Przetargi.pl
PRZEBUDOWA UL. POLNEJ W MIEJSCOWOŚCI STANISŁAWÓW

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7575090 , fax. 25 7575857
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 25 7575090, fax. 25 7575857
    REGON: 71158243400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA UL. POLNEJ W MIEJSCOWOŚCI STANISŁAWÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot Zamówienia: 1)Przedmiotem Zamówienia jest przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Stanisławów wraz budową sieci kanalizacji deszczowej . 2)Opis przedmiotu Zamówienia : a)Branża drogowa W zakres branży drogowej wchodzą w szczególności : roboty geodezyjne, wykonanie pasa pieszo -jezdnego z betonowej kostki brukowej , wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego odwodnienie istniejącego pasa drogowego do istniejącej i nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej , regulacja zaworów wodociągowych , regulacja pionowa włazów kanałowych, regulacja pionowa studzienek telefonicznych, karczowanie i ścinanie drzew , potrzebne do prawidłowego wykonania inwestycji, wykonanie wymiany istniejącego gruntu na grunt przepuszczalny pod skrzyniami rozsączającymi, o miąższości gwarantującej przenikanie wód opadowych do gruntu, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej . b)Branża sanitarna W zakres branży sanitarnej wchodzi w szczególności : wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur ? 315 mm. , z rur ? 200 mm. , z rur ? 160 mm. wraz z wpustami deszczowymi oraz budowa skrzynek rozsączających wody opadowe do gruntu, wykonanie studni rewizyjnych , montaż przejść szczelnych , wykonanie inspekcji kanałowej TV ( kamerowanie ) odcinków kanalizacji deszczowej w formacie umożliwiającym odczyt na standardowym sprzęcie DVD, pompowanie wody z wykopów poprzez zamontowanie igłofiltrów , wykonanie tyczenia i inwentaryzacji powykonawczej. 1.2.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia wodno-prawnego na zagospodarowanie wód opadowych pochodzących ze skrzyń rozsączających . Zamawiający informuje iż , złożył wniosek o uzyskanie decyzji wodno-prawnej na zagospodarowanie wód opadowych pochodzących ze skrzyń rozsączających . 1.3.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na wycinkę drzew. 1.4Szczegółowy zakres rzeczowy Przedmiotu Zamówienia został określony w 1)Wielobranżowej dokumentacji projektowej , załącznik do zgłoszenia z dn. 27.11.2012 r. odpowiednio załącznik Nr 12 do SIWZ. 2)Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, odpowiednio załącznik Nr 13 do SIWZ. 1.5Zamawiający informuje, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej , przy opisywaniu Przedmiotu Zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego Zamówienia służą wyłącznie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej oraz doprecyzowaniu Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w oparciu o produkty i materiały innych producentów pod warunkiem, że spełniają one co najmniej te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji inwestycji uzyskają akceptację Projektanta, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Zwrot równoważne oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą zastosowania innych materiałów i urządzeń poprzez dopuszczenie ofert opartych o równoważne parametry. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest w ofercie wskazać w formularzu; Wykaz urządzeń równoważnych - stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ, które oferowane urządzenia lub/i materiały zostały zaoferowane jako równoważne oraz załączyć do oferty stosowne, potwierdzone przez producenta, dokumenty określające dane techniczne w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów/urządzeń zaprojektowanych (np.: specyfikacje i karty techniczne) oraz wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały. 1.6Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary są materiałem wiążącym Wykonawców w zakresie przyjętych nakładów KNR-ów, oraz pomocniczym co do zakresu robót. Jednocześnie Wykonawca w kosztorysie winień uwzględnić wszelkie koszty i zakres wynikający z dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa , sztuki budowlanej i zalecanej wizji lokalnej na terenie budowy . Oferent zobowiązany jest do ujęcia w cenie ofertowej wszystkich robót budowlano-montażowych , urządzeń i wyposażenia niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia. Pominięcie jakiegokolwiek elementu nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego w ofercie. 1.7Zamawiający informuje , iż Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest dodatkowo ująć: 1.7.1 konieczność wymiany gruntu na grunt przepuszczalny w miejscu projektowanych skrzyń rozsączających o miąższości gwarantującej przenikanie wód opadowych do gruntu, 1.7.2 wykonanie przeczyszczenia istniejącej kanalizacji deszczowej przed włączeniem do niej nowowybudowanej kanalizacji deszczowej , 1.7.3 w przypadku wystąpienia zanieczyszczenia istniejącej kanalizacji sanitarnej w wyniku prowadzonych robót drogowych, Wykonawca ma obowiązek udrożnienia ww. kanalizacji sanitarnej . 1.7.4 koszty związane z odbiorem wód gruntowych wypompowywanych z wykopów. 1.8Zamawiający informuje iż materiał z rozbiórek nadający się do ponownego użycia (np. destrukt asfaltowy) należy do Zamawiającego. Materiał nie nadający się do ponownego wbudowania należy do Wykonawcy. Miejsce gdzie Zamawiający będzie składował materiały pochodzące z rozbiórki , nadające się do ponownego wykorzystania przez Zamawiającego będzie wskazane po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o Zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp., tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030 z dopiskiem na przelewie : Wadium w postepowaniu na wykonanie Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Stanisławów RIiOŚ.271.6.2016 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w innej w formie niż pieniądz, należy dołączyć do oferty w następujący sposób: kserokopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty w sposób trwały, natomiast oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia Umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2)jeżeli Wykonawca odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 4) jeżeli zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stanislawow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach