Przetargi.pl
Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie - Etap I.

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę ul. Parkowej w Knurowie, w tym: a) jezdnię dwukierunkową o przekroju ulicznym 1/2 szerokości 6,00 m na długości ok. 562 m, o nawierzchni bitumicznej (odcinek A-E), b) jezdnię dwukierunkową o przekroju ulicznym o szerokości 5,00 m na długości ok. 64 m o nawierzchni bitumicznej (odcinek D-koniec I etapu biegnący przy terenach kopalni Szczygłowice), c) jezdnię dwukierunkową o przekroju ulicznym o szerokości 5,50 m na długości ok. 150 m (odc. B-K+odc.H-I) o nawierzchni bitumicznej (w ramach zagospodarowania działki 902/76), d) jezdnię jednokierunkową o przekroju ulicznym ,szerokości 3,50 m na długości ok. 147 m, (odc. F-G) o nawierzchni bitumicznej (w ramach zagospodarowania działki 902/76), e) miejsca parkingowe zlokalizowane przy wyspie trójkątnej oraz po prawej stronie odcinka F-G, f) chodniki szerokości od 1,40 m do 2,00 m o nawierzchni z kostki betonowej typu Holland, g) budowę ścieżki pieszo rowerowej o szerokości 3,5 m o nawierzchni bitumicznej, h) przebudowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej z dostosowaniem do szerokości istniejących bram wjazdowych na posesje, i) budowę systemu odwodnienia z rur PVC o średnicach od Ø315 do Ø630 wraz z wpustami deszczowymi oraz przykanalikami z rur PVC, j) budowę komory kanalizacyjnej K1 na istniejącym kolektorze Ø1500, k) likwidację rowu przydrożnego (w km od ok. 0+472 do ok. km 0+613,24), l) odmulenie, wykoszenie rowu przydrożnego w km 0+420 – km 0+472, m) udrożnienie rury stanowiącej wlot z rowu do potoku Książenickiego, n) wymianę istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej w obrębie pasa drogowego ( na odcinku: AE, JC i HI), o) zamulenie odcinków kanalizacji deszczowej przeznaczonych do likwidacji, p) wykonanie drenażu w miejscu istniejących rowów przydrożnych, q) budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Parkowej oraz wzdłuż miejsc parkingowych przy ogrodzeniu kopalnianym, w tym: q.1) montaż slupów stalowych ocynkowanych na fundamencie z oprawami z redukcją mocy o wys. 9 m – 29 szt. q.2) montaż slupów stalowych ocynkowanych na fundamencie z oprawami z redukcją mocy o wys. 7 m – 2 szt. q.3) ułożenie linii kablowej ziemnej, r) przestawienie istniejącego ogrodzenia panelowego, s) zabezpieczenie oraz przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej, w tym: s.1) przebudowę linii SN 20 kV, s.2) przebudowę linii napowietrznej nN, s.3) przebudowę linii kablowej nN, s.4) zabezpieczenie miejsc kolizji rurami ochronnymi. 2) budowę dodatkowej studni kanalizacyjnej D1/CP o średnicy Ø 1200 na odcinku projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Parkowej pomiędzy studniami D3 i D4 dla potrzeb odwodnienia projektowanego Centrum Przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach wraz z odcinkiem kanału z rur PVC Ø 315 oraz studnią tworzywową D2/CP o średnicy Ø 600, zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 4 Integralnej części SIWZ (str. 1) - Zał. nr 4 - Opis Przedmiotu Zamówienia - pkt 1) lit. j), 3) opracowanie projektu na czas prowadzenia robót z uwzględnieniem etapizacji robót (w celu zapewnienia dojazdu do garaży zlokalizowanych w rejonie ul. Parkowej na odcinku objętym Etapem II inwestycji oraz dojazdu do KWK Szczygłowice, budynków mieszkalnych, firm, szkoły i domu opieki zlokalizowanych w rejonie ul. Parkowej) wraz z uzyskaniem zatwierdzenia tego projektu. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia drogi na czas prowadzenia robót. 4) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robot zgodnie z projektem (o którym mowa wyżej w pkt 3)) opracowanym przez Wykonawcę, 5) wykonanie aktualizacji projektu docelowej organizacji ruchu (wymienionego w ust. 4 Integralnej części SIWZ (str. 1) - Zał. nr 4 - Opis Przedmiotu Zamówienia - pkt 1) lit. e), wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 6) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem (o którym mowa wyżej w pkt 5)) opracowanym przez Wykonawcę, 7) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy. 7. Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia określony w rozdz. III SIWZ w następujących terminach: 1) termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – w dniu podpisania umowy; 2) termin rozpoczęcia robót – do 3 dni od daty przekazania placu budowy, 3) termin przekazania placu budowy – do 10 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót., 4) termin zakończenia – do 28 tygodni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach