Przetargi.pl
Przebudowa ul. Polowieckiej w Oświęcimiu.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 07218178700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Polowieckiej w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Polowieckiej w Oświęcimiu realizowanej w ramach zadania związanego z przedsięwzięciem pn. „Rozbudowa drogi gminnej 510691K w km od 0+012,61 do km 1+225,82 w miejscowości Miasto Oświęcim, Powiat Oświęcimski – modernizacja ul. Polowieckiej”. Przebudowa ul. Polowieckiej w Oświęcimiu – drogi gminnej klasy D o numerze 510 691 K polegająca na wymianie nawierzchni i konstrukcji jezdni wraz z ujednoliceniem jej szerokości do 5,5 m. Projektowana droga posiadać będzie konstrukcję dostosowaną do kategorii ruchu KR2, przekrój poprzeczny daszkowy, uliczny. Nawierzchnia wykonana zostanie z betonu asfaltowego. Długość przebudowy jezdni wynosi ~1215 m. Początek przebudowy na skrzyżowaniu ul. Polowieckiej z drogą krajową nr 44 (ul. Fabryczna) w km 0+012,61. Koniec zakresu znajduje się w km 1+225,82 ul. Polowieckiej przy granicy administracyjnej Miasta Oświęcim. W związku z realizacją inwestycji zasadniczo zmieni się infrastruktura zagospodarowania terenu. Wykonane zostaną chodniki, zostaną przebudowane istniejące zjazdy oraz wykonane dodatkowe 4 nowe zjazdy, wykonana zostanie kanalizacja deszczowa odwadniająca jezdnię i chodniki oraz drenaże. Zaprojektowano studnie z kręgów betonowych Ø1200 i Ø1500mm, przepompownię wód opadowych bezobsługową zautomatyzowaną oraz budowę trzech wylotów kanalizacji deszczowej. Przebudowane zostaną istniejące słupy linii napowietrznej nN wraz z przyłączami, sieć wodociągowa Ø160 i Ø110 PVC wraz z przyłączami do budynków, kolidujące sieci kanalizacyjna i teletechniczna. Zabezpieczone zostaną sieci gazowe średniego i wysokiego ciśnienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) rozebranie istniejących warstw jezdni i zjazdów, b) rozebranie istniejących elementów kanalizacji deszczowej oraz wskazanych w dokumentacji fragmentów ogrodzeń, c) wycinkę 30 drzew wraz z karczowaniem pni po wycince, d) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne dla jezdni, chodników i zjazdów, e) zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego, f) przebudowę sieci elektroenergetycznej, g) przebudowę sieci teletechnicznej, h) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, i) wykonanie warstw konstrukcyjnych dla jezdni, chodników i zjazdów, j) wykonanie chodnika o szerokości jak w projekcie technicznym - wykonany ma być z betonowej kostki brukowej holland w kolorze szarym o gr. 8 cm, k) wykonanie zjazdów indywidualnych – nawierzchnię zjazdów wykonać z betonowej kostki brukowej typu behaton koloru czerwonego gr. 8cm, l) wykonanie systemu odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej i drenaży po obu stronach drogi. Kanały odwadniające z rur PVC - U SN8 litych o średnicach 315mm, 400mm i 500 mm, 61 studni rewizyjnych betonowych Ø 1200 i 1500 o sumarycznej długości około 1200 m oraz zabudowanie nowych studni wodościekowych wraz z przykanalikami z rur PVC - U SN8 Ø 200. Ponadto wykonanie przepompowni, rurociągu tłocznego i trzech wylotów wód opadowych m) odtworzenie ogrodzeń z uwzględnieniem zapadłych decyzji odszkodowawczych (w przypadku zapłaty odszkodowania za składnik budowlany element ten nie będzie realizowany w ramach niniejszego zamówienia), n) humusowanie i obsianie trawą zieleńców, o) wykonanie oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 170 000,00 złotych (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. 4.Oryginały dokumentów potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 winny być dołączone do oferty. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6.W związku z powyższym do ofert należy dołączyć: 1)w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 1, tj. w pieniądzu – potwierdzenie przelewu; 2)w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 - 5 – oryginał gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach