Przetargi.pl
Przebudowa ul. Orzechowej w Pierwoszynie, gm. Kosakowo

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Orzechowej w Pierwoszynie, gm. Kosakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Orzechowej w m. Pierwoszyno, gm. Kosakowo: UWAGA: Zmianie ulega technologia wykonania: NALEŻY WYKONAĆ PODBUDOWĘ GR. 20CM Z KRUSZYWA ŁAMANEGO (kruszywo pochodzi od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kruszywa na plac budowy. Kruszywo zeskładowano na ul. Aloesowej, 81-198 Kosakowo k/boiska sportowego. Wykonawca zapozna się z grubością uziarnienia kruszywa pochodzącego od Zamawiającego. W razie konieczności Wykonawca na własny koszt dokona doziarnienia tego kruszywa na placu budowy); NAWIERZCHNIA BITUMICZNA 3+3CM (3CM WARSTWA WIĄŻĄCA + 3CM WARSTWA ŚCIERALNA); Zamawiający do SIWZ załącza przedmiar robót jako element pomocniczy do wyceny robót, zwracamy uwagę, iż przedmiar zawiera elementy, które nie są objęte przedmiotem zamówienia. Zakres prac obejmuje: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - roboty pomiarowe - wytyczenie, obsługa geodezyjna bieżąca, pomiar powykonawczy, demontaż istniejącej nawierzchni z płyt YOMB, płyty nadające się do ponownego wbudowania wg. selekcji dokonanej przez Inspektora Technicznego UG Kosakowo Wykonawca zeskładuje na dz. nr 57/104, pozostałe płyty Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie, regulację pionowej studzienek kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, zasuw itp., naprawę i uzupełnienie podłoża, wykonanie nawierzchni, obsadzenie opornika na długości wjazdów, dojść, przecznic, plantowanie i uporządkowanie skrajni i poboczy z wysiewem trawą, oznakowanie poziome i pionowe. Roboty należy wykonać zgodnie z: Projektem budowlanym Budowy ul. Orzechowej w Pierwoszynie gmina Kosakowo opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe ARTO, Specyfikacjami technicznymi Budowy ul. Magnoliowej w Mostach, gmina Kosakowo opracowanego przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe ARTO. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje realizacji dojść, zjazdów indywidualnych, chodnika, włączeń przecznic. Przed przystąpieniem do składania ofert Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. a) Wykonawca zobowiązany jest do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót i prowadzenia dziennika budowy na formularzu dziennika budowy (egzemplarz dziennika dostarczony przez Wykonawcę podlega ostemplowaniu przez Zamawiającego przed przystąpieniem do robót); przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3-ch dni roboczych od podpisania umowy; w terminie 7-dni przed przystąpieniem do robót przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego (Referat GKOŚ) projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z uwzględnieniem ochrony ppoż, karetki pogotowia itp. i dostępu do posesji w rejonie robót; powiadamiania w postaci ogłoszenia publicznego w dwóch wskazanych przez Zamawiającego miejscach o ograniczeniach w użytkowaniu drogi lub innych utrudnieniach w związku z prowadzonymi robotami; Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie o zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym. Ewentualne opłaty związane z uzyskaniem w/w zezwolenia pokrywa w całości Wykonawca, wykonania dokumentacji powykonawczej dla wykonanych obiektów, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i operatu kolaudacyjnego; całość dokumentacji powykonawczej należy wykonać w wersji elektronicznej i papierowej po dwa komplety (w formacie PDF, DWG) zabezpieczenia terenu budowy, celem uniemożliwienia obecności osób trzecich w sposób zgodny z przepisami Prawa Budowlanego oraz BHP ograniczenia do minimum oddziaływania budowy na pobliskie otoczenie ustawienia na terenie placu budowy toalety przenośnej oraz do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie. zabezpieczenia w sposób skuteczny innych budynków lub obiektów, w razie zaistnienia takiej konieczności, ze względu na prowadzone roboty, zapewnienia obecności kierownika robót na cotygodniowych radach budowy łącznie ze złożeniem pisemnych informacji o postępie robót, zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę leży w zakresie Wykonawcy. Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę. w całym okresie gwarancyjnym Wykonawca ma obowiązek potwierdzania wpływu korespondencji i pisemnego powiadamiania Zamawiającego o każdorazowej zmianie danych teleadresowych. Jeżeli Wykonawca niedopełnia tego obowiązku, korespondencję skierowaną na znane Zamawiającemu adresy i potwierdzoną poprzez operatora korespondencji listowej lub elektronicznej, będzie uznana za doręczoną; w okresie gwarancyjnym, nie rzadziej niż raz do roku Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia z Zamawiającym przez swojego upełnomocnionego na piśmie Przedstawiciela, przeglądu gwarancyjnego którego ustalenia będą zaprotokołowane i wykonane przez Strony. b) Pozostałe warunki zamówienia materiał na podbudowę w postaci kruszywa betonowego (krusz-bet) jest dostępny na placu składowym Zamawiającego w Kosakowie ul. Aloesowa, Wykonawca będzie na własny koszt pobierał krusz-bet z placu Zamawiającego i na własny koszt dostarczał go na teren budowy wraz z załadunkiem i rozładunkiem, przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji i Umowie, wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi i prawnymi wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji poprawnego i dobrego jakościowo wykonania przedmiotu umowy na okres 36 m-cy od daty jego odbioru. roboty podlegają odbiorowi przez nadzór inwestorski na formularzach UG Kosakowo: przekazanie przedmiotu umowy nastąpi z zachowaniem warunków technicznych i formalnych określonych w Dokumentacji Przetargowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego uprzątnięcia terenu a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót, warunkiem niezbędnym przystąpienia Zamawiającego do odbioru jest przedstawianie przez Wykonawcę pomiaru powykonawczego z klauzulą geodety dot. zgodności wykonania robót z projektem. c) Kompletny operat kolaudacyjny powinien zawierać: 1.Materiały przygotowane przez Inspektora Nadzoru - do wglądu w szczególności umowa wraz z dokumentami przetargowymi, rozliczenie końcowe, wyniki badań kontrolnych lub sprawdzających wykonanych przez niezależne laboratorium (w przypadku zlecenia wykonania takich badań przez Inspektora Nadzoru), wyliczenie potrąceń z tytułu złej jakości robót. 2. Materiały dostarczane przez Wykonawcę : dokumentacja projektowa ze zmianami naniesionymi i zatwierdzonymi przez projektanta, szczegółowe specyfikacje techniczne, uwagi i zalecenia Inżyniera/Inspektora Nadzoru i ich wykonanie szczególnie dla robót zanikających i zakrywanych, recepty i ustalenia technologiczne, dziennik budowy i książka obmiarów, wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodne z SST i PZJ, atesty jakościowe wbudowanych materiałów, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, a wykonanych zgodnie z PZJ i SST, przedłożenia protokołów odbioru pasa drogowego a także wszystkich innych terenów zajmowanych na czas budowy; protokołów odbioru przyłączy i przebudowy elementów uzbrojenia podziemnego; sprawozdanie techniczne zawierające: zakres i lokalizację robót, uwagi dotyczące realizacji robót, data rozpoczęcia i zakończenia robót, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą obiektu, oświadczenie Kierownika budowy o zakończeniu robót wykonanych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z naniesionymi zmianami i ich argumentacją (w przypadku ich wystąpienia). d) Organizacja ruchu. Na czas prowadzenia robót ulice należy zamknąć dla ruchu, z wyjątkiem ruchu pojazdów budowy oraz mieszkańców. Wykonawca robót powinien wyznaczyć tymczasowe ciągi piesze. Przed przystąpieniem do ustawienia organizacji ruchu wykonawca zobowiązany jest ustalić tymczasową organizację ruchu z Zarządcą Drogi oraz zawiadomić mieszkańców przyległych posesji o terminie i sposobie prowadzonych robót, w celu zapewnienia bezpiecznego wjazdu i wyjazdu z posesji. e) Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić poniższe wytyczne Zamawiającego z uwzględnieniem Rozp. Min.Trans.i Gosp.Mor. z dnia 2 marca 1999 r. (z późn.zm) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, oraz Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia w drogach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Ustalona wartość wadium wynosi: 4.500 zł (cztery tysiące pięćset złotych) 9.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 9.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy PZP 9.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, te wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium. 9.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 9.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.8. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 9.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach