Przetargi.pl
Przebudowa ul. Ogrodowej w Knurowie

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308, , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, , fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Ogrodowej w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Ogrodowej w Knurowie, w tym: 1) wykonanie nawierzchni jezdni o długości ok. 119,0 m i szer. 4,5 m na odcinku od skrzyżowania z ul. Mickiewicza w kierunku ul. Słoniny wraz podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o gr. 8,0 cm, b) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm, c) podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm o gr. 40 cm, d) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm, 2) wykonanie nowej nawierzchni chodnika o szer. 1,5 m na odcinku od skrzyżowania z ul. Mickiewicza w kierunku ul. Słoniny wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, b) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm, c) podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm o gr. 30 cm, d) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm, 3) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych wraz z podbudową, w tym: a) płyty ażurowe 60x40x8 cm, b) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm, c) podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm o gr. 40 cm, d) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm 4) wykonanie nawierzchni zjazdu indywidualnego wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, b) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm, c) podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm o gr. 40 cm, d) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm, 5) wykonanie opaski wzdłuż istniejącego kiosku o szer. 1,0 m wraz podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, b) podsypka cementowo – piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm, c) podbudowa z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm o gr. 30 cm, d) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm 6) przełożenie nawierzchni jezdni o długości ok. 46,0 m z kostki betonowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Dworcową do skrzyżowania z ul. Mickiewicza z dopasowaniem do projektowanej niwelety i wymianą elementów uszkodzonych, 7) przełożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Dworcową do skrzyżowania z ul. Mickiewicza z dopasowaniem do projektowanej niwelety i wymianą elementów uszkodzonych, 8) rozbiórka nawierzchni asfaltowej i ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8,0 cm w ul. Mickiewicza, 9) budowa kanalizacji deszczowej, w tym: a) kanalizacja deszczowa z rur PP SN 8 o średnicy Ø800 mm i Ø 600 mm, b) kanalizacja deszczowa z rur PVC SN8 o średnicy Ø400 mm i Ø 315 mm, c) przykanaliki z rur PVC SN 8 o średnicy Ø 200 mm i Ø 160 mm, d) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1200 mm – 6 szt. e) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1500 mm – 7 szt. f) wpusty deszczowe betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem i koszem –11 szt. g) regulatory przepływu – 2 szt. 10) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robot zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, 11) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego, 12) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, likwidacja istniejących wpustów deszczowych, zamulenie istniejącego odcinka kanału, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury rurami ochronnymi, wymiana kratek istniejących zsypów do piwnic na nowe wraz z przemurowaniem konstrukcji zsypów, inspekcja kamerą TV nowo wybudowanej kanalizacji deszczowej, nasadzenia zieleni). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ). 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach