Przetargi.pl
Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Pławianka w Pławach etap II na odcinku od skrzyżowania z ul. Kombatantów do ul. Miodowej na długości ok. 660 mb Zakres rzeczowy: 1. roboty przygotowawcze; 2. roboty ziemne; 3. roboty drogowe w zakresie poszerzenia drogi, wykonania miejsc postojowych, przebudowę istniejących zjazdów do posesji, przepustów drogowych, demontaż i montaż oznakowania, wymiana nawierzchni, wykonanie poboczy zgodnie z dokumentacją; 4. odwodnienie - odtworzenie wszystkich rowów przydrożnych wraz z ich umocnieniem zgodnie z dokumentacją; 5. roboty związane z zabezpieczeniem infrastruktury technicznej zgodnie z wydanymi uzgodnieniami do projektowanego zakresu roboty przygotowawcze Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót który ma charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlano-wykonawczy, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem ryczałtowym, jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym przeprowadzonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda udzielenia minimum 60 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania. Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z jego realizacją 2. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany przed pisaniem umowy złożyć kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie współfinansowane w ramach Oświęcimskie Strategicznego Programu Rządowego etap IV na lata 2012-2015 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 17 600.00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy sześćset 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-08-27 do godz. 10:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach