe przebrukowania istniejących nawierzchni, Wykonanie nowego wpustu deszczowego wraz z bez wykopowym podłączenia do studzienki, Przebudowa istniejącego wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – regulację istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej wykonać pod nadzorem i w uzgodnieniu z PWiK Żory, po wykonanych robotach spisać i dostarczyć Zamawiającemu protokół odbioru wykonanych robót dotyczących regulacji studni (protokół bezusterkowy spisany pomiędzy Wykonawcą robót oraz przedstawicielem PWiK Żory), pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy), przestawienie istniejących znaków pionowych, odtworzenie oznakowania poziomego, ręczne plantowanie poboczy, formowanie skarp, humusowanie pobocza z obsianiem trawą, plantowanie, humusowanie miejsc pod tereny zielone, wykonanie poboczy z grysu dolomitowego, ścięcie poboczy, porządkowanie terenu po robotach budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/00)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, - uproszczony kosztorys.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W KRYRACH
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Pietrzykowicach
Dodano: 2024-07-05 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-07-05 - Roboty remontowe w budynkach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
Dodano: 2024-07-05 - Zaprojektowanie i realizacja adaptacji hali nr VII dla celów produkcyjnych i montażu pieca hutniczego
Dodano: 2024-07-04 - Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie
Dodano: 2024-07-03 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy przy ul. Zakładowej 12 w Goleszowie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Dodano: 2024-07-02