Gmina Ustronie Morskie ogłasza przetarg
- Adres: 78-111 Ustronie Morskie, ul. Rolna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3515535 , fax. 94 3515940
- Data zamieszczenia: 2017-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustronie Morskie
ul. Rolna 2
78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3515535, fax. 94 3515940
REGON: 54544900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Okrzei w Ustroniu Morskim – II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. 1. Zakres rzeczowy zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (i wizją lokalną) zadania „Przebudowa ul. Okrzei w Ustroniu Morskim – II etap”. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nawierzchni drogi o dł. ok. 170 mb, zjazdów na posesje i chodników z kostki betonowej, wykonaniu 15 miejsc postojowych o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych, oraz wykonaniu oświetlenia i odwodnienia ulicy. Zakres robót przewiduje: - Roboty pomiarowe, przygotowawcze rozbiórkowe - Roboty ziemne, wykopy - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i stabilizacji cementowej - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - Wyrównanie i obsianie trawą poboczy - Kanalizacja deszczowa - Oświetlenie terenu UWAGA !! Materiały użyte do wykonania podsypek muszą posiadać właściwości warunkujące prawidłowy stopień zagęszczenia. Przed rozpoczęciem robót należy zapoznać się z treścią wszystkich uzgodnień i dokumentacją techniczną. Roboty prowadzone w pobliżu podziemnych urządzeń obcych należy wykonywać pod nadzorem przedstawiciela właściciela tych urządzeń. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie nawierzchni drogi i chodników z kostki betonowej (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), b) kanalizacji deszczowej (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do 10 dnia każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 2. 4. W trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5. Prace w pasach drogowych należy oznakować zgodnie z opracowanym, przez Wykonawcę, projektem organizacji ruchu, na czas robót oraz z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 220 poz. 2181 z późn. zm.). 6. Całość robót wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót, dokumentacją techniczną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową. II. WIZJA LOKALNA TERENU BUDOWY Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi leśnej DP7 na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Bierzwnik
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Przybiernów rea w cz:Cz nr 1ul. K Wielkiego, ul. K Jagiellończyka w Przybiernowie i odc drogi wŁoźnicy, Cz 2ul. Dąbrowskiego w Czarnogłowach, Cz 3nadzór inw
Dodano: 2024-07-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2024-07-02 - „Remont ul. Czarnkowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Grunwaldzką w m. Czaplinek”
Dodano: 2024-06-27 - Remont drogi leśnej DP7 na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Bierzwnik
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa”
Dodano: 2024-05-29 - Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej.
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Czarnogłowy
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi do m. Liniec - Etap I
Dodano: 2024-03-14 - Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej
Dodano: 2024-02-13