Przetargi.pl
Przebudowa ul. Orzeszkowej i fragmentu ul. Św. Ambrożego w Pszczółkach oraz remont ul. Jesionowej i Rataja w Pszczółkach

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Orzeszkowej i fragmentu ul. Św. Ambrożego w Pszczółkach oraz remont ul. Jesionowej i Rataja w Pszczółkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa ul. Orzeszkowej i fragmentu ul. Św. Ambrożego w Pszczółkach Zakres zadania obejmuje: 3.1.1. Przebudowę ul. Orzeszkowej (o długości ok. 427 mb) i fragmentu ul. Św. Ambrożego (o długości ok. 80 mb) w Pszczółkach na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 43/4, 858, 673, 501/3, 816 obręb Pszczółki, w tym między innymi: a) rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB oraz wykonanie drogi o nawierzchni z kostki brukowej koloru szarego o grubości 8 cm z wyniesionym skrzyżowaniem koloru czerwonego o grubości 8 cm, b) budowa chodnika (kostka brukowa 8 cm koloru żółtego), c) budowa wjazdów na posesje (kostka brukowa 8 cm koloru grafitowego) szerokość wjazdów należy dostosować do wszystkich istniejących bram i furtek z zastosowaniem krawężnika obniżonego na całej szerokości wjazdu. Do dokumentacji projektowej wprowadza się następujące zmiany (zgodnie z załączonym wykonawczym planem sytuacyjnym) - wyniesienie skrzyżowania ul. Orzeszkowej i ul. Św. Ambrożego; - poszerzenie chodnika do szerokości 2 m, - wykonanie dodatkowego wjazdu na działkę nr 660; - wykonanie nawierzchni ul. Św. Ambrożego z kostki brukowej 8 cm koloru szarego. Należy wyregulować istniejące studzienki, zawory, zasuwy, włazy oraz wykonać humusowanie skarp i obsiać trawą.. W przypadku konieczności podwyższenia studni kanalizacyjnych o dodatkowe kręgi, Wykonawca wykona te prace w ramach złożonej oferty. 1.2. Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Orzeszkowej i ul. Św. Ambrożego z włączeniem do istniejących sieci w ul. Szkolnej i ul. Św. Ambrożego, w tym:. a) rozebranie nawierzchni bitumicznej na ul. Św. Ambrożego na odcinku długości ok. 11 mb ; b) wykonanie wykopów; c) ułożenie kanalizacji deszczowej grawitacyjnej PVC DN200-400 o długości ok. 518 mb i tłocznej PE DN160 o długości ok. 380 mb wraz z 15 studniami żelbetowymi DN1200, 2 studniami DN400 oraz 14 wpustami deszczowymi DN500; d) zagęszczenie gruntu; e) na odcinku włączenia kanalizacji deszczowej na ul. Św. Ambrożego do ok. 1 m za studnią na wysokości działki nr 25/4 należy odtworzyć nawierzchnię drogi z kostki betonowej. Płyty betonowe, pochodzące z rozebranej nawierzchni ul. Orzeszkowej i nadające się do wykorzystania, należy złożyć zesztaplowane, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zlokalizowanym w odległości do 3 km (nieuszkodzone płyty zostaną wykorzystane do ułożenia nawierzchni ul. M .Rataja i Jesionowej). Ocenę płyt, pod kątem ich ponownego wykorzystania, należy przeprowadzić z inspektorem nadzoru. Uszkodzone płyty betonowe, które nie nadają się do powtórnego wbudowania, należy zutylizować w sposób zgodny z przepisami. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w podbudowie zasadniczej zjazdów, chodników i parkingów oraz w podbudowie pomocniczej konstrukcji jezdni kruszyw innych niż opisane w dokumentacji projektowej – kruszywa łamane SM uzyskane w wyniku przekruszenia skał litych. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku posiadających certyfikaty oraz badania zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym. W związku z koniecznością usunięcia kolizji w zakresie sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej, Wykonawca przed wykonaniem docelowej nawierzchni drogi udostępni plac budowy gestorom sieci. 2. Remont ul. Rataja i ul. Jesionowej w Pszczółkach Zakres zadania obejmuje: Remont drogi ul. Rataja (od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego/ul. Olchową) i ul. Jesionowej w Pszczółkach poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu Yomb. Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykonanie koryta gł. 20 cm pod drogą i wjazdami (wraz z utylizacją urobku); - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm po zagęszczeniu; - ułożenie nawierzchni z płyt typu Yomb pochodzących z rozbiórki (materiał Zamawiającego) w przypadku ul. Jesionowej na powierzchni ok. 349 m2 (nawierzchnia drogi o długości ok. 107 mb, szerokość 3 m, 2 wjazdy na posesje o powierzchni 4 m2, wjazd z Rataja o powierzchni ok. 20 m2); w przypadku ul. Rataja na powierzchni ok. 1.328 m2 (nawierzchnia drogi o długość ok. 303 mb, szerokość 4 m, 6 wjazdów na posesje o powierzchni 16 m2, skrzyżowanie o powierzchni 20 m2); - zamulenie nawierzchni; - utwardzenie pobocza (ul. Jesionowa 2 x 0,4 m, ul. Rataja 2 x 0,5 m), kruszywem pochodzącym z rozbiórki. Należy wyregulować i obrukować istniejące studzienki, zawory, zasuwy i włazy. Płyty stanowiące materiał Zamawiającego należy pozyskać z rozbiórki nawierzchni z ul. Orzeszkowej. Zamawiający wymaga udzielenia 18 miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi z tytułu odpowiedzialności Wykonawcy za wykonany przedmiot umowy w zakresie remontu ul. Rataja i ul. Jesionowej w Pszczółkach, od dnia odbioru końcowego. 3. Podczas prowadzenia robót należy (w miarę możliwości) zapewnić dojazd do wszystkich nieruchomości w obrębie prowadzonych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ . Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: prace ziemne, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, zagęszczanie podłoża, ustawianie krawężników i obrzeży betonowych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 40.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach