Przetargi.pl
Przebudowa ul. Parkowej w Michałowicach, ZP.3402-33/09

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    ul. Raszyńska 34/1 34/1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
    REGON: 00054175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Parkowej w Michałowicach, ZP.3402-33/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ulicy na długości 592 mb, w tym: - roboty drogowe: 2.549 m2 nawierzchni jezdni asfaltowej, 1.508 m2 chodników z kostki bet., 2.211 m2 nawierzchni z kostki bet. (wjazdy, wyniesione skrzyżowania, parkingi), 201 mb ścieków z elementów bet. prefabrykowanych, 2.109 mb krawężników, 703 mb obrzeży, 4.709 m2 humusowania i obsiewu poboczy, - roboty odwodnieniowe: 114 mb rurociągów średnica 200 mm, 341 mb rurociągów drenażowych średnica 315 mm, 24 szt. wpustów deszczowych, 13 szt. studni betonowych średnica 1200 mm. Przed złożeniem ofert Wykonawca winien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - przedmiarach robót: załącznik 5, 5.1 do SIWZ, - STWiORB: załącznik nr 6 do SIWZ, - dokumentacji projektowej: załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wniesienie wadium w wysokości: 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie, art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz art. 24 ust. 1 pkt 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - posiadają uprawnienia budowlane w zakresie drogowym oraz zewnętrznych sieci sanitarnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów, - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to z tego okresu, wraz z dokumentami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie: min. 3 roboty w zakresie nawierzchni asfaltowych wykonywanych w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o wartości min. 1,5 mln zł. brutto każda oraz min. 3 roboty w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych wykonywanych w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o wartości min. 0,5 mln zł. brutto każda oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 50 osób 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, - posiadają Polisę OC od prowadzonej działalności na min. 2 mln, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości min. 1,5 mln, - dokument potwierdzający średnioroczną sprzedaż w ciągu ostatnich 3 lat (2006 - 2008) min. 5 mln 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy - Załącznik NR 1 2) oświadczenie o powierzeniu/nie powierzeniu * wykonania części zamówienia - Załącznik Nr 2 3) formularz ofertowy - Załącznik Nr 3 4) zaakceptowany - podpisany wzór umowy Zał. Nr 4 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz art. 24 ust. 1 pkt 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. 7) Uprawnienia budowlane w zakresie drogowym i zewnętrznych sieci sanitarnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów. 8) Polisę OC od prowadzonej działalności na min. 2 mln, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości min. 1,5 mln zł 10) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 robót w zakresie nawierzchni asfaltowych wykonywanych w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o wartości min. 1,5 mln zł. brutto każda oraz min. 3 robót w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych wykonywanych w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o wartości min. 0,5 mln zł. brutto każda oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 11) Dokument potwierdzający średnioroczną sprzedaż w ciągu ostatnich 3 lat (2006 - 2008) min. 5 mln. 12) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 50 osób. 13) Kosztorys ofertowy uproszczony wykonany w oparciu o przedmiary na podstawie załączników nr 5, 5.1 do SIWZ. 14) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium 15) Oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem robót i warunkami lokalnymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach